ID: 111998
Jaki agregat do chlodni??
ID: 111998
ID: 111998
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )
~Juri Bojka*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (62)
game_over
| Zaczynałem od SL-200, przez SLX 200, SLX 300, SLX 400. SLX cichutki, każdą usterkę usuniesz na parkingu w kilka minut, ale za to droższy. Carrier ma więcej ustawień, większe pole manewru, głośny, często się włącza nawet jak temperatura otoczenia zbliżona do zadanej., ale dużo mniej pali nawet w trybie pracy ciągłej. Zamiat alternatora ma wielką prądnicę, która zakłóca CB i radioodtwarzacz. Od czterech lat ciągam Carriera, ale z stawiałbym na TK SLX. | 1 | ||
~Traktorzysta | tylko, że carriera naprawisz jak malucha, a TK bez serwisu sie nie obejdzie - przestoje i koszty fakt, nowy carrier to porażka, tylko stare vectory lub TK bez udziwnień | |||
game_over
| Traktorzysta, że co proszę? Carriera naprawisz? Hehe Powodzenia życzę ; ) | |||
~SU27 | Carierra praktycznie wszystko zrobisz na drodze aby czynnik był to już połowa sukcesu, a TK jak nie napinacz, to paski jak nie paski to pompy wtryskowe ciągle coś. | |||
Pan_Ordynator
| Pompy wtryskowe? Ha ha i co wymyślisz jeszcze? | 1 | ||
game_over
| Jeszcze napisz, że turbiny siadają w TK, będzie śmieszniej :) | |||
game_over
| Z własnego doświadczenia: 3 lata na SLX 300 - 3 razy *ęty pasek. 4 lata Carrier - nic, zero problemów. Serwis na czas. Oleje, filtry, paski zapobiegawczo. | |||
~Fiolet | Fakt w Thermo Kingu często ale od SLXe do najnowszych często pompy wtryskowe padają problemem jest kiepskie smarowanie oraz materiał i jeśli ktoś leje koper paliwo plus oszczędza na obsługach i dobrym oleju to nie wytrzyma długo. Natomiast maxima jaką jest to jest ale to taki wół do roboty i co z tego że głośniejsza ale mniej problematyczna. | |||
~Fiolet | Vectora nie polecam chociaż silnik cuboty to taki sam jak w maximie ale przekombinoway za dużo czujników i grzanie elektryczne które lubi w zimie odwalić numer nie często ale zdarza się. | |||
~Fiolet | Do ordynatora, akurat turbina to słaby punkt maximy ale tam jest taka kalamitka nie po to aby wystawać jak kołek tylko po to aby przy każdym przeglądzie a co najmniej raz raz w roku dać smar na łożyska turbiny i po problemie. Fakt że carierr wypuścił w latach bodajże 2008 do 2010 turbiny tylko po jednym spawie na łopatkach i się rozlatywały łożyska bo dostawały bicia traciły wywarzenie. | |||
~Emil | Porównując Vectora i SLXi zdecydowanie wygrywa Thermo King ze swoim SLXi. Większość części jest naprawialnych albo regenerowalnych, w Carrierze są scalone układy, póki pracują jest ok, ale jak coś nawali to koszty wymiany są bardzo wysokie. Thermo King przy kupnie jest troszeczkę droższy ale coś za coś, szybko ta różnica spłaca się podczas użytkowania, a i później naczepa też szybciej się sprzedaje i za wyższe pieniądze. | |||
~Emil | Jeśli chodzi o serwisowanie to tu też Thermo King wygrywa z Carrierem. Mają wpłąsną sieć serwisową, swoje magazyny z częściami zamiennymi, a to wpływa na krótszy czas przeglądu, naprawy. Carrier nie ma włąsnej sieci serwisowej. Z reguły serwisy są zlokalizowane przy serwisach ciężarówek na zasadzie dodatkowej działalności co wpływa na jakość oraz dłuższy czas naprawy. | |||
~grzegorz | najlepszy agregat to carier 1300 z końca produkcji, mam dwa thermokingi slx 300 jeden z 2015 a drugi 2017 ze starym zero problemu a nowy się *li, napinacze to pięta achilesa | |||
~grzegorz | vektory to padaka | |||
~Andrzej | Masz łeb i to działa | |||
~zcx | Frank 2020-05-24 21:59:18 Świetne agregaty chłodnicze dostaniecie w firmie www. thermotechnica. pl. Potrafią odpowiednio doradzić w wyborze. Oprócz tego zajmują się obsługą klimatyzacji samochodowej. Ja byłem zadowolony z ich usług. Polecam. znów qurwa reklama | |||
