Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przelewanie paliwa renault premium dxi 460

ID: 175386


Witam, mam problem z przelewaniem paliwa w renault premium 460dxi 2010r. zbiorniki 2 x 370l. Mianowicie paliwo bierze z prawego (od pasażera), gdy jest już mało w prawym to nie chce się przelewać z lewego tzn miałem sytuacje że kilka razy się przelało ale może z 30 litrów. Zbiorniki łączy jeden przewód niebieski od góry przez ramę. Dodam tylko że smoki były czyszczone. Czy może to być wina korków?? tzn jeden jest orginał renault a drugi chyba zamiennik tzn wygląda tak samo ale nie renault. Proszę o porady pozdr.

Posty (17)

papuszR
jak w temacie...
~ktosik
sprawdz pompke podcisnieniowa
papuszR
sprawdzę a jeszcze mam pytanko jak to działa w "renowce" to przelewanie na zasadzie poziomu? no bo chyba jako takiej pompki przelewowej nie ma ; /
~ktosik
to wg ciebie jak paliwo z jednego zbiornika znajduje sie w drugim?
teleportacj a?

a dziala tak samo jak w volvie, bo renowka to przeciez volvo, tylko ze tansza
papuszR
Noo ok a powiedz można byłoby założyć trójnik i na głównym przewodzie i zamiast przelewania zrobić tak żeby brał paliwo najpierw bezpośrednio z lewego; >? p. s sorry za ta do dociekliwosc ale uczę się cały czas ; P
~ktosik
Pewnie ze można.
Musisz mieć smoki w obu zbiornikach i zakładasz 4 zaworki. Bo masz 2 przewody zasilające i 2 powrotne

Ktoś wymyślił pompki do przelewania automatycznegoale ja ty masz parcie żeby się tym bawić ręcznie i się brudzic no to nie widzę problemu
~ktosik
Tylko co kurna zrobić wtedy ze wskaźnikiem paliwa?

Ale na pewno coś wymyślisz
Innowatorow i takich co poprawiają fabrykę u nas ci dostatek
~Ł ysy
Ktosik, jak masz pustą głowkę, nie zabieraj głosu. O czym ty pieprzysz?
Cały defekt w opisanym wyżej przypadku sprowadza się do przeczyszczenia zaworka zwrotnego na trójniku wpiętym w niebieski przewód. jeżeli to nie pomoże, trzeba wyczyścić przewody odpowietrzające zbiorniki podpięte do "białych zaworów regulujących poziom paliwa w zbiornikach "
Całej roboty na 30min.

1

~ktosik
Z nas dwóch to ty jesteś łysy
~Heniutek
Łysy zaworek to ty masz w spodniach
~Ł ysy
I już przygłupy mają temat do upuszczania jadu.

1

~Szakal
Prawy zbiornik musisz mieć szczelnie zamknięty, tzn. szczelny korek i przewód odpowietrzający zaślepiony. Wtedy paliwo w pierwszej kolejności będzie pobierane z kotła w którym nie ma pomki a po skończeniu się w nim paliwa z drugiego.
~Heniutek
Łysy przedziałów zrobiles na lepetynie? Jakie masz zajęcia dziś jeszcze tylko nie doradzając juz koledze z zaworkiem prosimy

-1

~Ł ysy
heniutek, chociaż wiesz o czym piszesz czy tylko chcesz sobie ulżyć?
Wiem, los złamasa jest ciężki.
~Forest glemp
Fakt jest taki że przez 4 lata 2 razy mnie ten przelew zawiódł i mając 200 l paliwa auto zgaslo, bo nie przepompowalo.
~STARY
podstawowa zasada...
pierwszy tankuje się LEWY zbiornik do pełna,
potem dopiero PRAWY
i problemów nie ma
krzysiek4
jezdzilem takim autem 5 lat patenty serwisu na ten problem sa g... o warte w koncu zakladasz na przewody powrotu zwykle zaworki kulowe regulujesz w czasie jazdy i po problemie auto tak jezdzilo do konca. powrot jest regulowany srednica przewodu i to jedyny sposob zeby mec spokoj i nie wydawac kasy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.134.102.182

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels