Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Everest Transport Sierpc

ID: 162259


Szukam Informacji na temat tej firmy, jeśli ktoś ma jakieś informacje proszę pisać

~Kiero
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (72)

~Odpowiedz
Do ostatniej minuty to znaczy że nie zjedziesz do domu tylko stajesz gdzieś koło Poznania żeby czekać aż ktoś łaskawie po Ciebie przyjedzie bo spedycja jak zawsze nie dała rady wyliczyć czasu na zjazd bo szef kazał jeszcze zabrać 10-ty ładunek z Holandii i kazał tą jedną paletę schować do kabiny bo na pace już miejsca nie było. Everest się kończy. Tak jak była dobra firma tak teraz dziadostwo.
~Wkur. iony kierowca
UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!!
ACHTUNG!!! ACHTUNG!!!

Firma Everest nie płaci urlopów do tego poświadczają nie prawdę podpisując kartki urlopowe które pod przymusem podpisujesz. Sprawa zgłoszona już do PIP i jak nic to nie da to idę do sądu pracy.
Nie warto tam pracować bo jesteś traktowany jak najgorsze zło chyba że jesteś lizodupcem tak jak połowa ekipy everestu to będziesz się czuł jak ryba w wodzie lizać dupę staremu.
~PrzemekWróbel
Witam. Jeżdżę w tej Firmie od 2011 rok. Od samego początku firma Everest zajmuje się ładunkami łączonymi. Wynagrodzenie zawsze jest na czas, co do wynagrodzenia jest to stała pensja nie żadne dniówki czyli w systemie 2/1 co trzeci miesiąc pracujemy dwa tygodnie i wypłata sie nie zmienia, plus premia za spalanie, jest również płacone za starz pracy w Firmie.
Jest również system tydzień w pracy tydzień w domu.
Wyjazdy zawsze z siedziby Firmy i powroty na Firmę. Zmiany są zawsze na Firmie nie po Trasie.
Samochody marki Volvo oraz Daf max 3 lata, naczepy jakie Ciągamy to Plandeki. ( A ci co się zwolnili zawsze będą mówić opowieści z palca wyssane. A Ci co zostali zwolnieni to były kutemu bardzo poważne podstawy Typu nie przestrzeganie czasu jazdy kierowcy i td )
everest
do :''~Wkur. iony kierowca
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenia w naszej firmie nie spełniły Twoich oczekiwań, szczególnie w kwestii wynagrodzenia.

Chcielibyśmy zapewnić, że kwestia wynagrodzeń jest dla nas istotna, a naszym celem jest zapewnianie sprawiedliwych i konkurencyjnych warunków pracy. Twoje uwagi są dla nas ważne i zostaną wzięte pod uwagę w naszym dalszym rozwoju.

Jeśli chciałbyś podzielić się swoimi doświadczeniami bardziej szczegółowo, zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR. pod nr tel : 24 382 1100 lub z naszym wewnętrznym audytorem firmą OCRK ''Ogólnopolskie centrum rozliczania kierowców '' która prowadzi Telefon interwencyjny 24 GODZINY NA DOBĘ, 7 DNI W TYGODNIU, gdzie Eksperci udzielą wszelkich informacji dotyczących naszej Firmy. Chcemy zrozumieć Twoją perspektywę, by lepiej dostosować nasze praktyki.

Jeszcze raz dziękujemy za Twoje uwagi i życzymy Ci wszystkiego najlepszego w przyszłych działaniach.

Z poważaniem,
zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o
~...
90h jazdy - owszem według tacho może i a liczba na 2 tyg się zgadza, ale wyjazd jest w niedzielę a powrót 2 tyg później w sobotę i wyjeżdża się łącznie 98/99h (niedziela na poniedziałek czas się zeruje - a oni uwielbiają z tego korzystać).

Tacho świętość- no chyba nie dla nich skoro słyszy się od szefa że ma tacho w . bo klient ważniejszy.

