ID: 276858
Mogą przejechać do 1000 km dziennie, co zademonstrują u dużych operatorów
ID: 276858
ID: 276858
Dwa modele marki DAF z napędem bateryjno-elektrycznym wezmą udział w programie, który ma na celu zademonstrowanie zeroemisyjnych rozwiązań z zakresu transportu długodystansowego. Program finansowany przez brytyjski rząd i agencję Innovate UK będzie realizowany przez pięć lat.
Dwa modele marki DAF z napędem bateryjno-elektrycznym wezmą udział w programie, który ma na celu zademonstrowanie zeroemisyjnych rozwiązań z zakresu transportu długodystansowego. Program finansowany przez brytyjski rząd i agencję Innovate UK będzie realizowany przez pięć lat.
~etransport.pl
Posty (7)
szatan
| Tylko uczciwie niech załadują do 42t, skoro producent deklaruje że zrobią 1000km to ma tyle wyjść. | |||
~kiero | Zapytajcie o autobusy elektryczne w Gdańsku, kierowcy nie mogą całej swojej zmiany wyjeździć bo prądu brakuje. | 1 | ||
~sid | niech jado w pi zdu | |||
g-a
| Stachanowcy lepsi byli. Nie mówiąc o Turbo-Dymo-Menie | |||
~kiero | Sąsiad miał przez 8 lat teslę s, przejechał 350 tyś. km. Wymienił w niej silnik, kompresor, sprężarkę klimatyzacji, połowę zawieszenia, kilkukrotnie naprawiał klamki, nawet kamera cofania padła. Teraz ma tesle 3, zaczęła się zima, przesiadł się do spalinowego benzyniaka, a tesla odpoczywa przysypana śniegiem. | |||
~leży z drutem pod premium | te śmieszne wynalazki na prąd przypominają mi solary na dachu, wszystko fajnie ekstra, tylko napada śniegu albo nie ma słońca i na ładowaniu pokazuje nuuuul zero, a co jak co w polszy takich dni mamy z pół roku jak nie lepiej więc to jest po prostu bubel, jeszcze trochę i będziecie je zdejomować z dachu i wyrzucac na śmietnik w pisssduuu tak samo jak te samochodziki zabawki na prąd kupione żeby soommmsiad zazdrościł | |||
~Ordynator oddziału | Podobno wszystkie elektryczne tiry mają posiadać sedes w kabinie w standardzie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz