ID: 284408
System pracy kierowców – który naprawdę się opłaca?
ID: 284408
ID: 284408
Każdy kierowca zawodowy wie, że system pracy jest kluczowym elementem codziennego funkcjonowania – wpływa nie tylko na zarobki, ale także na zdrowie, życie rodzinne i ogólną satysfakcję z zawodu. Ilu kierowców, tyle opinii, dlatego zapytaliśmy ich bezpośrednio: jaki system pracy jest najlepszy? Wyniki ankiety, w której udział wzięły 273 osoby jasno pokazują, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.
Każdy kierowca zawodowy wie, że system pracy jest kluczowym elementem codziennego funkcjonowania – wpływa nie tylko na zarobki, ale także na zdrowie, życie rodzinne i ogólną satysfakcję z zawodu. Ilu kierowców, tyle opinii, dlatego zapytaliśmy ich bezpośrednio: jaki system pracy jest najlepszy? Wyniki ankiety, w której udział wzięły 273 osoby jasno pokazują, że odpowiedź nie jest jednoznaczna.
~etransport.pl
Posty (57)
~Pawel/kierowca | Najlepszy system pracy w niczym nie pomoże dopóki kierowcy nie zaczną zarabiać tak jak inne zawody. Płaca i rozliczanie wszystkich godzin ( a nie dniówki ) Dodatki nocne oraz dodatki za prace w dni wolne od pracy ( niedziele czasem jakieś święta ) Jeżdże kilkanascie lat i nic takiego nie zostało jeszcze tak uczciwie i w 100 % wprowadzone. A szkoda :) | |||
~Donald Truck | żaden | |||
~Alfred2025 | Wnioski: Nieadekwat ne wynagrodzenie oraz nieatrakcyjny charakter pracy są kluczowymi przyczynami niedoborów pracowników w branży transportowej. Jeśli te problemy nie zostaną rozwiązane (np. poprzez podwyżki wynagrodzeń, poprawę warunków pracy, elastyczność godzinową, lepsze świadczenia zdrowotne czy wspieranie równowagi między pracą a życiem osobistym), niedobór kierowców może się pogłębiać. Aby przyciągnąć nowych pracowników i zatrzymać obecnych, branża transportowa powinna rozważyć poprawę tych aspektów i stworzenie bardziej konkurencyjnych warunków zatrudnienia. W związku z tym, jeśli problemy te zostaną rozwiązane, może to prowadzić do większej liczby osób chętnych do pracy w tym zawodzie, co mogłoby pomóc w wyrównaniu dysproporcji między liczbą ofert a liczbą poszukujących pracy. | |||
~Berek | Wyniki ankiety w której wzięły udział 273 osoby itd. Reprezentacyjna grupa z ministerstwa infrastruktury czy jakiego innego urzędu? To nie badanie tylko plotkarstwo. | |||
g-a
| Brednie. Jeszcze 100 000 więcej czymaczy będzie brakować. | |||
~mn242 | A gdzie szoszońskie systemy pół roku w budzie/ weekend na bazie? Dlaczego przemilczacie te chore systemy, na które coraz więcej firm się decyduje i wymaga od pozostałych kierowców? Pakiet mobilności to fikcja, prawie nikt tego nie przestrzega i nie kontroluje | |||
~LOGIC | Należy zacząć sprawdzać nie ile brakuje kierowców do obsadzenia nikomu niepotrzebnych smoków... A ile niepotrzebnych kierowców poskramia niepotrzebne smoki... Dla testu wystarczy wystawiać sukcesywnie ładunki poniżej kosztów i sprawdzać czy są chętni. Najlepiej od firmy guzik... Póki zgłaszają się chętni kierowców jest za dużo... | |||
~xXx | Najlepszy jest 5/2 dni czyli od poniedziałku do piątku i weekend w domu | 1 | ||
~Marek zegarek | Pakiet Mobilności to fikcja, wszystkie z Bydgoszczy firmy które jeżdżą po Europie, płacą od kilometra. Taka prawda... | |||
~sid | zgodny z kodeksem pracy, czyli 40 godzin pracy tygodniowo | |||
~Kierowca ADR | Najlepszy system pracy jest 4/4 lub 5/5 czyli cztery dni lub 5 pracy i tyle samo wolnego. Tak robimy na ADR i super się sprawdza | |||
Tytus1968
| Mlodzi nie garną się do tego zawodu, i nic dziwnego. Czy. Ich zachęcić? Ciaglym stresem? Ktory inny zawód jest pod taką presja... jak nie ma pueniedzy to robia tygodniowe akcje i sciagaja3 je id kierowcow. | |||
Tytus1968
| Mlodzi nie garną się do tego zawodu, i nic dziwnego. Czym Ich zachęcić? Ciaglym stresem? Ktory inny zawód jest pod taką presja... jak nie ma pieniedzy to robia tygodniowe akcje i sciagaja je id kierowcow. | |||
~Czesiek drajewer. | Od km już nikt nie jeździ co wy za farmazony opowiadacie! To stek bzdur ja mam na godzinę robotę i za spanie w kabinie 70 zł. To jest uczciwie, razem 320 zł wychodzi źle? Pytam. | |||
~Jack | 320 x 20 dni to wychodzi 6400 na miesiąc. To nie jest źle, to jest teagicznie | |||
~Donald Truck | dniówka za 24 h w pracy | |||
~sid | U wszystkich nirmalnych Ludzi dniowka to 8 godzin tylko u szofera 24, chyba cos z wami nie teges | |||
~Price of Wales | Niestety 90 procent kierowców to idioci. Skoro koleś w rajce obok gada przez telefon przez radio tak głośno że cały parking go słyszy to jest ok? On ma weekend a ja próbuję zasnąć po całej nocy. Wg niego jest dzień i może strzelać z armaty. Jesteście chamami i burakami. Co drugi z wiochy zabitej!!! Kolegami jesteście tylko przy wódce... | |||
~union | 8h/5d | |||
~sid | Prince niestety masz racje, | |||
~sid | -a zaczelo sie w latach 90 tych, jak takie buraki jak l ysy ze swymi bezzebnymi wozakami wziely sie za transport | |||
~Kasztan | "Płaca i rozliczanie wszystkich godzin ( a nie dniówki ) Dodatki nocne oraz dodatki za prace w dni wolne od pracy ( niedziele czasem jakieś święta ) Jeżdże kilkanascie lat i nic takiego nie zostało jeszcze tak uczciwie i w 100 % wprowadzone. A szkoda :)... " Co szkoda? Przeciez to co napisałeś masz wszystko zawarte w kodeksie pracy. A to że są teraz dniówki to tylko i wyłącznie zachcianka samych kierowców, którzy tylko taką formę wynagradzania uwielbiają wręcz | |||
~Kasztan | Do kogo więc głupek ma pretensje? | |||
~Kasztan | Ale jak ktoś by chciał pracować wg stawki godzinowej to u mnie nie na problemu. Stawka brutto 52 brutto. Czas pracy kierowcy rozliczony zgodnie z przepisami, składki na ZUS również. | |||
~Transportowski | 2/2 - 2 miesiące w budzie i 2 tygodnie w domu. | |||
~sid | Kasztan ja chetny, ale czas mierzymy moim a nie twoim zegarkiem | |||
~sid | -bo w ch uja robic to my was a nie wy nas |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz