ID: 143903
Kierowca śpi w kabinie? Pójdzie do więzienia
ID: 143903
ID: 143903
Nocowanie w kabinie pojazdu podczas długiej pauzy weekendowej (pełny odpoczynek tygodniowy co najmniej 45 godzinny) nie jest dozwolone zgodnie z Rozporządzeniem 561/2006.
Nocowanie w kabinie pojazdu podczas długiej pauzy weekendowej (pełny odpoczynek tygodniowy co najmniej 45 godzinny) nie jest dozwolone zgodnie z Rozporządzeniem 561/2006.
~etransport.pl
Posty (419)
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | ~kiero, jak myslisz. Dlaczego wjechałem z tego jebb., .. anego kraju. Zarabiałem na betoniarce 6000-7000 zł brutto i chcieli nas przyjąć na etat za 12 zł :) pomysl troszkę Codziennie byłem w domu, weź coś wypij :) | |||
~onasepurkla 11 lat temu | Jepac polskich kapitalistuw! | |||
~kiero 11 lat temu | ITD może i tak może i nie, ja w przeciwieństwie do was nie jestem fantastą i nie będę miał jutro czasu na farmazony bo do domu chce na wieczór dojechać a nie w sobotę przed południem | |||
~nnnn 11 lat temu | Ja na 12-13 godzin pracy mam 2 lub 3 pauzy 45h. To tyle. Nie wyjeżdżam żeby stać w dzień. Ja pracuję. A ty sam siebie oszukujesz. Ja mam ponad 416 godzin nadliczbowych w roku. To daje około 6 tys zł w skali roku. | |||
~nnnn 11 lat temu | bo jak czytam kiero takich dyplomatołków zza kółka to tracę wiarę w ten zawód. Pewnie jesteś piekarzem co zszedł z nocek za kółko i Pana Boga za nogi złapał. Dlatego jest jak jest. | |||
~kiero 11 lat temu | zapewne masz rację... | |||
~nnnn 11 lat temu | kiero załóż magnes albo wywal tarczkę będziesz w południe w domu :) | |||
Ambrozy
11 lat temu | nnnn, Liczba godzin nadliczbowych przepracowanych w związku ze szczególnymi potrzebami pracodawcy nie może przekroczyć dla poszczególnego pracownika 150 godzin w roku kalendarzowym. W układzie zbiorowym pracy lub w regulaminie pracy albo w umowie o pracę, jeżeli pracodawca nie jest objęty układem zbiorowym pracy lub nie jest obowiązany do ustalenia regulamin u pracy, jest dopuszczalne ustalenie innej liczby godzin nadliczbowych w roku kalendarzowym. Wskutek tego nie może jednak dojść do przekroczenia przeciętnej 48-godzinnej tygodniowej normy czasu pracy. Podstawa prawna: art. 131, art. 132, art. 151 § 3 i 4 Kodeksu pracy | |||
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | nie daje *, to są moje ciężko zarobione pieniądze. Nikt mnie nie dyma jak w Polsce, nadgodziny wszystko jest odprowadzane :) Więc po co mam w tym kraju zap, . ierd.. , alać za 2000 zł netto bez nadgodzin Weź to sobie ksiądz przemyśl, chyba że musisz mieć więcej na cukierki dla dzieciaków pedovilu | |||
~maly 11 lat temu | no no class 2 za 10F/h to chyba u samej krolowej bedziesz jezdzil bo nigdzie indziej nie ma takich stawek na solowke 10 to maja CE i to tez nie wszyscy gdzie to tak dobrze placa na solo? | 1 | ||
~kiero 11 lat temu | nnn już pisałem za przeginki wylatuje na zbity pysk z pracy | |||
~michal 11 lat temu | maly widac chyba z jedynymi anglikami z jakimi rozmawiales to polacy w stobarcie na ce w DOBREJ firmie dostaniesz na dzien dobry 12-15funtow.. oczywiscie mowie o pelnym angielskim a nie lamanym | |||
~nnnn 11 lat temu | 48 godzinnej Ambroży... czyli GIP dopuszcza 416h w roku... 52 tygodnie x 8h tygodniowo. Zgadzam się z Tobą. 416h musi być pomniejszone o nieobecność w pracy wynikającą np. z urlopu pracownika. 416h - 26 dni urlopu np. PIP każe pracodawcę za przekraczanie godzin nadliczbowych ale ponieważ kara jest śmieszna to on woli dalej żeby nadgodziny przekraczały 416h niż zmienić organizację pracy lub zatrudnić dodatkowego kierowcę. To jest PL właśnie. | |||
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | ~maly, 60 godzin tygodniowo :) . od 2300-2500 netto :) podałem górną granicę | |||
~kiero 11 lat temu | kierowca żabki masz duże emocjonalne problemy tylko ja mam 10f ja mam urwanego palca ja mam odszkodowanie ja mam i ja mam, Ch/uj to kogo obchodzi... | |||
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | ~maly, znam gościa który pracował w fabryce i czyścił pędzle wiadra. Miał 12 funtów | |||
~ah jo 11 lat temu | @nnnn - nie, przepisy są przepisami choćby i naczelnik inspekcji w jakimkolwiek kraju postawił plan wyrobienia mandatów. Plan się wyrabia ale nikt nie podaje potem statystyk uwalonych spraw. Problem jest inny - brak wiedzy o kancelariach prawniczych które się bawią w swoich krajach nad utrudnianiem życia takim poborcom "podatków". Bo to już jest praktyka aby szkolić służby mandatujące jak wepchnąć mandat kierowcy - nie ważne czy popełniono czy nie wykroczenie. Jak u nas NIK zrobił kontrolę w ITD pod kątem Viatolla to można było się w raporcie doczytać że o ściąganie kasy chodziło. Tak samo z "kaucjami" jest - wszystko polega na liczeniu że ukarany zagryzie zęby i machnie ręką na "straconą" kasę. | |||
Ambrozy
11 lat temu | Ząbek, bajaj dalej. Może zostaniesz czyimś idolem. Znam kogoś, kto zna gościa, którego szwagra kolega miał przyjaciela który był i widział. Litości! | |||
~nnnn 11 lat temu | kara 1000 zł - 30 000zł z reguły najniższa półka. Art. 281 pkt. 5 K. P. | |||
~maly 11 lat temu | ile jest takich firm ktore tak placa? 2? 5? 10? na cale wyspy reszta dostaje 500F/tydz i to przy dobrych wiatrach skonczyly sie czasy zycia na 2 domy i jeszcze odkladania romki juz pracuja i syf robia widzialem ostatnio ogloszenie wisialo z agencji ze na class 2 za 6, 31F szukaja 5 kiero i po 2 dniach zniknelo takze coraz lepiej | |||
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | kiero, ja nie mam urwanego palca. Wypłacili mi nędzne odszkodowanie : ( za połamany palec, tylko 40. 000 funtów. Powiedz mi ile mi zapłaci polski pracodawca za polamaną nogę np. Wszystko może się zdarzyć, ja cenię swoje życie Od tego zalezy przyszłość mojej rodziny, no chyba że się mylę :) Kiero przestań farmazony wciskać, jutro dzwonię do PIP. Pogadamy wtedy, a jak nie to nagram rozmowę z pip i wstawimy tutaj na etransport :) Żeby nie było że pier.. , do.. , le jakieś farmazony | |||
~michal 11 lat temu | dlaczego nie mowisz ze polacy psuja robote? psuja tak samo angolom jak nam w pl co robia na km czy frachcie u siefow pokroju lysego | |||
~ah jo 11 lat temu | @Ambroży: czy to jest jedyny akt prawny dotyczący pracy kierowcy? Jeżeli nie jest jedyny - to który ma pierwszeństwo. Jeżeli nie jest to kodeks pracy to jakie normy ilości nadgodzin są tam zapisane? | |||
KIEROWCA-ZABKI
11 lat temu | Podgląd konta AmbrozyAmbrozy, to jest brat mojego dobrego znajomego :) Chcesz to zaraz Pokaże Tobie garaż, pewnie takiego metrażu nie masz jak on ma garaż :) Kostka brukowa sama kosztowala go 70. 000 zł razem z ułożeniem. chcesz to obejrzysz jego garaż, tylko powiedz że mam wstawić :) | |||
~maly 11 lat temu | dobrze prawisz pracowal... bo na jego miejsce agencja dala 2 za najnizsza hehe angole nie sa az tak glupi jakis czas temu trafila mi sie robota ciagac chlodnie (krotkoterminowe zlecenie) dla Morrisona z Derby-centrum kwiatkow ludzie tam pracujacy sami polacy i gasiory pogadalem z chlopakami ktorzy ladowali i mowia ze oni robia przez agencje za 7F a ci co maja kontrakty robia za najnizsza ale w zamian maja kontrakty ludzie po 5 latach dostali 50p podwyzki przeciez to smieszne | 1 | ||
Ambrozy
11 lat temu | Ząbek jesteś zabawny. | |||
~Nałęczowianka 11 lat temu | No co pogadaliście sobie i tyle z tego... Jak nie transport międzynarodowy to byście pracowali za 2000 na budowie i tyle... Po co się podniecacie... Na pytanie ile zarabiasz na Tirze odpowiedz " No koło 5 " na pytanie czy tyle zarobisz wykonując swój wyuczony zawód... " Cisza... " TYLE w temacie Jak tak źle to do Niemca Duna i Guldena... Po co w PL siedzicie niedz DZIADtransy takie jak ja się wykończą... Wszyscy jedziemy na tym samym wózku... | |||
~Nałęczowianka 11 lat temu | A Jak ktoś pisze bo niemiec tyle i tyle potrafi zapłacić... LUdzie porównujecie Polsce do zachodnich krajów do ich systemów tylko że od 89 jesteśmy w miarę normalni Zachód z pomocą dolarów USA od 45 więc się dziwicie? | |||
Ambrozy
11 lat temu | Jechać za robotą to trzeba już przejawić jakąkolwiek inicjatywę, ale z tym nie łatwo, lepiej skomlić w necie lub na parkingu i to na tyle. | |||
~maly 11 lat temu | Naleczowianka ja w pl w swoim zawodzie zarobie napewno wiecej niz niejeden obdartus na miedzynarodowce ale wole byc kierowca tyle ze nie w pl | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.