ID: 167988
Przeciąganie Tureckiej naczepy po krajach UE.
ID: 167988
ID: 167988
Witam,
Jakie zezwolenia powinien miec kierowca/ przewoźnika, aby móc wykonać usługę która miałby polegać na realizacji transportów międzynarodowych na terenie UE przy wykorzystaniu polskiego przewoźnika (polski kierowca, ciągnik na polskich rejestracjach, polska firma przewozowa) i tureckiej naczepy (nr rejestracyjne i dokumenty tureckie). Zadaniem przewoźnika będzie odebranie tureckiej naczepy z portu we Włoszech lub terminala kolejowego w Austrii, która będzie załadowana towarem z Turcji. Kierowca dokonuje odpraw celnych (na karnecie TIR, T1 lub T2) i zawozi towar w wyznaczone miejsca w krajach należących do UE (istnieje możliwość kilku punktów rozładunku, w różnych krajach). Następnie ładuje/odbiera tą samą lub inną turecka naczepę towarem na Turcję i zawozi ją do portu we Włoszech lub w Austrii, skąd już pociągiem/ statkiem naczepa trafia do Turcji. Czy zezwolenie CEMT / EKMT jest niezbędne w tym przypadku?
Witam,
Jakie zezwolenia powinien miec kierowca/ przewoźnika, aby móc wykonać usługę która miałby polegać na realizacji transportów międzynarodowych na terenie UE przy wykorzystaniu polskiego przewoźnika (polski kierowca, ciągnik na polskich rejestracjach, polska firma przewozowa) i tureckiej naczepy (nr rejestracyjne i dokumenty tureckie). Zadaniem przewoźnika będzie odebranie tureckiej naczepy z portu we Włoszech lub terminala kolejowego w Austrii, która będzie załadowana towarem z Turcji. Kierowca dokonuje odpraw celnych (na karnecie TIR, T1 lub T2) i zawozi towar w wyznaczone miejsca w krajach należących do UE (istnieje możliwość kilku punktów rozładunku, w różnych krajach). Następnie ładuje/odbiera tą samą lub inną turecka naczepę towarem na Turcję i zawozi ją do portu we Włoszech lub w Austrii, skąd już pociągiem/ statkiem naczepa trafia do Turcji. Czy zezwolenie CEMT / EKMT jest niezbędne w tym przypadku?
~Piotr*.ba.psg.sk
*.ba.psg.sk
Posty (20)
~Piotr 10 lat temu | jak w temacie... | |||
ese
10 lat temu | FACHOWCY nie zauważyli wątku? | |||
~majster225 10 lat temu | Proponuję tel lub wizytę w ZMPD lub BOTM. pozdrawiam | |||
~ktosik 10 lat temu | ja nic nie podpowiem | |||
~janek 10 lat temu | wystarczy nie' Przeciongac tej' naczepy | |||
~lolek 10 lat temu | hu-j nie robota taka, kilka rozł i latanie z papierami po urzedach celnych? i to wszystko za jedyne 5. 000 zł? to ja juz wole w domu siedziec | |||
~woytek 10 lat temu | Przez ucho igielne, czy napewno? | |||
~zzx 10 lat temu | no faktycznie - żadnej odpowiedzi na temat. zawsze tak było, że o wszystkim decyduje rejestracja ciagnika oraz dokumenty jakie ten pojazd wraz z przewoźnikiem posiadaja. | |||
BAGERA85
10 lat temu | Turasy dobrze płacą za frachty... Więc kto ma zarobić to zarobi... | |||
ese
10 lat temu | Konkretów że hoho.. Widać Profesjonalistów bez liku | |||
~ktosik 10 lat temu | no najwiekszymi FACHOWCAMI sa zawsze przewoznicy. a pytac o takie rzeczy, to jakby lekarz pytal pacjenta czym go leczyc.. | |||
hultaj1
10 lat temu | Licencja jest na przewożnika wystawiona i wpisany numer ciągnika. Gdzie jest rejestrowana naczepa nie ma znaczenia, ważne, żeby miała wszystko sprawne i ważne dopuszczenie do ruchu. Towar skoro trzeba przez urząd celny, to trzeba i w zależnoci od tego co za towar to takie są wymagane dokumenty. | 1 | ||
~gość 10 lat temu | hultaj1. W licencji jest wpisany nr ciągnika? Sami fachowcy. | |||
mobil1
10 lat temu | hultaj1 certyfikat bezpieczenstwa EKMT na naczepe i zezwolenie na firmę jesli auto niższe niz e5 albo CEMT dla e5 i e6. | |||
~ktosik 10 lat temu | gość - a widziales kiedys licencje, czy tylko wypis z niej? | |||
mobil1
10 lat temu | ja tylko nie wiem co wy sie uczepiliscie tej licvencji. Licencje musi miec każdy przewoźnik, każdy kierowca wypis z licencji. A zezwolenia czy CEMTY i certyfikaty to zupełnie inna bajka; ) | |||
mobil1
10 lat temu | nie powiem Ci dokładnie, nie bawiłem sie w tym, ale to nadal przewóz do z/ do krajów spoza Unii. Więc chyba jednak potrzebne będą; ) | |||
ese
10 lat temu | mobil1 (2015-07-08 22:56:34) hultaj1 certyfikat bezpieczenstwa EKMT na naczepe.. "- Interesujące.. Czy dałoby się to rozwinąć? I czy zamiast certyfikatu bezpieczeństwa EKMT można użyć CEMT? | 1 | ||
~dobły 10 lat temu | Podgląd konta hultaj1hultaj1 (2015-07-08 22:39:44) Coś się zmieniło w licencji że wpisują numer ciągnika??Pierwszy raz słyszę (a może to o jakąś inną licencję chodzi) :-) :-) | |||
ese
10 lat temu | No i się jakoś zatło.. Może więcej by się opini pojawiło gdyby zapytać jaką się powinno dostawać kasę za taki rodzaj roboty. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.