ID: 274027
DAF 106 duże ciśnienie w chłodnicy
ID: 274027
ID: 274027
Po wielu perypetiach z silnikiem, wreszcie znaleźliśmy usterkę. Wywalało wodę na podjazdach, traciło się ogrzewanie. Powodem były wżery w bloku pod kołnierzem tulei i opadnięte tuleje. Przyjechał gość z Bielska- Białej i frezował gniazda bloku pod tuleje nadwymiarowe. Jedyny sposób na tą przypadłość.
Po wielu perypetiach z silnikiem, wreszcie znaleźliśmy usterkę. Wywalało wodę na podjazdach, traciło się ogrzewanie. Powodem były wżery w bloku pod kołnierzem tulei i opadnięte tuleje. Przyjechał gość z Bielska- Białej i frezował gniazda bloku pod tuleje nadwymiarowe. Jedyny sposób na tą przypadłość.
Posty (6)
frezer
| jak w temacie... | |||
~Ł ysy | To tylko DAF. | |||
frezer
| W DAF XF105 też opadały tuleje i trzeba było frezować gniazda cylindrów ale tuleje są inne niż w XF 106. Podobne problemy dotykały też inne marki ale w znacznie mniejszym stopniu. | |||
~franio | w DAF to norma i cos zupelnie normalnego -dopada wszystkie te trupy w innych to rzadkość.. | |||
~Andrzej | Czy wzery w bloku powoduje benz. ektrakc. wlana do wlewu oleju? Pytam! | |||
frezer
| Nie wiem o jakie wżery chodzi ale tu mowa o wżerach w bloku pod kołnierzem tulei cyl. to gdzie się frezuje pod tuleje nadwymiarowe. Można zebrać tyle o ile jest wyższy kołnierz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz