REKLAMA

Transbed Sp. z o. o tarn. Góry
ID: 85446

witam ktos posiada jakies informacje na temat Transbed Sp. z o. o z ok Tarnowskich Gór? moze ktoś zna jeszcze namiary na jakieś firmyz wannami.

pozdrawiam

~20ton
*.22.208.53.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (96)

~Wojtas
2020-12-30 19:33:56
Dobra Robota. Polecam :) :) :) Najlepszegoooooooo
~Znajomy
2020-12-31 07:02:50
Były pracownik "Kubuś" zawsze robiłeś kupkę w swoje gniazdo no i widzę że nadal robisz kupkę obok gniazda. Również rozumiem że wszystko piszesz z żalu gdyż dalej nie masz dobrej pracy, dobrych zarobków i nie ma Cię codzień w domu jak w Transbedzie. A co do szefostwa to i tak za długo o 10 lat pozwolili Ci pracować w Swojej Firmie
~Były pracownik
2020-12-31 10:57:45
~znajomy zobaczymy po nowym roku jacy mądzi bedziecie jak wezmie was Dawidek na rozmowe bez powodu i wypowiedzenie na biurko *e :) takich mądrych jak ty jest setki, do czasu. O mnie sie nie martw czy mam żal czy nie, jak nie transbed to inna firma doceni co sie dla nich robi przez lata.
~Znajomy
2020-12-31 13:50:48
Te Kubuś nie martw się za nas do przodu
Pozdro
~TenZly
2020-12-31 14:38:19
Ty znajomy taki mądry jestes pisac komus po imieniu.. a może sam bys sie przedstawił? Abym wiedział komu napluc w ryj. Nigdy nie będzie solidarności w kierowcach przez takich jak ty, zawsze znajdzie się czarna owca która nie wezmie strony kierowcow. Oby jak najmniej w firmie takich ludzi twojego pokroju.
~Były pracownik
2021-01-02 13:52:16
~znajomy, nie wiem czy ty sie przedstawiasz czy co ty tu robisz... ale ja żadnego Kuby nie znam. Myślenie to nie jest twoja mocna strona chłopcze. Może ty sie najpierw przedstaw tu na forum to
Przynajmniej koledzy twoi zobaczą na kogo w firmie uważać heh jak to sie mówi w oczy przyjaciele za plecami skur... le.
Pozatym widać kim ty naprawde jestes w firmie że nikomu nie dasz złego zdania o spedycji i szefostwie powiedzieć, smakuje lizanie * im? Proponuje jeszcze frytki do tego. Właśnie dużo ludzi takich jak ty jest w firmie (bynajmniej jak byłem to było... ) jak to wyżej chłopaki pisali jeszcze w 2020 roku, lizanie * spedytorom i gumowe ucho dla premii. Mam nadzieje że i do takich karma wruci w tym roku.
Co do firmy, ja nic nikomu nie bronie, kto chce niech aplikuje sie tam, kto ma rozsądek posłucha. Jak bym specjalnie tak im * obrabiał bo cos mi nie popasowało... to chyba pół Polskich firm musiałbym to samo pisać hehe
Jeśli ktoś uważa że zwalnianie pracowników z 10 petnim stażem bez przyczyny jest normalne to życze powodzenia. To fakt firma do tego czasu była bardzo ok przez 10 lat złego słowa szkoda na nich było mówić a teraz co im odbiło to nie mam pojęcia, trudno życie jest jedno żyje sie raz. Sami sobie zaszkodzą zatrudnianiem młodych bez doświadczenia bo nikogo z chociaz pół rocznym staże na ue nie bedzie to zobaczymy kto ich nauczy jazdy w wielu krajach i nie tylko. To jest moje zdanie i nie tylko, wolny kraj każdy ma prawo do zdania ja tylko napisałem jaka jest prawda nie każdy musi tego słuchać. Lepszego 2021 roku wszystkim życze :)
~Noname
2021-01-03 04:04:00
O jakim wy zwalnianiu mówicie? Jakieś roszady się szykują? Będą zatrudniać? Warto cv wysyłać?
~jeny
2021-01-04 13:14:21
o panie kochany, ale Cię tam musi szczypać. Medal ma zawsze dwie strony i po Twoich wypowiedziach mysle, ze cos jednak tam musiales porobic. Skoro tak zle to czemu wylewasz takie zale, ze ktos Ci dal wypowiedzenie
~Nona me z tego co widze to na amazona chca przyjac
~Teawhoyou
2021-01-06 11:28:00
Jestem z Gliwic i widziałem ogłoszenie na linie Amazona, tylko jest problem bo nie mam zmiennika i pytanie czy zsiądą mnie z kimś!
~zcx
2021-01-06 11:53:52
Nie znam firmy, ale widzę po komentarzach ze firma działa prawidłowo. Wszystko w najlepszym porządku.
Wiecie po czym to wydać?
A No po tym ze wywalają ściemniaczy. Później taki ściemniacz bluzga na firmę na całe forum.

A wiecie kto wywala ściemniaczy?
-Mogą pozwolić sobie na to jedynie firmy którym ludzi do pracy nie brakuje.

A wiecie dla czego nie brakuje?
-Bo tak naprawdę firma jest ok.

Tak naprawdę czym więcej hejtu wyleje się na firmę tym lepiej. To oznacza normalną prace dla normalnych ludzi.
Panom kierofcom sciemniaczom zawsze będzie źle. W dobrej firmie prześwietlą naciagacza w tydzień. Dostaje kopa w d. I co pokrzywdzony?
Nie !
Pasożyt już nie ma racji bytu.

Stad wasze zdziwienie. Firmy niby dziady a ludzie tam pracują latami. Nie potraficie tego pojąć. Jak to możliwe.
Pracują, słowo klucz.
Praca =dobre zarobki.
Ściema = dno finansowe i kop w d.
~Hanys
2021-01-06 18:38:17
Brawo Ty
Święta Słowa
Ktoś Mądry się wypowiedział
~Rafa
2021-01-09 22:20:42
Ogłoszenie na podwójną pod Amazona jakie warunki, kasa itd? Przyjmują brygady czy pojedynczo tez
~PomalowanyCzarnąFarb ą
2021-01-10 11:19:34
Kasa jest jak się dogadasz, z tego co się orientuję to podstawa + dniówka i ew. Jakies premię. Ogólnie nie ma źle ale ciężko żebyś dostał swoje auto, chyba że na 3/1. A że na kapusiów trzeba uważać to już inna sprawa. Najgorsze te ze wschodu po polskiej stronie i tutaj się przekonałem na własnej skorze (kilkukrotnie) w oczy ci nie powie taka menda nic tylko napisze do spedycji albo szefa, byle by tylko pod*lic o byle co. Ale nie ma się co przejmować akurat takimi bo szefostwo też wie i zna dobrego kierowcę i nic ci nie powiedzą. Ogólnie poza takimi dobrymi kapusiami firma jak najbardziej godna polecenia. A takie mendy są wszędzie to każdy wie.
arii82
2021-01-11 23:13:55
Ja z czystym sumieniem mogę polecić firmę... robota lekka, kasa na czas i auta zadbane...
A pracownicy? No cóż jak wszędzie są tacy z którymi można usiąść i pogadać A są i tacy którym wszytko wiecznie przeszkadza.
~Petarda
2021-01-14 10:47:18
Ktoś może szuka do podwójnej w systemie 3/1? Doświadczenie 9 m-cy, w podwójnej i solo, głównie Amazony, trochę chłodnia, jazda po D, I, AT, FR, PL, E, CZ, SK, DK, NL, BE.
~Rafa
2021-01-23 20:13:10
PETARDA skąd jesteś?
~C+E
2021-01-23 23:29:34
Szuka ktoś zmiennika w transbedzie? Nie mam doświadczenia ale miałem doczynienia z zestawem dmc 40t po kraju. Jestem z lubelskiego
~Maja
2021-02-03 10:39:30
Szukam zmiennika, zmienniczki, może też ktoś szuka?
~Andrzej
2021-02-19 22:20:20
Witam poszukuje zmiennika lub zmienniczki, mam żonę i dziecko ułożony facet.
~Kieras
2021-02-23 13:12:49
Jak tam sytuacja po nowym roku? Są przyjęcia? Jakaś podwyżka była, czy dalej to samo? Pozdro
~Zmiennik
2021-02-28 16:15:45
~Andrzej odezwij sie
actroswhite@gmail. com
~Ausfart
2021-03-26 10:19:40
Kołchoz się robi, poczuli kasę z Amazona to od razu przestali szanować kierowców, róbta tak dalej,
~zcx
2021-03-26 12:49:28
zcx
2021-01-06 11:53:52 Nie znam firmy, ale widzę po komentarzach ze firma działa prawidłowo. Wszystko w najlepszym porządku.
Wiecie po czym to wydać?
A No po tym ze wywalają ściemniaczy. Później taki ściemniacz bluzga na firmę na całe forum.

A wiecie kto wywala ściemniaczy?
-Mogą pozwolić sobie na to jedynie firmy którym ludzi do pracy nie brakuje.

A wiecie dla czego nie brakuje?
-Bo tak naprawdę firma jest ok.

Tak naprawdę czym więcej hejtu wyleje się na firmę tym lepiej. To oznacza normalną prace dla normalnych ludzi.
Panom kierofcom sciemniaczom zawsze będzie źle. W dobrej firmie prześwietlą naciagacza w tydzień. Dostaje kopa w d. I co pokrzywdzony?
Nie !
Pasożyt już nie ma racji bytu.

Stad wasze zdziwienie. Firmy niby dziady a ludzie tam pracują latami. Nie potraficie tego pojąć. Jak to możliwe.
Pracują, słowo klucz.
Praca =dobre zarobki.
Ściema = dno finansowe i kop w d.





to na chooj się wypowiadasz WWIELORYJOWA QURVO
~Kiero 77
2021-04-13 23:22:14
Transbedowcy z dużym stażem, jeździcie jak nadęte bufony w tych waszych scaniach i się wam w du. ach poprzewracało, a co wam naiwniaki się wydawało, że biskup was będzie całe życie niańczyć i rozpieszczać, wykorzystał i wypad, przyjdzie nowy. No ale wy to taka Śląska elita, królowie szos ha, ha. Proponuje kubeł zimnej wody na głowę, to pomoże zejść na ziemię.
~Kierowcy
2021-04-14 17:13:05
Witam Cię kiero 77
Sam jesteś nadętym bufonem
Przychodzą ludzie pokroju takiego jak ty że nie ma nawet z kim słowa zamieniać
Traktorzy ści rodem wzięci i z wymaganiami ale od siebie coś dać to zapomnij
A na dodatek przypier... ą się do innych co swoją robotę robią rzetelnie
Jesteście pseudo kierowcy jak dla mnie.
~Gangbang.
2021-04-15 09:58:14
Te, ino nie traktorzyści. Bo traktorym panie to czeba tyż umieć jeździć, czego ty pewnie nie umisz. A w c330 jes lepi niż w tym Twoim oblepionym pseudo naklejkami z alegro skanio. O pedalskich frendzlach zasłaniającymi przednio szyba nie godom. Siądźta na traktor albo jelonka i nabierzta pokory. Bo jak prawdziwy szofer nabieroł doświadczenia w bagnie zimnie i dupnym mrozie leżoł pod autym na drodze to tyś synek *a jego mać jeszcze na ksiyndza godoł Batman. Rozumisz? Zastanów się *a co godos i piszes.
~Essooo
2021-04-24 00:16:32
Widać ze Pan K dalej wylewa płacz na forum ponieważ nie potrafi znajść tak dobrej firmy jaką jest transbed i pisze jaka to firma jest zła. Ryłeś pod sobą ryłeś aż sam stołek sobie z firmy wykopałeś. Do nikgo nie miej pretensji tylko do samego siebie.
~Kamill
2021-04-24 14:32:45
System 2. 2 I Jadziem Na Podbój Europyyyyyyyyy :) :) :) :) :)
~Robert
2021-06-14 19:13:08
Kierusie z transbedu wam się w du.. ch poprzewracało,
~Jurij
2021-10-22 09:57:23
Podwyżka, wkońcu podwyżka, Ukraina i Białoruś już nie ma gdzie parkować na bazie, jest ich tylu że w firmie już nikt po polsku nie rozmawia,
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.207.247.69

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2021
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels