ID: 274401
Brak bezpiecznych i wygodnych parkingów główną przyczyną niedoboru kierowców?
Obecne braki kadrowe to złożony problem, ale zapewnienie kierowcom bezpiecznych, chronionych i wygodnych miejsc parkingowych podczas podróży może wpłynąć na poprawę wizerunku i atrakcyjność zawodu.
Obecne braki kadrowe to złożony problem, ale zapewnienie kierowcom bezpiecznych, chronionych i wygodnych miejsc parkingowych podczas podróży może wpłynąć na poprawę wizerunku i atrakcyjność zawodu.
~etransport.pl
Posty (24)
~Obserwator | A kiedy wprowadzi się przepis że samochody ciężarowe obowiązkowo powinny posiadać klimę postojową. Biorąc pod uwagę fale upałów jaka nawiedziła Europe i nie tylko. To też jest ważne a nawet b. ważne. Ale o tym cisza. A podobno Komisja Europejska tak bardzo dba o socjalne potrzeby kierowców. | |||
~Piotrek | I jak mantra "nie ma kierowców bo nie na parkingów" | |||
~Tomek12345 | Zgadza się. W każdym kraju graniczy to z cudem. Po 16. 00 nie ma miejsc. Wielu jeździ tylko nocą. Katastrofa. | |||
tago1
| A tak właściwie, czy jest chociaż jeden poważny, pozytywny dla młodego człowieka aspekt pracy jako kierowca LKW? ! Panowie Przewoźnicy uprzedzam, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają !!! | |||
~staruszek | Nikt nie pomyśli żeby jakieś drzewa rosły na parkingach tylko stoisz na środku patelni. Po 9 godzinach za kółkiem dobrze byłoby mieć możliwość trochę się poruszać, te rzadko widziane siłownie na parkingach to jakaś kpina. O stanie toalet nawet nie wspominam. Do tego godziny czekania na załadunek i rozładunek. Dlatego zrezygnowałem z dużego auta i śmigam busem wokół komina. Kasa trochę mniejsza, ale zdecydowanie lżej. Bez tacho zupełnie inna elastyczność pracy i jedyne na co muszę uważać to żeby nie przeładować. Mam nadzieję, że nie przyjdzie mi już jeździć truckiem | |||
~Boryspolewoj! | Acha. | |||
tago1
| Staruszek, a licencję mosz? ! | |||
~Maonalone! | Naprawili ci tempomat geyuchu? Buchachach achaflachachacha! | |||
tago1
| Naprawili, a ty geyuchu nawet nie wiesz, gdzie możesz włączyć w swoim aucie !!! O umiejętności jazdy na nim zapomnij !!! | |||
~Maonalone! | Nooooo, dobre to. Buchachachachaflac hachacha! | |||
szatan
| Znów mantra o niedoborze kierowców, przestańcie zaklinać rzeczywistość. Kierowców jest zbyt wielu, są gotowi nawet spać w budach jak psy byleby mieć na chleb. | |||
~MD75 | Żeby ułatwić znajdowanie miejsc na parkingach wystarczy niewielkim relatywnie kosztem wyposażyć je w kamery podłączone do internetu a następnie za pomocą aplikacji każdy będzie mógł zobaczyć jak wygląda sytuacja na konkretnym parkingu. To ułatwiłoby przynajmniej planowanie odpoczynku. Przynajmniej tyle mogliby zrobić jeśli budowanie nowych placów zajmuje im całe dekady. A kierowców wbrew zapewnieniom nie zabraknie, trzeci świa tylko czeka w kolejce na pozwolenia o pracę do wielkich kołchozów i nie tylko. I tak jak my kiedyś zabijaliśmy się o robotę w Stanach i Kanadzie tak dzisiaj ludzie z krajów, gdzie żyje się za 2$ dziennie tylko marzą żeby w końcu Girteka albo Hegelmann albo tysiące innych firm oddzwoniło z informacją, że "Jest pozwolenie, wylot do pracy pojutrze!"... | |||
szatan
| Wystarczy zabronić spania w kabinie a miejsc parkingowych będzie dość. Co to za niewolnictwo w XXI wieku, za nieodstawienie ciężarówki na bazę firmy 1000 euro kary za dobę i po problemie. I liczyć czas pracy od wyjazdu z bazy do przyjazdu na bazę. Normalni ludzie po 8h pracują i jeszcze o 4 dniowym systemie pracy myślą, a niewolnicy marzą żeby się umyć... | |||
szatan
| Swoją drogą to dziwne że tylu ludzi nic innego nie potrafi. Byle operator koparki w delegacji za zachodzie potrafi zarobić 20tyś bez problemu, a robotnik od łopaty bez prawka 15tyś (info z pierwszej ręki). | |||
tago1
| Tylko znaczne i odczuwalne podwyżki płac, mogą zmienić pikującą ku zderzeniu z ziemią sytuację z kierowcami !!! | |||
szatan
| tago bez obrazy, ale co Ty bredzisz? Gdzie brakuje kierowców? Jest ich więcej niż psów, spedytorzy walczą o najgorsze zlecenia byleby zestaw nie stał. | |||
tago1
| Szatan, bez obrazy - mówisz o Kierowcach, czy kierowcach !!! Ci co zatrudniają Kierowców nie biorą pracy z łapanki, tylko sprzedają jej nadmiar Panom Przewoźnikom, którzy zatrudniają kierowców !!! Subtelna różnica !!! | |||
~męczennik transportu | 100 000 kierowców. Autobusy, ciężarówki, busy. Ile towarów nie dotarłoby do odbiorców? Chodzi o utrzymywanie niskich zarobków. Parkingi powodem? Tak, odchodzenia z zawodu a nie podejmowania tej pracy przez młodych. Przedszkolaki za fajerę! Szympansy za fajerę! | |||
~Patryk pogromca dziadow | Niedługo dziad transi będą jezdzili sami swoimi ciezarowkami A w inne wsadza najbliższa rodzine hahahaha | |||
~Hegelmann Poland | Doskonale zdajemy sobie sprawę i codziennie stawiamy czoło wyzwaniu obniżenia zainteresowania zawodem kierowcy. Od dawna podejmujemy działania, których celem jest ulepszenie warunków pracy. Efektem naszych wysiłków jest powstanie kompleksu Hegelmann Hub w Żarskiej Wsi, dedykowanego kierowcom. Kluczowym elementem, który był brany pod uwagę podczas planowania przestrzeni zewnętrznej, jest monitorowany parking, oferujący aż 850 miejsc postojowych. Świadomi, że podróże i praca na drogach stanowią wyjątkowo wymagające zadanie, postawiliśmy na infrastrukturę, która wspiera naszych kierowców w odpoczynku i regeneracji sił. Nie zapomnieliśmy także o odpowiednich miejscach do wypoczynku - baza noclegowa na ponad 700 miejsc, wyposażona w prysznice, toalety, aneksy kuchenne, pralnię oraz siłownię. Zadowoleni i wypoczęci kierowcy są kluczowi dla efektywnej logistyki. Mamy nadzieję, że Hegelmann Hub w Żarskiej Wsi stanie się dobrym wzorem dla całej branży i przyczyni się do zwiększenia zainteresowania zawodem kierowcy oraz przyciągnięcia nowych talentów. | |||
~Ucho | Hegelman i Girteka to wrzód na dup. ie całego transportu | |||
~Realista | Już rozwiązanie dawno jest wprowadzane a dziś kierowcy to frajerzy po prostu. Ukraińcy i ciapate wezmą waszą pracę a potem przyjdą auta ekonomiczne ciapate pójdą w kamasze wtedy a was nadal wszyscy bedą mieli w *? Dlaczego bo nic nie potraficie ! Nawet się skrzyknąć nie umiecie i zablokować 100 tirów rząd, granice, korporację. | |||
~Janusz | Jak nic nie potrafią? Ależ oczywiście że potrafią Potrafią pracować za minimalną krajową (albo mniej) i sobie to chwalą. Jeszcze na załadunkach wołają szybciej bo chcą więcej pracować za kółkiem Normalnie wzór frajerstwa Wszyscy mają płatne delegacje a kierowcy WON Wszyscy mają płatne szkolenia a kierowcy WON Wszyscy pracują około 170 godzin a kierowcy WON ITD Ale na magazynie przed okienkiem to bystrzachy że strach podejść Ja nie wiem co im dają pracodawcy do spożycia ale musi to być silny środek pobudzający | |||
~mi tesz mao | Wzur idealnego parkingu jest na mostkach. Jest wszystko. Burdel jest Skup oszczędności i palet jest Zoo jest Pokuszać jest Sklep jest. Jedyne uwagi to: Płatny kibel pszes co tszeba wyprurzniać się pod naczepa lub lesie, Nima biedronki bo w Biedronce wutkę taniej morzna kupic |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.