Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Są propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?

ID: 285259


Przedstawiciele Kancelarii Transportowej LEGALTRANS, będącej członkiem organizacji Pracodawcy RP, uczestniczą w pracach nad deregulacją, która ma przynieść ułatwienia w prowadzeniu działalności gospodarczej i zmniejszenie obciążeń przedsiębiorców. Wygląda na to, że – z nielicznymi wyjątkami – branża TSL nie interesuje się inicjatywą, w ramach której pojawiły się ciekawe propozycje wobec rządu.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

~Rex
Dopóki w mentalu całej branży TSL kierowca w tym kraju postrzegany będzie nadal jako koszt, ale nie jako źródło dochodu to się nic nie zmieni.
~P88
Jest jak jest i tak ma zostać.
Wolę aby obniżyć z aktywność kierowcy do 11 h w dobie i ani minuty dłużej ( załadunku rozładunku i jazda ) każdy ma mieć czas dla siebie i 13 h wydaje mi się optylane.
~pks poland
Nic się nie zmieni !! Większość przewoźników to bankruci, dla których koszty przewyższają zyski w danym miesiącu. Miesiąc miesiącowi nie równy. Dopuścili do rynku " przyjaciół" z za Buga to mają. Teraz ratują umrzyka zatrudniając daleki Wschód, ale to jak kadzidło dla trupa... i lux !!! Powstała patologiczna sytuacja, że czasem lepiej, żeby auto na bazie stało niż jechało. Kto się z tym nie zgadza, niech pierwszy żuci kamień.
~Driver
Obniżyć składki ZUS czyli kierowcy mają dostać mniejsze emerytury, w razie choroby mniejsze "chorobowe". Czyli mają zabrać kierowcą, żeby pracodawca miał więcej. A później będzie płacz, nie ma kto jeździć, brakuje koerowców. Obniżcie ZUS, a na pewno nie będę jeździł. W transporcie nie ma kokosów za to co się robi. Nie oszukujmy się strasu bardzo dużo nieregularna praca, nieregularne odpoczynki. Warunki sanitarne pozostawiające wiele do życzenia.
~Kasztan
Kierowcy i tak dziś są okradani na składkach emerytalnych i zdrowotnych.
W innych zawodach pracownik zarabia 12 tysięcy brutto i od tej kwoty ma składki odprowadzane.
Kierowca zaledwie od 8 tysięcy
~Powrót normalności
Nie każdy tak ma. Trzeba znaleźć dobrą firmę.
~Kasztan
Jasne.
Dobra firma.
~Tek
Kierowcy i tak są okradani przez pracodawcę. Na umowie najnizsza krajowa a reszta pod stołem. Powinno się także obniżyć dobową aktywność kierowcy do max 12h (jazda, rozładunki załadunki )
~Kasztan
Jaka firma płaci minimalną, a reszta pod stołem?
~Bizmesman
Jestescie g l u b s i niz ustawa przewiduje, odroznicie wogole kwote natto od brutto? Co to ma znaczyc ze szef ma Tobie placic od 8 czy 12tys zus, ktory do emerytury tak sie Tobie nie liczy? Tak sie zlozylo, ze pan kierowca nic nie placi, jezeli masz kwote 8tys brutto to na reke jest 5tys zl, od 12tys brutto jest chyba plus minus 8tys zl na reke wiec tyle glabie jeden z drugim nalezy sie Wam na reke. Nie dziekujecie bo takjestescie d e b i l a m i.
~Jacek
By zwiększyć zyski trzeba okraść kierowcę bo jak nazwać obniżanie przyszłej emerytury. Branża transportowa w naszym kraju to jedna wielka patologia, transportowcy cały czas kombinują jak oszukać kierowcę zapłacić jak najmniej podatków, a jak są jakieś problemy to chcą pomocy ot tego państwa.
~Kasztan
Widzisz barani łbie, ale niestety ty nic nie rozumiesz.
Kierowcom w transporcie międzynarodowym składki na ubezpieczenia odprowadzane są maksymalnie od podstawy średniej krajowej w danym roku i a ani grosza więcej.
~Kasztan
Już ponad 3 lata działa ten system, ale wciąż jest mnóstwo jełopów mających problem ze zrozumieniem tego.
~Okej
A dlaczego kierowca ma ponosić koszty przedsiębiorcy obniżeniem składek jak nie stać na prowadzenie biznesu to zamknąć a zostaną ci co są uczciwi kierowca to też człowiek i ma prawo zachorować i mieć emeryture na jaką przez lata zapracował a nie mają się bogacić cwaniaki kosztem kierowcy
~Jacek
~Kasztan a przeczytałeś artykuł czy tylko komentarze, właśnie chcą to obniżyć do wysokości minimalnego wynagrodzenia.
~Kasztan
Wiem o tym od dawna, od kiedy tylko im ten poroniony pomysł zaświtał we łbach.
~!!!iiii
Okej ale to żaden problem, nie musisz być kosztem pracowniczym, możesz być kosztem z umowy B2B i samemu wpłacać do budżetu ze swoich przychodów to co musisz plus to co byś chciał. Zostań Panem własnego losu.
~Szef
Obniżyć im koniecznie! Xa dużo mają i tak to prosta robota, teraz kryzys kto nie rozumie do pośrednika!
~Konrad
Nic się nie zmieni bo rząd robi tylko pozory. Dlaczego nasz nieudolny parlament zabronił wożenia przyczep z ludźmi gdy w Niemczech czy Szwajcarii nie mają z tym problemu. Dlaczego nie mogą być zestawy z dwiema naczepami między większymi miastami czy choćby linki czy doliny 25, 25 m? Lub przyczepa o długości naczepy. To by wzmocniło branże transportową. Te kosmetyczne zmiany w podatkach niewiele zmienia
~trucker
Z europy trzeba uciekać. Od 1 stycznia 2028 wchodzi AMLA. Wystarczy przeczytać AMLA Frankfurt. Pod byle pretekstem mogą każdemu zabrać pieniądze. Polakom też, wystarczy że będziecie o innych poglądach.
~Okej
!!!. Nie każdy musi mieć swoją działalność a ty jak chcesz zatrudniać pracowników to nie oszukuj na składkach a jak cię nie stać na pracownika to jak pisałem zamkni biznes albo zrób całej swojej rodzince prawo jazdy i niech sami jeżdżą.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.188.93.255

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels