ID: 183545
Ostrzegam przed pracownikami z Ukrainy.
ID: 183545
ID: 183545
Prowadzę transport od 30 lat. Mam 90 zestawów, więc rotacja kierowców przy tej ilości się odbywa. Proszę nie poisać, że nie płacę czy że to marne pieniądze. Umawiam się z każdym w dniu zatrudnienia i 85% kierowców jest zadowolona. Zatrudniłem dwuch z UA i po dwóch kursach jednego auta poznać nie można taki syf a drugie po pół roku po prostu rozkradzione. Opony nie moje, lodówki nie ma, a tapicerka nie wiadomo jakiego była koloru. Nawet gdy bym miał sprzedać 10 zestawów to nigdy więcej UA.
Prowadzę transport od 30 lat. Mam 90 zestawów, więc rotacja kierowców przy tej ilości się odbywa. Proszę nie poisać, że nie płacę czy że to marne pieniądze. Umawiam się z każdym w dniu zatrudnienia i 85% kierowców jest zadowolona. Zatrudniłem dwuch z UA i po dwóch kursach jednego auta poznać nie można taki syf a drugie po pół roku po prostu rozkradzione. Opony nie moje, lodówki nie ma, a tapicerka nie wiadomo jakiego była koloru. Nawet gdy bym miał sprzedać 10 zestawów to nigdy więcej UA.
~Marek*.22.196.204.ipv4.supernova.orange.pl
*.22.196.204.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (2160)
~Ordynator w kraju! | 12 lat i druga firma. Wszystko w temacie. Ta druga to sąsiadka pierwszej, a właściciele się znają Wszystko w temacie. | |||
~zcx | Ordynator w kraju! 2020-10-14 12:40:26 12 lat i druga firma. Wszystko w temacie. Ta druga to sąsiadka pierwszej, a właściciele się znają Wszystko w temacie. A u Łysego przez 12 lat to ze 100 kierowców się przewinęło. | |||
jacek-kuba
| Nie sposób już tego czytać, wrze jak w ulu. Skoro reakcja jest aż tak potężna. Świdczy jedynie, że ukry już wyprostowali wiejskich biznesmenów. My już dawno o tym wiedzieliśmy. Skowyt dziada słyszalny jest już w kosmosie. Ci co zostali liczą na kolejną tarczę od rządu-ha ha co za barany chciwe. Panowie szkoda czasu-sprawa jest prosta. Dziady muszą odejść. | |||
~Krzysztof | jacek_kuba i wice versacze.. jak powiedział klasyk | |||
~Driver | Zostanie tylko najlepszy i to z każdej strony Czyli dot kierowcy najtańszy i najbardziej efektywny dot pracodawcy najniższe koszta i efektywności czytaj zysk reszta do smieci | |||
~Hycel | Ł ysy 90%chołoty w transporcie ci najlepsi oczywiście pracują u ciebie. Czyli ci pracodawcy którzy nie prowadzą kastingu na najlepszych szoferów na 10 ludzi jeden przynosi dochody a 9 straty. Zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie jak większość firm funkcjonuje? Cały czas leci na stratach? | |||
~Waldek | U nas w Demotransie, ukraińcy do głównego zbiornika z paliwem zatankowali prawie 200 litrów Adblue. Można... | |||
~Hycel | Ł ysy chwaląc się swoją metoda wypolukiwania złota czyli 10%dobrych kierowców z 90%hołoty niedługo a może i już zostanie sama hołota która przynosi straty. Jak wtedy uzupełnisz kadry? Zakładając że te 10 procent dobrych już pracuje i pracy nie zamierza zmienić to przerzucajac hołote nie sprawi że znajdzie się wśród nich ten dobry. Coś mi się tu kupy nie trzyma łysa pało | |||
~Hycel | Statystyki łysolku popraw albo udaj się do GUS po informacje bo brak logiki w tym co piszesz | |||
~Ł ysy | Hycel, jesteś głupim mądrusiem. Doliczając ilość Ukraińcówza za sterami polskich ciężarówek może się okazać, że 70% firm dobrze zarabia, a 95% polskich kierowców to idioci. Następnym razem pomyśl, może nie wyjdziesz na głupka. | |||
~Hycel | Ł ysy znaczy że 70%firm dobrze zarabia dlatego że do tych 10%jak napisałeś wcześniej teraz zmieniając na 5% dobrych polskich kierowców doszli ukraińcy. Czyli w ukraińskim narodzie jest 65%fachowców? A w Polskim tylko 5%. Ale wcześniej wyznałeś że hołoty wszędzie jest po tyle samo. Coś tu się motasz łysolku. Matematyka na poziomie szkoły podstawowej zawodzi a zamiast logiki bujna wyobraźnia haha | |||
~Hycel | A i jeszcze jedno ustal konkretnie ile jest dobrych a ile złych procentowo oczywiście w twoim mniemaniu. To niech będą dane niezmienne a nie wahające sie w górę wraz z promilami we krwi | |||
~Hycel | Łysek a dlaczego częste zmienianie firm jest złe? Np:przychodzi do ciebie kierowca ten dobry z 5% po roku myśli sobie firma solidna wypłata wpożądku ale jazda tylko na wiabaltykę jest zbyt małym wyzwaniem chciałby pojeździć na Rosję po roku czasu sama Rosja też jest za mało i chciałby na Kazachstan za każdym razem zmieniając firmę. Takiego też należy odrzucić? | |||
~Ł ysy | Hycel. Po jakiego wała firmie luj smujący się od przewoźnika do przewoźnika? Czy na takim luju można budować firmę? Takim "łazikom "mówi się tylko spier... j. Wszystko w temacie "szukających wyzwań". | |||
~Ł ysy | Hycel. Nie mam teraz czasu na odpowiedzi. Żegnam. | |||
~Ł ysy | Hycel. Czasy leszczy smujących się po firmach, to już przeszłość. Przewoźnicy z kasą nawet z takimi pajacykami o pracy nie rozmawiają. Może jakiś zadłużony po uszy dziad przytuli takiego Pana Kieroffcę. | -1 | ||
~Hycel | Ł ysek tylko zakompleksiony najczęściej mało ambitny szofer siedzi w jednej firmie bo mu dobrze i nie wiadomo jak będzie u innego. Boji się wyjść poza swoją strefę komfortu. Ambitny zawsze rozgląda się za innymi ofertami jeśli ktoś daje więcej za ta sama robotę to najpierw pyta się aktualnego dziada czy da tyle samo jeśli nie to odchodzi. Oczywiście przyczyn jest dużo więcej na których się zmienia pracę. Ty masz ł ysy po PRL owskie myślenie. | |||
~Hycel | Ł ysek nikt nie składa przysięgi dopuki mój dziad istnieje to mam mu wiernie pracować. Nawet w instytucjach których obowiązuje przysięga np policja czy wojsko zawodowe w każdej chwili jak ci się nie podoba można to opuścić | |||
~zcx | I dlatego u łysego rotacja pracownicza przekrqcza 100%. | |||
~Hycel | Ł ysek mówi że jest inaczej ale on ma swój świat. Jak nie pracowałeś minimum 3 lata u jednego dziada chociażby ci dawał połowę stawki albo był chamem to na wstępie rekrutację oblaleś | |||
~Hycel | Na koniec jak przejdziesz wszystkie etapy składasz uroczystą przysięgę że do końca życia lub istnienia firmy będziesz wiernie pracował zadowolisz się każda wypłata i co szef powie bez wahania wykonasz | |||
~Ł ysy | Hycel. Rozumiem jedną wpadkę. Ale osiem, dziesięć przez dwa, trzy lata? Chyba problem jest w Panu Kieroffcy, nie po stronie podłych przewoźników?Nie uwierzę żadnemu łazikowi w brednie, o braku szczęścia do porządnych pracodawców. Jest jeszcze inny problem. Czy warto zatrudniać kieroffczynę, którego lojalność wobec firmy jest pod znakiem zapytania? Taki koleś niczym szczur pierwszy spier do li przy pojawieniu się pierwszego, nawet błachego problemu. Szczury tępię zawodowo. | |||
~Ł ysy | Hycel. * lisz jak potłuczony. Tekst oambitnych szoferach notorycznie zmieniających pracę poruszy najbardziej tolerancyjne osoby. Co, ten kolejny przewoźnik jest z zaświatów? Sra nutellą, stawki ma z gwiazd? Chłopczyku, jesteś jednym z wielu parkingowych leszczyków, którym się wydaje, że zjedli wszystkie rozumy. W rzeczywistości jesteś takim samym baranem jak gwiazdy Adaru. Im też się wydawało. | |||
~zcx | rotacja ponad 100% dowodzi, że firma jest warta uwagi. ale wg Łysego parcha taką postać rzeczy to tylko i wyłącznie wina pracowników. | |||
~Ł ysy | zcx. Głupi *ie, jesteś śmieciem wyjątkowej klasy. Czy szukanie kierowcy na jeden wakat świadczy o 100% rotacji. Obrabianie mi tyłka sprawia ci przyjemność? Tyle razy ci pisałem, odpuść śmieciu. Musisz się pogodzić z faktem, nie dla psa kiełbasa. Takim jak ty mówi się spier da laj. Właśnie tacy jak ty podnoszą rotacje. Dzisiaj już nikt głupków nie chce trzymać w firmie. | |||
jacek-kuba
| hiena wrócił do odszczurzania? bierą chociaż? Dawno mu radziłem, zostaw transport bo się wykończysz. | |||
~zcx | Ł ysy 2020-10-14 18:02:36 tak świadczy i nie ma tu znaczenia że cały czas jest rotacja na jednym aucie czy na wszystkich. | |||
~zcx | ofert dla kierowcy jest do wyboru do koloru. I nie ma co sobie zaprzątać głowy jaimś parchem ze smardzewic z 5 premiumkami | |||
~zcx | gdzie rotacja pracownicza przekracza 100% | |||
~skg dk | uwazam ze l ysy ma racje odnosnie takiego fajansiarza co zmienia firme co 3miesiace na hu j mu taki pa*t a ty kupo jako komuch i pasozyt pisowski zyjacy na koszt innych to sie nie wypowiadaj |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.