REKLAMA

Jaki agregat do chlodni??
ID: 111998

Hej, Przymierzam sie do zakupy nowej chlodni schmitz.. Głównym problemem jest wybór agregatu Termo-King czy Carrier?? Troszke sie tym interesowalem ale powiem ilu fachowców tyle opini.. TK jest drozszy w zakupie o 3tys eur ale czy jest lepszy?? Słyszalem ze tk żłopie duzo paliwa 3l na 1h to prawda? Jeden z fachowców powiedzial mi ze termo-king nic nie zmienil oprócz obudowy i maja niby przestarzale konstrukcje z lat 80 sa na paskach itp. (nie znam sie na tym) a niby carrier ma jakas nowa technologie a najlepszym wyborem jego zdaniem jest Vector 1850 albo nowo wprowadzony 1550? Prosze o porady, Dzieki; )

~Juri Bojka
*.internetdsl.tpnet.pl

REKLAMA

Posty (52)

~Marek
2019-05-14 10:49:23
"TK jest dobry dla kierowcy dlatego że zmniejszysz obroty, zdejmiesz cięgło i są oszczędności"

I to jest mentalność s. k. u. r. w. y. s. y. n. a z Koziej Wólki, złodzieja j. e. b. a. n. e. g. o... Ty j. e. b. a. n. c. u masz 10 litrów "oszczędności" na jakiejś trasie (czyli kradniesz 10 litrów paliwa), a po iluś takich trasach, kolega zapina taką naczepę i szlag trafia sprężarkę akurat, jak naczepa jest załadowana i pod plombą celną...

Żeby ci ręka uschła jak następnym razem będziesz zmieniał obroty w agregacie!

3

~to ja Wiesiek
2019-05-14 13:44:42
A dlaczego do chodni Schmitz nie ich firmowy agregat którego prawie nie słychać?

2

~Pan Ordynator
2019-05-14 13:48:33
Właśnie dlatego że go prawie nie słychać.

2

~Marek
2019-05-14 17:57:43
Agregat Schmitza jest niemiłosiernie awaryjny (nie mogą opanować nadmiernego przegrzewania się podzespołów) i żłopie paliwo jak Kamaz... Wpływa to na wyniki sprzedaży - do tej pory nie zawojował rynku i jest daleko w ogonie, generalnie nikt nie widzi jego udziału w rynku

2

~Kamikadze
2019-05-14 20:08:47
Kuku na muniu zna się na agregat ach. Podobno u dziada nie robi, ale w dwa dni dojeżdża z Krakowa do Hiszpanii. Oczywiście palcem po mapie.

2

~Pan Ordynator
2019-05-14 21:36:15
Palcem po mapie czy z palcem w doopie, ale ważne że nie u dziada.

2

gigi
2019-05-14 23:56:43
carrier vector 1350 też daje rade i mało pali, to jest odpowiednik maximy 1300

1

~Kierowca
2019-06-21 14:01:10
Tylko i wylacznie thermo king. jest cichy, malo awaryjny a na trybie ciaglym pali 2, 2 diesla na 1h.

2

~agregat
2019-06-21 20:11:58
TK 200 bez elektryki 100 box wchodzi do niego na GB

1

~Marek
2020-01-30 08:49:30
Cześć. Potrzebuję opinii na temat nowych agregatów Thermo-King SLX i 300, oraz Carrier Vector 1550. Zastanawiam się jaki wybrać do nowej naczepy. Do tej pory jeżdżę na Thermo-King i większych problemów nie ma. Różnica między nowym TK a C jest spora. Powiedzcie mi coś na ten temat.

1

game_over
2020-01-30 11:06:12
Zaczynałem od SL-200, przez SLX 200, SLX 300, SLX 400.
SLX cichutki, każdą usterkę usuniesz na parkingu w kilka minut, ale za to droższy.
Carrier ma więcej ustawień, większe pole manewru, głośny, często się włącza nawet jak temperatura otoczenia zbliżona do zadanej., ale dużo mniej pali nawet w trybie pracy ciągłej. Zamiat alternatora ma wielką prądnicę, która zakłóca CB i radioodtwarzacz.
Od czterech lat ciągam Carriera, ale z stawiałbym na TK SLX.

1

~Traktorzysta
2020-01-30 11:55:45
tylko, że carriera naprawisz jak malucha, a TK bez serwisu sie nie obejdzie - przestoje i koszty
fakt, nowy carrier to porażka, tylko stare vectory lub TK bez udziwnień
game_over
2020-01-30 12:32:10
Traktorzysta, że co proszę? Carriera naprawisz? Hehe
Powodzenia życzę ; )
~SU27
2020-01-30 23:18:25
Carierra praktycznie wszystko zrobisz na drodze aby czynnik był to już połowa sukcesu, a TK jak nie napinacz, to paski jak nie paski to pompy wtryskowe ciągle coś.
Pan_Ordynator
2020-01-31 00:12:46
Pompy wtryskowe?
Ha ha i co wymyślisz jeszcze?

1

game_over
2020-01-31 02:35:34
Jeszcze napisz, że turbiny siadają w TK, będzie śmieszniej :)
game_over
2020-01-31 03:37:56
Z własnego doświadczenia: 3 lata na SLX 300 - 3 razy *ęty pasek.
4 lata Carrier - nic, zero problemów. Serwis na czas. Oleje, filtry, paski zapobiegawczo.
~Fiolet
2020-01-31 10:13:53
Fakt w Thermo Kingu często ale od SLXe do najnowszych często pompy wtryskowe padają problemem jest kiepskie smarowanie oraz materiał i jeśli ktoś leje koper paliwo plus oszczędza na obsługach i dobrym oleju to nie wytrzyma długo. Natomiast maxima jaką jest to jest ale to taki wół do roboty i co z tego że głośniejsza ale mniej problematyczna.
~Fiolet
2020-01-31 10:16:40
Vectora nie polecam chociaż silnik cuboty to taki sam jak w maximie ale przekombinoway za dużo czujników i grzanie elektryczne które lubi w zimie odwalić numer nie często ale zdarza się.
~Fiolet
2020-01-31 10:23:43
Do ordynatora, akurat turbina to słaby punkt maximy ale tam jest taka kalamitka nie po to aby wystawać jak kołek tylko po to aby przy każdym przeglądzie a co najmniej raz raz w roku dać smar na łożyska turbiny i po problemie. Fakt że carierr wypuścił w latach bodajże 2008 do 2010 turbiny tylko po jednym spawie na łopatkach i się rozlatywały łożyska bo dostawały bicia traciły wywarzenie.
~Emil
2020-02-03 10:38:41
Porównując Vectora i SLXi zdecydowanie wygrywa Thermo King ze swoim SLXi. Większość części jest naprawialnych albo regenerowalnych, w Carrierze są scalone układy, póki pracują jest ok, ale jak coś nawali to koszty wymiany są bardzo wysokie. Thermo King przy kupnie jest troszeczkę droższy ale coś za coś, szybko ta różnica spłaca się podczas użytkowania, a i później naczepa też szybciej się sprzedaje i za wyższe pieniądze.
~Emil
2020-02-03 10:42:28
Jeśli chodzi o serwisowanie to tu też Thermo King wygrywa z Carrierem. Mają wpłąsną sieć serwisową, swoje magazyny z częściami zamiennymi, a to wpływa na krótszy czas przeglądu, naprawy. Carrier nie ma włąsnej sieci serwisowej. Z reguły serwisy są zlokalizowane przy serwisach ciężarówek na zasadzie dodatkowej działalności co wpływa na jakość oraz dłuższy czas naprawy.
~grzegorz
2020-02-07 20:32:21
najlepszy agregat to carier 1300 z końca produkcji, mam dwa thermokingi slx 300 jeden z 2015 a drugi 2017 ze starym zero problemu a nowy się *li, napinacze to pięta achilesa
~grzegorz
2020-02-07 20:33:32
vektory to padaka
~Andrzej
2020-02-07 20:38:07
Masz łeb i to działa
~Frank
2020-05-24 21:59:18
Świetne agregaty chłodnicze dostaniecie w firmie www. thermotechnica. pl. Potrafią odpowiednio doradzić w wyborze. Oprócz tego zajmują się obsługą klimatyzacji samochodowej. Ja byłem zadowolony z ich usług. Polecam.
~zcx
2020-05-24 22:15:33
Frank
2020-05-24 21:59:18 Świetne agregaty chłodnicze dostaniecie w firmie www. thermotechnica. pl. Potrafią odpowiednio doradzić w wyborze. Oprócz tego zajmują się obsługą klimatyzacji samochodowej. Ja byłem zadowolony z ich usług. Polecam.



znów qurwa reklama
~Myślący
2020-05-25 00:22:56
Ja też wytrące swoje dwa słowa ciągnąłem różne naczepy w dużej firmie wszystkie TK... nie jest prawdą że są ciche a może i inaczej... nowa naczepa nowy agregat potrafi drzeć ryja a stary rumpel czasem był tak cichy aż żal było odpinać naczepę... raz w innej firmie miałem kontakt z naczepę na carrier i powiem dla mnie był on dużo lepszy niż TK sam byłem w szoku... a teraz do tych kradzieży fakt można ściągnąć cięgno z przyspieszacza ale przecież wystarczy zaplombować skrzynie po co kierowca ma tam zaglądać? Olej można na bazie sprawdzić a awarie w czasie drogi można przed zerwaniem plomby powiadomić kogo trzeba...
~cx999
2020-07-10 17:13:05
TK jest agregatem do zarabiania kasy ale dla serwisu. Po trze latach wysypują się wszystkie paski łożyska napinacze. Koszt to 5000 6000 pln po 5 latach siada wał turbiny kolejne 5000 pln i tak w kółko. świetność serii TK SL odchodzi do przeszłości a SLX to skarbonka, jedyny plus TK SLX jest to że bez problemów można go sprzedać. Kupiłem w 2014 SCHMITA z agregatem SCHMITZ (roczna naczepa) cena była atrakcyjna bo nikt nie chciał tego kupić od tamtej pory zapomniałem co to naprawa agregatu, naczepa lata po Niemczech co dwa lata wymiana oleju i nic to samo dotyczy Carrier Vector 1550 mam ich 6 miały jakieś drobne problemy ale nic takiego poważnego. Miałem kiedyś TK SL i to były naprawdę dobre maszyny. SLX to jest porażka.
~abc
2020-07-10 18:06:11
To ja dodam SLX Spectrum - cichy ale drogi w eksploatacji, to co kolega napisał po 3 latach łozyska, paski i co tam jeszcze koszt 8500zł, po roku nastepnym przeglad 1600 drobna naprawa razem 2600. Carier maxima po 5 latach wymieniony uszczelniacz na turbinie no i wymiany oleju + zawsze jakis pasek koszt 1400zł, Maxima 2009r. jak dotychczas wymiany oleju i raz uzupełniony czynnik chłodniczy, Vector 1950 bardzo oszczedny na plusowe temperatury potrafi madremu kierowcy spalic nawet 2l na mth, awarie przetarta wiaska przewodó i wym czujnik defrostu. Jak widac z powyzszego niestety SLX ciszej pracuje ale niestety w eksploatacji jest drozszy. I co dziwne cariery u mnie temu samemu kierowcy niestety mniej paliły.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.200.218.187

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels