Hankook & Company współpracuje z AWS i Snowflake w celu stworzenia zoptymalizowanej infrastruktury do analizy danych, obejmującej rozwiązania oparte na chmurze i specjalistyczną wiedzę o platformie. Projekt ma na celu zbudowanie zintegrowanego środowiska analizy danych z wykorzystaniem najnowszych technologii sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Projekt będzie wykorzystywał środowisko i infrastrukturę analityczną jeziora danych AWS, w tym Sagemaker i AutoML, oraz wykorzysta usługę Snowflake jako hurtownię danych w celu promowania migracji do chmury i transformacji cyfrowej.
Oparta na danych optymalizacja istniejących i przyszłych produktów
W opartej na chmurze platformie do analizy danych znajdują się zarówno dane wewnętrzne, jak i zewnętrzne – pochodzące z obszaru badań i rozwoju, produkcji i oceny jakości firmy Hankook, a także ze źródeł takich jak dostawcy usług mobilnych czy ankiety Voice of Customer (VOC). Nowo zbudowana platforma ma stać się narzędziem poprawiającym wydajność i jakość opon. Będzie ona integrować i analizować dane z testów wydajności i opinii klientów na temat ich opon do pojazdów elektrycznych Hankook z serii „iON” w celu poprawy ich wydajności. Ponadto firma będzie wykorzystywać zintegrowaną analizę danych eksploatacyjnych pojazdu i danych zewnętrznych do opracowania technologii jazdy autonomicznej. Hankook & Company chce również zwiększyć wydajność opracowywania nowych produktów i rozwiązywania problemów jakościowych poprzez analizę danych produkcyjnych. Firma, wspólnie i niezależnie od lokalizacji swoich spółek zależnych i pracowników, będzie mogła wykorzystywać zintegrowaną platformę do swobodnego dostępu do danych, identyfikacji nowych możliwości biznesowych, realizacji celów strategicznych oraz zwiększania konkurencyjności poprzez wymianę danych i współpracę technologiczną z firmami zewnętrznymi.Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji to punkt zwrotny dla AI. Istnieje zapotrzebowanie na platformę, która jest w stanie gromadzić i swobodnie wykorzystywać dane wewnętrzne i zewnętrzne w celu zastosowania ich w biznesie. Wykorzystując doskonałą technologię i rozwiązania Amazon Web Services i Snowflake, zmaksymalizujemy nasze możliwości użycia sztucznej inteligencji i przyspieszymy naszą drogę do zwiększenia konkurencyjności produktów w obszarach takich jak opony do pojazdów elektrycznych i inteligentne oponymówił Seong-jin Kim, Chief Digital Officer i Chief Information Officer firmy Hankook & Company.Źródło: Hankook