ID: 149048
Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonal
ID: 149048
ID: 149048
Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonalistami? Zawód kierowcy to jakaś patologia. Kierowca jest traktowany przez ludzi jak nikt, jak zwykły robotnik, a wykonuje całą pracę. Już widzę jakiegoś urzędasa po "europeistyce" i innych sztucznych studiach, jak jedzie takim zestawem. Do tego zawodu trzeba mieć najpierw dużo w głowie, inaczej zabije siebie oraz innych. Zarobki? Każdy ma inne ja jeszcze dobrych nie widziałem. Dlaczego tak ciężko znaleźć pracodawcę, którzy zaleje mnie jazdą i dobrze za to zapłaci? Dlaczego ludzie nie rozumieją, że ktoś chce jeździć za trzech, bo chce się dorobić, chce cięzko uczciwie pracować, ale dostawać za to godną zapłatę. Nie ma już pracodawców, którzy mogą nazywać się profesjonalistami. Wyzyskać i zapłacić groszę to ich domena. I jak tutaj odlozyć na własny zestaw? jazda dla kogoś się nie opłaca. A w kurierce to już w ogóle nawet nie ma co komentować.
Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonalistami? Zawód kierowcy to jakaś patologia. Kierowca jest traktowany przez ludzi jak nikt, jak zwykły robotnik, a wykonuje całą pracę. Już widzę jakiegoś urzędasa po "europeistyce" i innych sztucznych studiach, jak jedzie takim zestawem. Do tego zawodu trzeba mieć najpierw dużo w głowie, inaczej zabije siebie oraz innych. Zarobki? Każdy ma inne ja jeszcze dobrych nie widziałem. Dlaczego tak ciężko znaleźć pracodawcę, którzy zaleje mnie jazdą i dobrze za to zapłaci? Dlaczego ludzie nie rozumieją, że ktoś chce jeździć za trzech, bo chce się dorobić, chce cięzko uczciwie pracować, ale dostawać za to godną zapłatę. Nie ma już pracodawców, którzy mogą nazywać się profesjonalistami. Wyzyskać i zapłacić groszę to ich domena. I jak tutaj odlozyć na własny zestaw? jazda dla kogoś się nie opłaca. A w kurierce to już w ogóle nawet nie ma co komentować.
~zawodowiec*.59.248.13
*.59.248.13
Posty (60)
~sid | r2 nie każdy jeździ po 3zl płatne w jedna strone | |||
~woytek | Lysy profesjonaly transportu dajecie sie brutalnie rznac przez spedycje i nie chcecie tego zmienic bo macie sponsorow waszego nieudacznictwa w postaci pracownikow ktorych zatrudniacie. Zamiast odprowadzac vat kupujecie kolejne zlomy i tak to sie kreci | |||
~Ł ysy | Jednej rzeczy nie mogę zrozumieć. Dlaczego tak inteligentni, wykształceni ludzie pracują u idiotów, nieuków, baranów? Chyba coś z inteligencją, whkształceniem nie tak. | 1 | ||
~R2D2 | Sid więc pojedź za 1 euro w obie strony i zobacz ile ci zostanie | |||
magik
| Szkoda nawet komentowac. Przecież panowie kierowczy (czytaj traktorzyści ) wiedzą wszystko najlepiej, potrafią wyliczyć rentowność etc. Ciekawe dlaczego wciąż tylko pi... lą zamiast wziąć spraw w swoje ręcę? Proponuję udać się do dealera, skonfigurować sobie zestaw, a potem pokazać jak zamortyzować 100tyś. eur. Chciałoby się powiedzieć, że po roku podyskutujemy, ale zakładam że po pół roku śladu nie będzie z pana wszechwiedzącego businessmana. | 1 | ||
~cdn... | brak profesjonalizmu to nie wina szefów, czy zarobków, przedewszystkim marne szkolenia co można nauczyć delikwenta w 2-3 miesiące, trochę lat wstecz kierowca żeby mógł posiąść kat C+E/dawna dwójka/ musiał mieć udokumentowanej pracy jako kierowca z C/trójka/ było to nie do przeskoczenia minimum 3 lata, pomijam szkoły /zawodówki 2-3 letnie/ co uczyły na kierowców czy mechaników a było tego dużo i chyba w tym szkopuł. | 1 | ||
~Ł ysy | Polski kierofca jest największym baranem w Europie. Nawet podhalańskie owce, barany nie mają startu z polskim kierofcą. Nie mylić z kierowcą. | 2 | ||
~cdn... | pomyłka źle odczytane myślałem o kierowcach nie pracodawcach, ale też można ująć krótko co można wymagać od szefo-rolników ani kompetencji w tym kierunku ani kultury. | |||
~cdn... | oczywiście nie dotyczy to wszystkich ale bardzo dużo. | |||
~Ł ysy | Kelnerzy, kucharze, piekarze, emerytowani górnicy, gliniarze, całe to tałatajstwo stanowi 80% polskiego transportu. Co sobą reprezentują? Odpad z innych zawodów. O zawodzie kierowcy nie mają zielonego pojęcia. Tacy kolesie oceniają profesjonalizm swoich szefów. Na jakiej podstawie? | 1 | ||
~cdn... | p Łysy zgadzam się z Panem w 100%, zawód ten zrobił się przedłużeniem innych profesji, ale tu nie wszyscy się z tym zgadzają, kurs i już fachman król szos. | |||
~Ł ysy | Polskie tałatajstwo szoferskie po uchwale siedmiu tetryków oderwanych od rzeczywistości może czuć się zagrożone. Na uchwale SN skorzysta litewski budżet. Wielu przewoźników zarejestruje firmy na Litwie, Łotwie. | 1 | ||
~Ł ysy | cdn. Szanowny Pan jest z pokolenia wykształconych kierowców mających pojęcie o wykonywanym zawodzie. , Obecne siofery " -stado prymitywnych przygłupów. Oczywiście nie można generalizować, całe szczęścir, w gronie przygłupów są też normalni. | 1 | ||
~cdn... | p Łysy jestem tylko człowiekiem trochę starszej daty, edukacja ma skończyła się na szkole średniej/w tym kierunku/tak że nie wykształcony, ale miło to usłyszeć zamiast obelg jak tu często bywa, tak że znam ten zawód od podszewki/ponad 40 latek/a teraz to tylko kibic tego zawodu i emeryt. | |||
~Ł ysy | Uprzedzę teksty ociężałych umysłowo. Nie trzeba otwierać firmy transportowej na Litwie. Wystarczy otworzyć firmę pośrednictwa pracy. Dalej fury śmigają na polskich blachach, a siofery mają umowy o pracę z litewską firmą. Jak sioferom nie pasuje taki wariant, wypad, powrót do, wyuczonego " zawodu. Śnijcie chłopy dalej o łusymkach. | 1 | ||
~Ł ysy | Nie mam jakichkolwiek podstaw do oceny profesjonalizmu lekarzy, inżynierów, budowlańców z prostej przyczyny, nie znam się. Nie znam tajników ich zawodów. Natomiast kelnerzy, piekarze z prawkiem C+E mają podstawę do ocen profesjonalizmu przewoźników. Śmiać się czy płakać? | 1 | ||
~woytek | Panowie Lysy i cdn pajacujecie i tyle. Za mojej pamieci kierowca byl traktowany ja zlodziej przychodzono do niego po towary deficytowe no i towary z przemytu panie cdn ortaliony i zegarki z osmioma melodyjkami. Kierowca jest dopiero po kilkuletniej praktyce po tzw objezdzeniu. Boss nichdy nie zrobil Moskwy ani Hiszpani. Nie radzi sobie ze spedycja ani ksiegowoscia. Lysy ile znasz jezykow biegle. Polski transport jest jaki jest, problemem jest uczciwosc pracodawcy, ryba cuchnie od glowy | |||
~woytek | Polski transport przerabia harrego vos, norberta, arcese. Na lotwe i litwe sie nie wcisniecie tam jest kapital rosyjski zreszta na estoni tez. Uwazajcie zeby polski kierowca nie odszedl do rosjan a moze to zrobic cala lulkownia, osobiscie w rydze rozmawialem o zatrudnieniu w kreisie. Wybitne teorie sa oderwane od rzeczywistosci, za chlebem ludzie pojda na koniec swiata | |||
~kiero | Dlaczego nie ma profesjonalnych pracodawców. To proste bo firmy transportowe pozakładali rolnicy, sadownicy i im podobni, jako dodatkowe źródło dochodu. Zima nie ma co w polu robić to się nudzili. | |||
~woytek | Jak Lysy pisze ze kierowcow jest promil, porobilo sie bo dziad transy lykna wszystko co nie ucieka na drzewo. W calej europie jest lapanka na kierowce, a ty sie plujesz sadze ze w firmie masz samo elite wladajaca nawet china. Zdziwko ze jeszcze nie pracuja w kitaju | |||
~cdn... | p woytek za mało Pan wiesz pamiętając że od zawsze kierowca to pijak i złodziej, pracowałem w czasie gdzie dużo było kierowców z przed wojny 39r odchodzili na emerytury lata70-80-te, dobrzy fachowcy i ludzie z kulturą, burdel się zaczoł lata 90 jak zaczęły powstawać prywatne firmy i szkolenie kierowców na żywioł, chyba troszeczkę lat mam od Pana więcej i znam te czasy dobrze, kierowca zagranica lata 60-90 wymagane od niego było prawko pełne i średnia szkoła inaczej nic z tego, nawet partia nie pomogła. | |||
~pocztowy:) | Dochodzi Artykuł za Fałszowanie Dokumentacji :) | |||
~cdn... | p woytek każda profesja nie jest wolna od złodziei i pijaków, a Pan twierdzisz że każdy kierowca, miedzy jakimi się Pan obracasz? tyle wpisów naq dzień dzisiejszy, żegnam. | |||
~woytek | P cdn ile czasu pan odpoczywa duzo sie zmienia, moze panski wpis przeczyta Lysy, moze cos do niego dotrze w co watpie. Rynek jest kreowany przez pracodawcow, nie nawidza sie ale reguly ustalaja wspolnie. Cos w tym jest bo mowia -uderz w stol a nozyce sie odezwa ! | |||
~pocztowy:) | ___ale reguly ustalaja wspolnie. __ To Fakt, ale Żabojady i Belgowie to już Skumali, Stworzyli Mechanizm Zaporowy, drążą temat na Forum UE:) Oni Wiedzą dlaczego Nasze Dziadunie się tak Szybko Rozwijają. Dymają Własnych Praowników:) | |||
~pocztowy:) | Pracowników__miało być Oczywiście:) | |||
~pocztowy:) | Tylko Tania siła robocza oraz wygnanie na "Przerzuty" dają Intensyfikacje Zysków ponad standardy Unijne:) Żabki zaczeły Kumać:) | |||
~pocztowy:) | Żabki zaczeły Kumać, a Nawet Kumkać:) | |||
~pocztowy:) | Dlaczego brak pracodawców, ktorzy są profesjonalni??? Oni są Bardzo Profesjonalni, kierują się Podstawową Zasadą Bankowości: Pieni ądz Otrzymany Dzisiaj jest Więcej Wart niż Otrzymany Jutro, Intensyfikują Zyski w krótkim Czasie:) Czytaj: Dymają Kierowców i Urząd Skarbowy, Są Zawodowcami/Profesjo nalistami:) Copyright (C) pocztowy; ), Wszelkie Prawa Zastrzeżone:) | |||
~R2D2 | Pocztowy idź do lekarza bo stałeś się krótkowzroczny lub ktoś cię skrzywdził. Myślisz jednotorowo posługując się słowami wszyscy i zawsze. I pamiętaj mówisz tylko za siebie więc nie uogólniaj. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.