Firma wraz ze swoją siecią specjalistycznych warsztatów DTCO+ zajmujących się obsługą tachografów cyfrowych, chce poprawić świadomość społeczną problemów, z jakimi borykają się kierowcy zawodowi w Hiszpanii za pomocą kampanii #ElDíaADíaDelTransportista (codzienność kierowcy zawodowego). Kampania ma być również wyrazem dla codziennych wysiłków podejmowanych przez kierowców poprzez filmy, artykuły i wywiady oparte na doświadczeniach kierowców.
Każdy temat będzie poruszany w osobnym filmie, w czasie którego kierowca zawodowy opowie o swoich obawach i doświadczeniach, analizując obecną sytuację oraz przedstawiając pokrótce możliwe rozwiązania. Wszystkie nagrania są dostępne w kanałach społecznościowych sieci warsztatowej DTCO+, na blogu Continental Automotive, oraz na Facebooku i w serwisie YouTube.
Kampania rozpoczęła się w kwietniu i od tego czasu poruszono takie zagadnienia jak niepewna sytuacja na parkingach w Hiszpanii, wzrost kosztów paliwa, coraz to nowe kary za naruszenie nowych przepisów i brak kierowców.
Źródło: Continental Automotive
Utworzona: 2022-07-30