~Myślący | Ja też wytrące swoje dwa słowa ciągnąłem różne naczepy w dużej firmie wszystkie TK... nie jest prawdą że są ciche a może i inaczej... nowa naczepa nowy agregat potrafi drzeć ryja a stary rumpel czasem był tak cichy aż żal było odpinać naczepę... raz w innej firmie miałem kontakt z naczepę na carrier i powiem dla mnie był on dużo lepszy niż TK sam byłem w szoku... a teraz do tych kradzieży fakt można ściągnąć cięgno z przyspieszacza ale przecież wystarczy zaplombować skrzynie po co kierowca ma tam zaglądać? Olej można na bazie sprawdzić a awarie w czasie drogi można przed zerwaniem plomby powiadomić kogo trzeba... | |||
~cx999 | TK jest agregatem do zarabiania kasy ale dla serwisu. Po trze latach wysypują się wszystkie paski łożyska napinacze. Koszt to 5000 6000 pln po 5 latach siada wał turbiny kolejne 5000 pln i tak w kółko. świetność serii TK SL odchodzi do przeszłości a SLX to skarbonka, jedyny plus TK SLX jest to że bez problemów można go sprzedać. Kupiłem w 2014 SCHMITA z agregatem SCHMITZ (roczna naczepa) cena była atrakcyjna bo nikt nie chciał tego kupić od tamtej pory zapomniałem co to naprawa agregatu, naczepa lata po Niemczech co dwa lata wymiana oleju i nic to samo dotyczy Carrier Vector 1550 mam ich 6 miały jakieś drobne problemy ale nic takiego poważnego. Miałem kiedyś TK SL i to były naprawdę dobre maszyny. SLX to jest porażka. | |||
~abc | To ja dodam SLX Spectrum - cichy ale drogi w eksploatacji, to co kolega napisał po 3 latach łozyska, paski i co tam jeszcze koszt 8500zł, po roku nastepnym przeglad 1600 drobna naprawa razem 2600. Carier maxima po 5 latach wymieniony uszczelniacz na turbinie no i wymiany oleju + zawsze jakis pasek koszt 1400zł, Maxima 2009r. jak dotychczas wymiany oleju i raz uzupełniony czynnik chłodniczy, Vector 1950 bardzo oszczedny na plusowe temperatury potrafi madremu kierowcy spalic nawet 2l na mth, awarie przetarta wiaska przewodó i wym czujnik defrostu. Jak widac z powyzszego niestety SLX ciszej pracuje ale niestety w eksploatacji jest drozszy. I co dziwne cariery u mnie temu samemu kierowcy niestety mniej paliły. | |||
~Kierowca | U mnie w firmie są i agregaty Thermoking i Carier. Jeździłem z naczepami na których były zamontowane Wectory 1550. Agregaty hałasowały bardzo, na pauzie nie sposób było zasnąć. Z serwisami też miałem nieprzyjemne przygody. Teraz jeżdżę z Thermokingami slxi. Agregaty zupełnie inaczej pracują, można się wyspać. Z serwisowych rzeczy też nic się nie dzieje. Jak się dba tak się ma. Takie jest moje zdanie. | |||
~Pan | Pompy wtryskowe panowie wymieniał Carrier na kampanię bo agregaty się zapowietrzaly. Thermoking SLXi 300 kupiony teraz ma wyeliminowane większość błędów wieku dziecięcego. Pytanie z innej beczki jak Wam się podoba Thermoking ADVANCER? | |||
~Ordynator na emigracji! | Podobać to mi się może jakaś młoda doopa, a nie agregat. Przecież się nie rozepnę, otworzę klapę i będę patrzył na agregat. On ma robić swoje i hcooj z rego czy mi się podoba czy nie. | |||
~kiero | Rozepnij się i podniecaj się | |||
cichy1000
| Sprytny | |||
gigi
| tylko carrier vector 1550, prawie bezawaryjny, żeby był cichszy trzeba założyć dodatkowe wygłuszenie i jest ok | |||
~Ordynator na powrocie! | Mój agregat jest najlepszy i najładniejszy! | |||
~Pan | Widzę poziom dyskusji emigrantów typowy dla szofera zawodowego. Jedź na * to Ci ulży. Pracuje w serwisie agregatów Thermoking i miałem chęć podzielić się wiedzą ale szczerze to * teraz na to | |||
~zcx | Won z parkingów z tymi agregatami. | |||
~Daniel | A czy ktoś może napisać jakieś szczegóły o agregacie schmita? | |||
~megadziadtrans | ponoć grzybnia a patatajnią tak mówią serwisy czyli wymieniacze części |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.