Przed wygaszeniem systemu viaTOLL powinieneś:
dokonać zwrotu OBU, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzeniezarejestrować się w e-TOLL i wyrejestrować się z viaTOLLrozliczyć środki znajdujące się na jego koncie, przy czym rozliczenie środków jest możliwe w ciągu 12 miesięcy od wygaszenia systemu viaTOLL, tj. do 30 września 2022 r.; po tym terminie środki znajdujące się na koncie użytkownika w viaTOLL zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.Jak możesz wyrejestrować się z viaTOLL i odzyskać środki z systemu w okresie przejściowym?
✅ Użytkownik niezarejestrowany w systemie e-TOLL
Użytkownik nieposiadający konta w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta viaTOLL, wypełniając stosowny formularzwysyłając podpisany w/w formularz na adres info@viatoll.plwysyłając podpisany w/w formularz na adres Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznań✅ Użytkownik zarejestrowany w e-TOLL
Użytkownik posiadający konto w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta viaTOLL, wypełniając stosowny formularzbezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL składając dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularzwysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.plwysyłając podpisany formularz na adres Skrytka pocztowa 528, Poznań 9, 60-967 Poznańskładając dyspozycję w Internetowym Koncie Klienta po uprzednim uwierzytelnieniu.Jak wyrejestrować się z systemu viaTOLL i odzyskać środki po jego wygaszeniu?
powinieneś przesłać na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.pl zdjęcie OBU obrazujące jego numer identyfikacyjny, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzeniezarejestrować się w e-TOLL i wyrejestrować się z viaTOLLrozliczyć środki znajdujące się na jego koncie, przy czym takie rozliczenie tych środków jest możliwe w ciągu 12 miesięcy od wygaszenia systemu viaTOLL tj. do 30 września 2022 r.; po tym terminie środki znajdujące się na koncie użytkownika w viaTOLL zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.✅ Użytkownik niezarejestrowany w systemie e-TOLL
Użytkownik nieposiadający konta w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:wysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.plzałączając podpisany formularz na stronie internetowej etoll.gov.pl✅ Użytkownik zarejestrowany w systemie e-TOLL
Użytkownik posiadający konto w e-TOLL może dokonać wyrejestrowania z viaTOLL:bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL składając dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularzskładając dyspozycję w Internetowym Koncie Klienta po uprzednim uwierzytelnieniuwysyłając podpisany formularz na adres info@viatoll.pl lub kontakt@etoll.gov.plDo kiedy możesz zwrócić urządzenie viaBOX?
Urządzenia można zwrócić do 30 września 2021 r. w Miejsc Obsługi Klienta, od 1 października 2021 r. Szef KAS nie przyjmuje urządzeń pokładowych viaBOX, zwroty kaucji będą realizowane na podstawie formularza reklamacyjnego oraz zdjęcia w/w urządzenia.
Jaki masz czas na ubieganie się o zwrot kaucji i salda z systemu viaTOLL?
Na złożenie wniosku o zwrot kaucji/salda z systemu viaTOLL, masz 12 miesięcy od momentu wygaszenia sytemu viaTOLL, tj. ostateczny termin złożenia wniosku przypada na 30 września 2022 r.
❗ Ważne ❗ Adres e-mail:
kontakt@etoll.gov.pl będzie dostępny od 24 maja 2021 r.
Wzory dokumentów wykorzystywanych w systemie e-TOLL, w tym:
Formularz reklamacyjny e-TOLL
Formularz zmiany danych
Formularz wyrejestrowania użytkownika
Formularz pełnomocnictwa znajdziesz TUTAJ 📌
Źródło: etoll.gov.pl