REKLAMA

Ingo Weise Limbach
ID: 168580

Zna ktoś tą firme

Posty (118)

~Janusz L4
2017-07-19 21:51:01
Sorry nie Graczyk tylko gracul.
~misiek
2017-08-20 12:48:15
ale nudy
layon
2017-08-29 23:06:17
ale *ły piszecie a nabazie tacy świeci wszyscy? ??
layon
2017-08-29 23:15:53
system 2tyg na 3 dni od 1700 do 2000 zaznacze zalerzy od godzin w miesiącu ja mam od 200 do 250h ale teraz siadła robota to tylko wyciagłem 192h w sierpniu
~Pazurek
2017-10-07 13:38:42
Witam gracula co piesku czemu nie odszczekujesz tych oszczerstw co pisałeś o nas pochwal sie ile sąd wykasował Inga a może nie wiesz?to dla wszystkich zainteresowanych prawie 24000euro ale wiem że odbije sobie to na następnych kierowcach żal mi ich ale taka firma
~Seff
2017-10-07 17:03:51
Brawo INGO dymaj te sieroty co sie nazywaja kierofcami im wszedzie bedzie zle w Polsce niedobrze u Niemca zle a moze to z wami cos nie tak wracac do wyuczonych zawodów i bedzie spokój.
~indiana
2017-11-30 08:20:15
i jak w temacie może coś nowego się kroi w firmie czekam na posty !!!
~indiana
2017-12-14 21:03:40
panowie nowego w firmie czy juz jest git bo cisza chyba sie bojo brrrrrrrrr!!!
~Pazurek
2017-12-27 08:47:03
Cześć gracul nie odpowiedziałeś mi na wpwiś już nie jesteś przekażnikiem?wiem prawda w oczy kole pamiętaj człowiek z człowiekiem kiedyś sie zejdzie powodzenia wdupołazie!
~Janek
2018-12-31 21:53:31
Dlaczego w czasie bombardowan' Drezna 13-14 lutego 1945r. żadna bomba nie spadła przypadkiem na Limbach-Oberfrohna i nie zabiła żadnego z przodków tego frajera. Jednego, uja było by teraz mniej na tym świecie.
~Janek
2018-12-31 22:05:57
Czy trzeba kolejnej wojny, by dzielny naród niemiecki oczyścił się z wszelkiej maści złodzieji, oszustów, zapaprańców, degeneratów? A jest ich ponad 80% społeczeństwa. Tak im dopomóż Bóg!
~Bogdan
2019-02-16 12:03:41
Ten Hans hitlerowiec, którego sąd zasądził na 50 tys. zł (bardzo mało) za obrażanie Polaków, to jakiś pociotek Ingo Weise. A Graczykowski, to Kaszub, który nienawidzi Polaków (ku info tych, co nie w temacie).
~Robert
2019-02-20 13:06:13
Po co wam Ingo Weise? Szukający pracę, idzdzie do Duvenbecka (D - niemiecka umowa). Baza w Lipsku tylko o 70 km dalej. Robota lepsza niż w IW. W systemie zarobicie 2400 euro na ręke. Jak się zwalniacie, to dostaniecie wszystko jak się należy. Na h. j wam ten oszust?
gracul1
2019-02-21 13:19:25
Robert, w Ingo Weise jak jestes dobrym kierowca to zarobisz podobnie lub wiecej. A wez sie najpierw zastanow jak wlasciwie masz na imie, raz piszesz Rysiek, raz Robert niedlugo moze Bolek bedziesz albo moze Krzysiek albo jaki Wlodek. Chyba musisz byc takim samym kierofcom, jak sie prezentujesz. Napisz jeszcze co ile w tym Duvenbeck jestes w domu i ze podwojne obsady maja, Rumuni tez jezdza i 85km/h, normy paliwowe, jazda noca itp... I jeszcze jak juz te 24008364; to pewnie tyle zarabiaja kierowcy Ci, co potrafia jezdzic, niestety ponad polowa tych pseudoszoferow nie potrafi cofnac na parkingu w rajke od strzala tylko 5 razy musi sie poprawiac... Pewnie jak IW cie puscil to nic specjalnego nie wnosiles do firmy. Proponuje wam idzcie np do Greifa, Diebla, REiCOjak wam w IW nie pasuje - tam ucza jezdzic i zycia... Takze gosciu co nie wiesz jak masz na imie najpierw dowiedz sie jak masz na imie, potem sprawdz swoje umiejetnosci bo pewnie wiele do zyczenia pozostawiaja i pamietaj: jak skrecasz w lewo ostro ciagnikiem z naczepa to ona zachodzi przy skrecie, zebys znowu plotu ze soba nie zabral. Powodzenia w nowej firmie i co miesiac zebys zarobil te wymarzone i upragnione 24008364; najlepiej w dwa tygodnie i reszta w domu.
gracul1
2019-02-21 13:35:48
Janek, jakim ty desperatem jestes, zeby w Sylwestra zamiast sie bawic i pic z kolegami siedzisz na forum IW i myslisz co by tu napisac...
gracul1
2019-02-21 13:46:43
Bogdan, a tak w ogole to mieszkam cale zycie w kieleckim, jak tam sa Kaszuby...
~Bogdan
2019-04-25 15:23:55
Ale pierduły pisze ten. uj. Nie ma krzty przyzwoitości. W IW zarabia się 1700 w systemie 3/1. W 4/1 podobnie. Jak sie zwalniasz, to kasy nie zobaczysz. Praca polega na tym, że bierzesz ładunek podstawowy i 8 na dokładkę. Potem skaczesz po górach Szwajcarii rozwożąc dla klientów czasami tylko 2 skrzynki. Oczywiście ten ładunek co na dole jest terminowy i masz z tym wszystkim się wyrobić. Ten gostek, co tam pisze u góry nie zasługuje nawet na miano kapo z hitlerowskich obozów koncentracyjnych. To jest zero moralne, dno i oszust. Ludzie, którzy szukają lepszej pracy mają rodziny na utrzymaniu, a nierzadko kredyty. No i, nie każdy, ale ma też inne wydatki. Ten. uj podpiera się autorytetem byłych żołnierzy, którzy tam pracują, którzy byli na misjach w Iraku, Afganistanie czy Bośni. Im może i jest płacone, co ten żul mówi. Ale dlaczego mu. upy nie skopią? Pewnie szkoda butów
~Bogdan
2019-04-25 16:10:34
Może dlatego, że na misjach było im płacone i tu też jest płacone. Nam słowo żołnierz kojarzy się z wyższymi wartościami. Dlaczego jakiś *k ma bezkarnie oszukiwać swoich?
~Mario
2019-06-06 19:54:25
Witam kierowców których chcą wiedzieć coś na temat zarobków totalna porażka szef to oszust i złodziej obcina godziny i nie płaci. A Marcina nie słuchajcie co obiecuje bo to kłamstwo jeżeli ktoś chce się przekonać to szybko się przekona zatrudniając się w tym bagnie stanowczo odradzam. ZŁODZIEJE
mario09
2019-06-06 20:03:36
Witam piszę krótko i na temat Ingo to największy złodziej w Niemczech jeżeli chcesz być okradany to się zatrudnij a zobaczysz w Polsce zarabiają lepiej jak u tego złodzieja a jego człowiek który werbuje tam ludzi to kłamca. ZŁODZIEJE!!!

-1

~Jan
2019-06-07 02:14:16
Mario, jestem Ci wdzięczny, że się wypowiedziałeś o tej niby firmie. Ale to nie jest jedyny złodziejski podmiot w tym kraju chroniony prawem niemieckim. Bóg im wymierzy sprawiedliwość! Ale ten d. pek, który tam pracuje i werbuje Polaków do roboty, oooooooooooooooo!!!, ten jest najgorszy. Bo on wykorzystuje nasze zaufanie. A potrafi tak podejść człowieka, że "do rany przyłóż". Bezczelny ch. m. Takie chodzące zero.

-1

gracul1
2019-06-17 09:06:19
Mariuszu D. czyli Mario09 moze i po czesci masz racje, od lutego wszystko sie zmienilo w tej firmie, pamietaj w kazdej firmie rzadzi szef, a pracownicy musza wykonywac jego polecenia. Nie wiem co mialo na celu obcinanie godzin - podobno dwoch kierowcow zostalo skontrolowanych i rzeczywiscie na jednego zostala nalozona kara 17008364;, bo na mlotkach ogladal laptopa i pil kawe w kabinie. Wez pod uwage, iz kazdemu, kto zadzwonil ile moglem to pomoglem ale niektorzy tez przeginali codziennie dzwoniac nawet po 20:00 i w kolko glupie pytania zadawac, i nie chowalem glowy w piasek. tez jestem czlowiekiem i mam prawo do wolnego czasu. Mi tez podane zostaly nieprawdziwe informacje, o czym nie wiedzialem. Miales po prostu pecha, jakbys rok wczesniej sie przyjal to mialbys pewnie inne zdanie. Ale za to wszystko trzeba podziekowac trzem kierofcom niezadowolonym cale zycie, takim psom ogrodnika - byle by nikt inny nie mial wiecej niz oni... Magister prawa oraz dwoch od sciagania ogrodzen naczepami... I pamietaj, akurat Ciebie sie to bardzo nie dotyczy, ale wielu z magistrow kierownicy niestety nie umie nia krecic, a obsluga tachografu to czarna magia dla wielu... I nie pod*ajcie sie wzajemnie, tak jak tu to mialo miejsce, za 508364; sprzedac kolege do szefa... Jeden drugiego sprzedaje... Pozdrawiam

1

~Janj
2019-07-03 22:27:38
Nic tam się nie zmieniło. A ten *k dalej się produkuje. Lepiej zmień pracę zasrańcu, żeby o tobie wszyscy jak najszybciej zapomnieli.
~Super kierowca
2019-07-17 23:01:33
Siema pracowalem kiedys w tym Ingo Szajse. Uwazajcie na tego smiesznego Marcinka (Gracula) strasznie falszywa menda jest. Zmienilem firme rowniez w niemczech i jest niebo a ziemia. Acha ta godzinówka jest po to zeby rżnąć was na kase. Idźcie lepiej gdzies za podstawe+diety i bez stresu. Dziwie sie jeszcze tym drajwerom co tam zamulaja. Szkoda czasu, zwyczajna wegetacja. Powodzenia dla kiero IW.
gracul1
2019-07-18 13:35:28
Super Kierowca, szkoda ze jednego dnia w biurze nie przepracowales, moze zrozumialbys, co mysla dysponenci tej firmy o was kierowcach. Moze ze dwie, trzy osoby sa ok, reszta patrzy jak was wydy.. ac. Masz racje w tym temacie, ja od stycznia nie zajmuje sie naliczaniem godzin i wyplat, mam to w d.. , od razu widac jak dobrze tu jest, dlaczego w okresie, kiedy ja naliczalem godziny nikt zlego slowa nie napisal??? Zawsze sie w kazdym stadzie znajdzie czarna owca, co jej nic nie pasuje. Godzinowki juz podobno nie ma, ma byc dniowka netto, tylko nikt nie wie od kiedy, jak mowi sam szef tej firmy. Auta stoja, bo masa kierowcow odeszla, a dla wszystkich ja tez mam dosc, bo do obsrania to jestescie pierwsi, ale tego co sie dobrego dla was robi nie widzicie. Wiec od nowego miesiaca do widzenia IW, pol biura IW tez odchodzi, nie tylko kierowcy byli oszukani nawiasem mowiac. Agnieszka wam wszystko zalatwi...
gracul1
2019-07-18 13:39:36
Podziekujcie dwom czy trzem madralom, co was pod*.. li do szefa, bo jeden zarobil 30Euro wiecej od drugiego. Jezdza podobno w JCL.
~szofer
2019-08-21 20:37:38
Płaca 1400-1600 jewro za 3/1, jakaś babka bez pojęcia przyjmuje, na naczepach jedna rdza
~Anonim
2019-09-11 08:49:26
A dzisiaj dzwoniłem i oferowali bez systemu 105EU + Diety. Ile w tym prawdy jest niech ktoś powie?
~były
2019-09-17 21:13:00
Mówili, że pieniądze na koniec następnego miesiąca, że jak się zwalniasz to trzeba do sądu iść po ostatnią wypłatę? Kupa kierowców odeszła, to obiecują gruszki na wierzbie... A załadunki to dopiero szok, nikt nic nie wie, na tył najlepiej z 15 ton załadują, a pszód tona i ogień po górach. Na tandema na przyczepę załadowali 11 ton auto puste i spod Włoch jechać... Do pierwszego rowu... Następny wyłożył niedawno na CH, bo na * za ciężko... A ilu płaciło za szkody po 800 euro... Odpowiadasz sam finansowo. Po prostu polecam, jak był Marcin w biurze to jeszcze szło się dogadać, a Agnieszka każe ci szczekać, bo ładunku nie ma...
~Anonim
2019-09-18 12:57:40
Dzięki za informacje, to super firma, widzę że dorównuje polskiemu Dziadtrans. Szukają Jeleni do pracy. Powodzenia życzę.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.207.134.98

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce