ID: 274837
Za szkolenie okresowe płaci kierowca
ID: 274837
ID: 274837
26 kwietnia 2023 roku weszła w życie obszerna nowelizacja Kodeksu pracy, wprowadzająca do polskiego porządku prawnego regulacje dyrektywy unijnej 2019/1152 oraz 2019/1158.
26 kwietnia 2023 roku weszła w życie obszerna nowelizacja Kodeksu pracy, wprowadzająca do polskiego porządku prawnego regulacje dyrektywy unijnej 2019/1152 oraz 2019/1158.
~etransport.pl
Posty (15)
szatan
| Zawodowym kierowcą jest się na max 5 lat i po tym czasie można już nigdy do tego fachu nie wrócić, nawet jeśli przewoźnik zapłaci za odnowienie uprawnień. Lekarze i psycholodzy pilnują aby w tym zawodzie dominowali młodzi. | |||
szatan
| Swoją drogą nigdzie nie ma żadnych informacji ilu kierowców jeździ do 65 roku życia a ilu eliminowanych jest z tego zawodu wcześniej... To chyba jest jakiś temat tabu. Na drogach i parkingach takich ludzi nie ma wcale... | |||
~Dziad cebulowy | Przepisy są proste, pracodawca kieruje pracownika na szkolenie, płacić za nie musi. Jak zwykle problem z * wzięty. | |||
~Janusz K. | Każdy pracownik ma szkolenie opłacone przez pracodawcę i za czas szkolenia ma zapłacone, kierowca NIE Każdy pracownik ma płacone diety za podróż krajową i zagraniczną, kierowca NIE (wiem wirtualne są ale konstrukcja prawna jest jednak wyjątkiem od reguły) Każdy pracownik może przepracować maksymalnie 150 nadgodzin rocznie, kierowca NIE jego to nie obowiązuje on może zapieprzać po 50-100 nadgodzin miesiecznie (pisze o faktach nie teoretycznych prawnych fikołkach) Smutne i żenujące jest to że państwo prawnie sankcjonujenie nierówność swoich obywateli w zależności od tego jaka pracę wykonują Są zawody które mają przywileje (np. emerytalne itp. ) a kierowcą można odebrać prawa i dokręcić śrubę Skoro sprawdzamy kierowców z Bangladeszu to warunki pracy też mogą być z trzeciego świata | |||
~Dziad cebulowy | Cebuloku skąd masz takie głupoty. Wszyscy kierowcy dostają diety krajowe.. Godzin pracy w tygodniu średnio mogą mieć 48 w jednym tygodniu czyli tylko 8 nadgodzin co w roku daje maksymalnie 400 nadgodzin. | |||
~Dziad cebulowy | Wracaj na parking i się doucz. | |||
~Janusz K. | Przeczytaj to co napisałem jeszcze ze dwa razy tak abyś zrozumiał Umiejętności czytania ze zrozumieniem kształtuje się w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Zachodzę w głowę jak tobie udało się ominąć ten etap edukacji. Za dużo tekstu i "mozg" nie wyrabia | |||
~Dziad cebulowy | Bredzisz. Wypunktowalem twoje błędy. | |||
~Przemek | przecież ci baranku cebulowy napisał (pisze o faktach nie teoretycznych prawnych fikołkach) cofnij się może jednak do tej podstawówki A pisząc że wszyscy kierowcy dostają diety krajowe to ty bredzisz jak rasowy dziad | |||
~Dziad cebulowy | Jeździsz po kraju, należy Ci dieta krajowa plus ryczałt za hotel. Czego cebulak nie rozumie? | |||
~Dziad cebulowy | Po drugie głąbie Prawo to prawo, a nie jakieś zmyślone na parkingu prawne fikołki, o których bredzita jak potłuczone. Po prostu nie znacie głąby podstaw rozliczania czasu pracy kierowcy. | |||
~Do cebulowego dziada | Słuchaj dziadu cebulowy. Kierowca może pracować 60h. tygodniowo, czyli jazda + młotki. Koperta ( dyżur, oczekiwanie na zał. - rozł. ) która też jest wliczana do wypłaty to również inna praca. Jedynie pauza nie jest liczona do pracy, dlatego w * mam co robią złodzieje z autem ( dopóki nie dotyczy mojego mienia ) w czasie pauzy | |||
~sid | i to ma byc lekarstwo na brak kierowcow w polsce, brawo wy | |||
~Dziad cebulowy | Czas dyżuru ( koperta w tacho) jest płatny oczywiście, natomiast nie jest liczony do czasu czyli do tych wspomnianych przez Ciebie 60 godzin tygodniowo. | |||
~Dziad cebulowy | Płatne jak za dyżur są równiez uzasadnione przerwy w czasie jazdy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.