Wyjazd i powrót z bazy i na bazę- no zgadza się, ale nie koniecznie wrócisz zestawem bo pod Poznaniem zabraknie czasu pracy lub jazdy bo dla nich ważniejsze na siłę załadować Ci jedna paletę więcej niż ściągnąć ciebie na bazę.

Powrót sobota 14 - kolejna historyjka, on płaci ci za sobotę i zjedziesz jak zjedziesz. Zjedziesz za wcześnie i zostanie czas to wyjedziesz po innego kierowcę albo zaladunek/rozładunek o ile nie zdarzy się że zabraknie ci czasu, to wtedy ty czekasz na kierowcę innego.

Rodzinna atmosfera - no na pewno nie w relacjach szef - pracownik, zero jakiegokolwiek brania pod uwagę czyjegokolwiek zdania, jak będzie chciał to do Szwecji przez włochy pojedziesz bo to on jest właścicielem - gdzie tu relacja rodzinna. Rodzinny to tylko zarząd.

Auta full wypas - taa... może są i nowe z salonu, ale do full opcji to im wiele i to wiele brakuje - przecież wyposażenie nie zarobi.

Urlop - jakie urlop? Przecież siedzisz 7 dni w domu. Urlopówkę też wtedy podpisać trzeba bo przecież nikt nie będzie kierowcy za urlop płacić tyle ile powinno się należeć, a podpisywanie i mówienie że w systemie w tygodniu wolnym urlopówki muszą być podpisane to kolejna bajka z którą PIP się nie zgodzi

Święta i zakazy jazdy - no tu chyba nie obowiązują. Zakaz jazdy w PL, nie dla nich - w niedzielę trzeba wyjechać bo szkoda godzin. Zakaz jazdy wtedy w poniedziałek w niemczech, zapomnij że wyjedziesz we wtorek, masz wyjechać godziny i dostać poniedziałek na parkingu bo to bardziej się opłaca.

Płatne parkingi - taa, a później pretensje że towar nie był do kradzieży więc nie powinieneś stawać na hofie.

Przeprawianie się na Rotterdam i nie bawienie się z uchodźcami- na prawdę aż taka hipokryzja lub strach przed szefem - pociąg, promy Calais i Dunkierque to norma, nie oszukujcie ze tylko Rotterdam, nie mówienie wszystkiego to też oszukiwanie.

L4 - jaki lekarz?, najpierw trzeba do doktora szefa się zgłosić, bo możliwe że lepiej od lekarza oceni czy Ci coś dolega czy nie.

Na prawdę jakiś pracownik liczy sobie że w systemie ma 4 msc wolnego w roku? Czy może podasz przeliczenia na inne systemu żeby szefowi przylukrować.

Kierowca który się zwolil zawsze będzie miał złe zdanie o firmie - na prawdę? Nie raz się zwalanialem, i nie o wszystkich firmach powiem ze to dziady albo było źle, ale nie przeginajcie tu jest źle. Jak ma być dobrze jak szef mówi że u niego w firmie to w garniturze można jeździć taka praca dobra - dzieciom z przedszkola albo kierowcom z zerowym doświadczeniem takie bajki.

Pauzy - jak wyjeżdżasz masz robić pauzy 9, 9 i 9 bo klient najwaznienszy - a ja myślałem że w przepisach jest zapis że to kierowca decyduje jaką pauzę robi i że pauza to jest minimum 9h, 11h, 45min - minimum a nie maksimum jak można się u nich dowiedzieć podczas telefonów po pauzach bo zrobiłeś 9:20h albo 52 min.

GPS - tak, jest tam osoba która potrafi gapić się na ekran 24/7 bo przecież kierowcy nie można ufać i trzeba kontrolować.

I to nie jest wyssane z palca, nie są to pomówienia ani nieprawdziwe informacje. To tylko kilka faktów z pracy tam. Można by książkę napisać, dużo się tego przewinęło pracując tam.

Dla pieniędzy bo akurat płacą więcej niż inne firmy blisko nie warto. Lepiej zarobić mniej a mieć w porządku firmę z uczciwym podejściem do pracownika.
~Pan Kierowca
Do "everest":

Jak tam bardzo bierzecie pod uwagę zdanie pracownika i tak bardzo dbacie o dobre relacje pracownik szefostwo to bardzo proszę o zapłacenie wszystkim kierowcom zaległego urlopu za te wszystkie lata i będziemy kwita. Oczywiście urlopu nie zapłacisz Dareczku bo dla syna na buty nie będzie za 800zl, albo na szkolenie tego przygłupiego psa za 15k. Już nie wspomnę o tym doradcy co bierze krocie za miesiąc i was ruch.. jak tylko może. Być może dlatego tych urlopów nigdy nikt nie zobaczy.
~Pan Kierowca
A ten wróbel Przemek to niech się nie wypowiada bo jest stronniczy jak Duda Kaczyńskiemu. Wróbelku zamknij to swoją fałszywa jadaczke i siedź cicho bo jedyne co potrafisz to podpiera... Piszesz tam w swoim poście dokładne przeciwieństwo tego co wyżej niż ktoś napisał więc raczej nikt nie uwierzy parówie 60. Żebyś się obsral po pachy
~Pan Kierowca
Ooo widzę że wcześniejsze posty o firmie zostały usunięte. Chyba ktoś tu maczał paluszki żeby prawda nie wyszła na jaw. Spokojnie są portale na których nie możesz usuwać postów Dareczku. Niestety Darek boi się prawdy. Darek to taki fałszywy szczurek który ubiera się w koszule i ładnie pachnie a tak na prawdę to słoma z butów wystaje. Darek to pierwszy szef który nie rozmawia z kierowcami tylko wysługuje się swoimi sługami którzy załatwiają za niego czarną robotę. Szkoda bo wcześniejsze posty ukazywały całą prawdę k ecerescie. Jak będę miał chwilę to opiszę jak wygląda 2 tygodnie pracy u tego dziduna.
~Wieloletni_byly_prac ownik
Pracowałem dla wąsów jakieś 5 lat. Jak było dobrze to było dobrze. Zacząłem chorować. I to nie żadne wymuszanie L4 tylko poważne zabiegi i operacje. Jeszcze kiedy nie wróciłem do zdrowia było do mnie dzwonienie i poproszenie żebym jechał bo nie ma kto. W końcu wszystko się udało i jestem w miarę sprawny. Przychodzę do pracy i muszę zrobić badania u lekarza medycyny pracy. Co się okazuje że pan wąsik postanowił się mnie pozbyć bo w jego mniemaniu za dużo choruje. Gratuluję podejścia w firmie. W tej firmie nie można chorować i mieć własnego zdania. Nie polecam pracy u wąsów. Wyzysk kierowców jest na zupełnie nowym poziomie.
everest
do #~Wieloletni_byly_pr ac ownik
5 godzin temu
Szanowny Panie Marcinie P.

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań podczas zatrudnienia w naszej firmie.

Chcielibyśmy wyjaśnić, że wszelkie decyzje dotyczące zwolnień lekarskich są podejmowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie rzetelnej oceny stanu zdrowia pracownika. Współpracujemy z zaufanymi specjalistami, którzy kierują się najlepszym interesem zarówno pracowników, jak i firmy. Przebywał pan wielokrotnie na zwolnieniach i nie nasza decyzją, Lekarz medycyny pracy wydał negatywną opinie dotyczącą nie zdalności do pracy,

Zależy nam na tworzeniu zdrowego i wspierającego środowiska pracy. Jeżeli ma Pan dodatkowe uwagi lub sugestie, serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, abyśmy mogli dokładniej zrozumieć Pana/ perspektywę.


Z poważaniem,
zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o

-1

everest
Szanowny Panie'' :~... ''
3 dni temu

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że miał Pan negatywne doświadczenia związane z naszymi praktykami dotyczącymi czasu jazdy pojazdami ciężarowymi.

Chcielibyśmy zapewnić, że w naszej firmie przestrzegamy wszystkich obowiązujących przepisów i regulacji dotyczących czasu pracy i jazdy. Bezpieczeństwo naszych pracowników oraz przestrzeganie prawa są dla nas priorytetem. Regularnie organizujemy szkolenia oraz kontrolujemy procesy, aby zapewnić, że wszyscy kierowcy są świadomi i stosują się do tych zasad.

Jeśli chciałbyś podzielić się swoimi doświadczeniami bardziej szczegółowo, zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR. pod nr tel : 24 382 1100 lub z naszym wewnętrznym audytorem firmą OCRK ''Ogólnopolskie centrum rozliczania kierowców '' która prowadzi Telefon interwencyjny 24 /7, gdzie Eksperci udzielą wszelkich informacji dotyczących naszej Firmy. Chcemy zrozumieć Twoją perspektywę, by lepiej dostosować nasze praktyki.

Dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć odpowiednie warunki pracy, a uwagi naszych byłych pracowników są dla nas bardzo ważne. Jeśli ma Pan/Pani dodatkowe informacje lub sugestie, które mogłyby pomóc nam w doskonaleniu naszych praktyk, gorąco zapraszamy do kontaktu.

Z poważaniem,
zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o

-1

~Marcin P
Do Zarządu Everest Logistic
Proszę nie mieszać mojej osoby w jakieś brudy na tym forum. Nie upadłem jeszcze tak nisko żeby prac jakieś brudy publicznie. W internecie nic nie ginie proszę namierzyć IP i będzie wiadomo kto to pisał...
~Darek_jest_de*i*em
Everesty. Przestrzeganie u was zasad pracy wiąże się z tym czy trzeba dojechać czy nie. Niejednokrotnie Michał Export kazał zapewnie pod naciskiem Darka przekroczyć czas jazdy tylko żeby dojechać i rozładować. Niejednokrotnie nie potraficie policzyć godzin oraz odległości do domu co wiąże się z tym że czasu starczyło do Niemca albo Poznania. A to wszystko przez durnego Deniska. Everest w waszej firmie to tylko przy.sy już zostają. Normalny kierowca poznał się co to za głąby tam tym wszystkim sterują.

Z resztą jak by się wam . nie paliła to everestki by na jakimś forum nie pisały i się nie tłumaczyły z każdego postu. Żal na was patrzeć wyzyskiwacze.

NIE POLECAM PRACY W FIRMIE EVEREST. NIE PLACA URLOPOW I MAJA PRACOWNIKA ZA ZLO KONIECZNE.
~Bohdan
Haha śmiech na sali. Sam wódz naczelny broni swojej firmy haha

Te twoje tłumaczenie świadczy tylko o tym że za wszelką cenę chcesz żeby firma wyglądała profesjonalnie. Jednak z bliska to jeden wielki kibel. Tłumacz się Darku tłumacz. Z braku urlopów, wyjazdów w zakazy czy zjazdy w niedzielę. Tłumacz się dlaczego tak jest.
~Bohdan
A mam jeszcze jedna historię. Kiedyś mądry Denisek zgubił gdzieś towar klienta i mieli go totalnie w .. Pamiętam że rozmawiałem wtedy z klientem i stwierdził że jestem jedyny w firmie który interesuje się jego sprawa. Mówił że szef to nawet nie odbiera tylko wysyła swoich przy.sow Deniskow którzy też go olewają. Ja jako kierowca zadbałem o interes firmy i o klienta gdzie powinienem mieć wywalone jajca tak jak przygłupy z firmy.
everest
Szanowny Panie :~Darek_jest_de*i*em

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że miałeś negatywne doświadczenie związane z przestrzeganiem czasu pracy, traktujemy takie sprawy bardzo poważnie. Chcielibyśmy zapewnić, że bezpieczeństwo i zgodność z przepisami są dla nas priorytetem.

Zasady dotyczące czasu pracy i jazdy pojazdów ciężarowych są dla nas kluczowe. W naszej firmie przestrzegamy wszelkich przepisów i norm bezpieczeństwa, aby zapewnić nie tylko zgodność z prawem, ale także bezpieczeństwo naszych pracowników oraz wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Zdajemy sobie sprawę, że przekraczanie dozwolonego czasu jazdy pojazdów ciężarowych jest poważnym problemem, który wpływa na wszystkich uczestników ruchu. Podejmujemy wszelkie działania, aby zapobiegać takim sytuacjom, w tym regularne szkolenia dla naszych kierowców oraz monitorowanie ich czasu pracy.

Będziemy wdzięczni za dodatkowe informacje na temat sytuacji, o której wspominasz, abyśmy mogli dokładniej przyjrzeć się temu przypadku i podjąć odpowiednie kroki.

Otrzymane opinie traktujemy jako możliwość rozwoju. Uważamy, że otwarty dialog z naszymi pracownikami jest istotny, dlatego cyklicznie organizujemy spotkania oraz szkolenia mające na celu poprawę warunków pracy i eliminację ewentualnych nieprawidłowości.

Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Twoje uwagi. Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub chciałbyś podzielić się swoimi uwagami, zachęcamy do kontaktu z
z naszym wewnętrznym audytorem firmą OCRK ''Ogólnopolskie centrum rozliczania kierowców '' która prowadzi Telefon interwencyjny 24 /7, gdzie Eksperci udzielą wszelkich informacji dotyczących naszej Firmy.
Chcemy zrozumieć Twoją perspektywę, by lepiej dostosować nasze praktyki. Twoja satysfakcja oraz bezpieczeństwo są dla nas priorytetem.

Z poważaniem,
Everest Logistics Sp. z o. o
~Bolek
Współczucie dla everest. Praca z depilami musi być okropna.
~Bolek
Przychodzi do pracy jako kierowca i za chwilę chce być głównym menagerem firmy.
~Darek&Denisek. Company
Bolek domyślam się że to któryś ze starych pracowników który tak jak napisał wyżej ma aspiracje na jakiegoś menagera.

Mi wystarczy stanowisko kierowcy.
Współczucie dla everestu napisałeś. Właśnie przez takich jak ty ta firma zeszła na psy. Na wszystko się zgadzają. Co szef powie to jest święte. I Darek widząc takich przygłupów którzy na wszystko się zgadzają to później jeździ przez dwa tygodnie po 100h.
Za chwilę pan doradca doradzi żeby zabrać punkty wogóle bo przecież to jest wasz psi obowiązek załadować i rozładować więc po co za to dodatkowo płacić. Sami sobie w stopę strzelacie.
Za chwilę opiszę jak się mają relacje pracownik szef.

ODRADZAM PRACY W FIRMIE EVEREST. WYKORZYSTYWANIE KIEROWCOW NA MAXA PLUS NIE PLACI ZA URLOPY
~Poeta kreatywny zmyślacz
Świeżynka.

Kilkuletni pracownik. Wykonuje swoje obowiązki przez 3 lata bez większych zastrzeżeń. 2/1, 3 lata bez żadnego dni wolnego.
Przychodzi ten o to pracownik i prosi o jeden dzień wolnego bo na ważna i niepowtarzalna uroczystość jaka jest 18 jego chrześniaka. Pan Darek mówi że wszystko jest ok ale musisz odrobić ten dzień podczas odbywania swojej tygodniowej przerwy.
Pracownik po raz kolejny powiedział że chce dzień wolnego dodatkowo. Przez 3 lata nigdy nie prosił o dzień wolny.
Szef się nie zgodził. Owszem zgodził się jeśli się mu w polu odrobi. No w głowie się ewidentnie poprzewracało.
Dalsza opowieść co dzieje się z bohaterami niedostępna.

3 lata pracy
Nawet dnia wolnego nigdy przez 3 lata (chodzi o dodatkowy dzień wolnego tak jak na przykład urlop na żądanie, urlop wypoczynkowy, urlop macierzyński etc. )
Szef się nie zgadza.

Dygresja,
Profesjonalna firma. Zero jakiegokolwiek łamania prawa. Jest Lexus. Jest koszula. Wszystko jak należy. Jednak szef nie płaci urlopów, nie daje wolnego, nie możesz mieć własnego zdania, ludzie w biurze są moobinglwani. To tylko niektóre ciemne strony tegoż jegomościa.

Kurtyna. Koniec aktu 6. 3
~Kiero123
Witam. Jestem kierowcą w tej firmie od ponad 9 lat. Wiadomo jak to w pracy raz są lepsze a raz gorsze dni jak i w życiu. Jeżeli ktoś nie potrafi się z kimś dogadać to wychodzą takie nie przyjemne sytuacje. Jeszcze jedno jeżeli ktoś nie ma odwagi powiedzieć prosto w twarz więc są takie portale dla takich co dużo mówią a nic nie robią. (Wiecie o co chodzi). Uważam
że nie ma lepszej firmy w okolicach. Pozdrawiam.
~KieroK
Cześć jestem kierowcą w tej firmie od 2 lat i praca tu dała mi zdobyć dużo nowych kierunków jeździmy w różne kraje nie ma monotonii co przy systemie 2/1 jaki oferuje firma jest bardzo dobre auta jakimi jeździmy to volva nowej generacji Isave oraz nowe plandeki atmosfera panuje rodzinna szefostwo jak i spedytorzy bardzo pomocni co się szanuje, pieniądze również wypłacane są na czas bez zbędnego kręcenia ściemy. Pozdro
~...
Firma Everest jest w czołówce najlepszych firm transportowych. Czekałem ponad 3 msc żeby dostać się do firmy bo obsadzony był cały tabor. Auta nowe i dobrze wyposażone max 2/3 lata. Wyjazd i powrót na bazę. Czas pracy swietosc. Nieraz zdarzy się wrócić na bazę mając 88-89 godzin czasu 2 tygodniowego ale to z uwagi na stracony czas w korku. Nie ma monotonności w firmie. Polecam ta firmę
~Rzetelny kierowca
Witam pracuje w tej firmie od dłuższego czasu raz jest lepiej raz gorzej jak to w każdej firmie dla mnie najważniejsze że wiem kiedy wyjeżdżam i kiedy wracam w systemie 2/1 ale zarobki mogły by być trochę wyższe na tą robotę co się robi. Szefostwo wrzuca wszykich kierowców do jednego worka a ja wykonuje swoją pracę rzetelnie a nie którzy mają wyje... a są tak samo traktowani.
Pseudosiofer
Witam, pracuję w tej firmie od jakiegoś czasu. Jeżeli chodzi o system jest bardzo czytelny (wyjazd w niedzielę i powrót do soboty po dwóch tygodniach) uważam to za plus dla osób lubiących spędzać czas z rodziną. Co do godzin to tak wyjeżdża się wszystkie godziny czasem nawet zabraknie trochę aby zjechać ( co w moim przypadku jest prawie 0) ale firma zapewnia drugiego kierowcę, jeżeli kierowca wykonuję swoją pracę sumiennie i potrafi się dogadać ze spedycja i odwrotnie to wydaję się być wszystko w porządku. Co do zarobków to pieniądze są na czas wypłacane, jeżeli chodzi o zarobki to moim zdaniem kierowca który wykonuję swoją pracę i nie stwarza problemów powinien zarabiać trochę więcej niż inni kierowcy którzy jadą tylko odbębnić 2 tygodnie ale to jest tylko moja ocena (działa to w dwie strony) Praca jest wymagającą, zawsze moglobybyc lepiej 128513; pozdrawiam szerokości
~Aktualny kierowca
Firma jak większość firm transportowych są chwile lepsze i gorsze podobnie jak z kierowcami jednemu będą pasować warunki innemu nie, wszystkim się nie dogodzi. Ogólnie są dwa systemy pracy 2/1 lub 1/1, systemy ustalane na całym rok więc wiemy do końca roku kiedy jesteś w domu, wynagrodzenie jest stale i na czas. Wyjazd zawsze w niedzielę i powrót w sobotę. Jeśli jest potrzebne to można się dogadać i wyjechać później lub wrócić wcześniej ale wiadomo trzeba będzie ten dzień oddać w tygodniu wolnym (wiadomo coś za coś). Minusów to urlop jest wliczany w tydzień wolny, przydało by się trochę to zmienić żeby można mieć raz w roku dwa tygodnie wolnego na wakacje. Ogólnie polecam tą firmę, a jeśli ktoś ma problem z emocjami to niech spotka się z szefem i się rozmówi prosto w oczy a nie ukrywa się za internetem.
~...
Chyba poleciały premie za pozytywne opinie albo samowychwalanie się...
baldpate111
Pracuję w tej firmie jako kierowca bez mała 12 lat. Bardzo wysoko cenię sobie współpracę z Darkiem i Tobiaszem oraz resztą ekipy. Powiem szczerze że bardzo mnie irytują posty takich niezadowolonych z życia malkontentów którym wiecznie nic nie pasuje, przyjmując się do pracy dostajesz jasne i klarowne warunki pracy i zakres obowiązków albo to przyjmujesz albo nie, przez okres który pracuje nastąpiło wiele zmian ( wiadomo firma musi się dostosowywać do warunków na rynku) i w każdym momencie mogłem się z nimi nie zgodzić i przestać pracować. Nazywanie przez niektórych piszących posty "dupowłazami"pracown ików którzy pracują po kilkanaście lat i utożsamiają się z firmą jest co najmniej nie na miejscu. Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym czy podjąć pracę jako kierowca ja osobiście mogę gorąco polecić. Jeśli zależy ci jako pracownikowi na terminowych wypłatach przestrzeganiu czasu pracy, na możliwości dodatkowego zarobku dogodnych systemach pracy 1/1 lub 2/1 z regularnymi wyjazdami z bazy i powrotami na bazę to wszystko będziesz miał zapewnione. A wszystkim narzekaczom i niezadowolonym z życia życzę pogody ducha i owocnych poszukiwań swojego wymarzonego pracodawcy który spełni wasze wymagania i oczekiwania.
~...
Opisałem parenaście postów wyżej sytuacje i to nie pojedynczego przypadku, zgoła inne. Przykłady z życia wzięte, bez obrażania i wyzywania, jakie to są powroty na bazę, ile się wyjeżdża godzin, jakie to "full wypas" te auta, zdanie zacytowane jakie to podejście do tacho. A tu nadal brnięcie w same superlatywy jak by od tego zależało czy dalej pracować będziecie.

Utożsamianie się z firmą- najpierw to trzeba umieć słuchać pracownika, a nie go obrażać i stosować mobbing wobec niego.

Pisanie że tylko ci co się zwolnili mają źle zdanie i firmie to również mijanie się z prawdą.

Ale rozumiem, trzeba bronić super firmy, bo prawda kole.
~scan cargo
Panowanie kto odpowiada za PR i Social Media w tej firmie, jak mozna wydać zgode na to aby pisać fejkowe pochwały jedna za druga w tym samym czasie, czy szef to generalnie coś ma z zarzadzania przedsiebiorstwem tak sie nie robi bo to z daleka odrzuca, nawet jak sie kupuje opinie i boty to wysyłaja to sa pewne algorytmy

sorki ale no nie można brać na serio słów Tomasza Lisa że ludzie nie są głupi tylko jeszcze głupsi, przecietny kierowca który Was nie zna i to przeczyta to od razu przyzna racje piszącym negatywy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.236.100.210

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels