Mainfreight Poland Sp. zo. o. PILNE!!!
ID: 207629

Opinie na temat tej firmy? Pracował ktoś?

~Swift
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (60)

~jOkeR!
2019-04-29 20:35:11
Mentor patrzy na wszystko. Jeśli do niego nie podoba twoja twarz, natychmiast zostajesz zwolniony, jeszcze nie zatrudniony.
~jOkeR!
2019-04-29 20:46:06
Nie masz prawa, bez pozwolenia, zrobiłeś coś. Nie możesz nawet pierdnąć bez pozwolenia. Natychmiast zwolniony bez ostrzeżenia
~Pdk
2019-04-29 20:53:03
hahah chyba przesadzasz :D
~jOkeR!
2019-04-30 00:51:51
Pójdziesz i zobaczysz, Myślę, że nie :)
~Kierowca
2019-04-30 02:37:14
Czyli szukają frajerów stażystów, nieźle kombinują. Co Firma to inne taktyki wyłudzenia, ale żeby aż tak?
~jOkeR!
2019-04-30 08:08:14
Ludzie są dla nich jak mięso. Powinieneś być taki, jak tego chcą.
Jak wyszkolony pies. A jak nie to dostajesz kopa w *.
Nie rozumiem, dlaczego ludzie milczą i boją się pisać prawdę o tej firmie? Co kryje się pod maską tej firmy
~jOkeR!
2019-04-30 08:11:48
A jak nie to dostajesz kopa w (D U P E!)
~jOkeR!
2019-04-30 09:10:16
Nikt cię nie ostrzega, że zabierają cię na okres próbny. Najpierw zatrudniają, wyrobia wszystkie dokumenty, zajmuje to dużo czasu. czekasz z nadzieją, że zostałeś zatrudniony. Po trzech miesiącach oczekiwania dostajesz dźgnięcie w plecy. Nie zacząłem pracować i jesteś zwolniony.
~Kiero
2019-04-30 13:46:23
A płacą za ten okres?
~jOkeR!
2019-04-30 15:04:46
Nic się nie opłaca, gdy produkowane są dokumenty. Podpisujesz urlop na własny koszt. miesiąc, dwa, trzy. Tylko na tydzień w trakcie egzaminu lub na okresi próbnym. Tylko przez tydzień podczas egzaminu, lub okresu próbnego zapłaci Tobie i wszystko.
~jOkeR!
2019-04-30 15:20:33
Jeśli nie zdasz egzaminu, podpiszesz papier o zwolnieniu, porozumienie stron. I do widzenia Vasya!; )
~Driver
2019-05-03 21:09:14
~jOkeR! Czy mozesz uzywac lepszego tlumacza lub napisac po ukrainsku poprostu zamiast kaleczyc jezyk polski? Polowa z ze zdan ktore napisales badz przetlumaczyles jak sadze za pomoca google tlumacza nie ma prawie sensu i skladni. Jak jezdzisz tak jak piszesz to nawet mentor Ci nie pomoze moze co najwyzej kurs na prawo jazdy. To po pierwsze po drugie jak dlugo pracowales w tej firmie? Po Twoich wpisach wnioskuje ze poprostu nie umiales jezdzic i nie przeszedles szkolenia z mentorem. Ale coz jak to ktos tu napisal nie kazdy nadaje sie na kierowce. Kupic prawo jazdy a je zrobic i zdac egzamin to nie to samo. Dwa z wlasnego doswiadczenia wiem (jak bylem zatrudniany) powiedziano mi jasno ze na poczatek jezdze z mentorem w celu poznania firmy itp. Jak umiesz jezdzic, rozumiesz jezyk i chcesz sie uczyc to bedziesz jezdzil. Nawet jesli jestes swiezo po egzaminach to tez masz szanse tylko musisz chciec sie uczyc, a nie chcialbys tylko lezec niech pieniadze wpadaja na konto a inni zap...
Firma jak firma raz jest lepiej raz gorzej ale wyplata na czas - duzy plus a nie jak u dziada pod stolem.
Inna sprawa widze ze sporo osob narzeka a ciekaw jestem ilu z was nadal pracuje w firmie? Mentalnosc Polaka najlepiej narzekac.
~Świeża krew
2019-05-04 12:57:24
Jak firma komus życie uratowala to bedzie ja chwalil codziennie.
Bo lepiej zwiedzac i podziwiac widoki jak traktorem po pgr jeździć.
A jak cos to wolne miejsca na szparagach w Niemczech sa. A Angela Ukraińców zaprasza to pakujcie waliskie i do Niemiec
~jOkeR!
2019-05-05 11:50:21
Jesteś lepszy dla głównego nauczyciela, w którym każdy nie umie jeździć. Mentor powinien nauczać, a nie dryuchit, i pomagać i nie pukać władz. Jeśli osoba nigdy nie podróżowała po europejskich drogach, nie oznacza to, że nie wie, jak prowadzić.
~jOkeR!
2019-05-05 11:52:01
Tylko główny mentor może jeździć na ciężarówkę w tej firmie, przynajmniej tak myśli, i nikt inny!
~Driver
2019-05-05 21:41:56
~jOkeR! W tej firmie jest nas ok. 100 kierowcow wiec nie tylko mentor jezdzi, jak ktos sie nie nadaje bo nie zna topografi Europy to co z niego za kiero miedzynarodowy. Tylko nawigacja i jazda, a jak nawigacja zawiedzie to rozlozysz rece, zadzwonisz do firmy i powiesz ze nie wiesz jak na zaladunek/rozladunek dojechac i niech sie chlopki w biurze mecza?Jak nie znasz Europy to lepiej jezdzji w swoim kraju ktory znasz. Mentor ma pomoc Ci w poznaniu firm dokad jezdzimy, wypelniania dokumentow itp. Nie bedzie Cie uczyl poruszania sie po drogach w Europie i nie bedzie za ciebie cofal pod rampe, prowadzil pojazd itp. To powinienes umiec. Mentor to nie instruktor nauki jazdy. Skoro mentor nie widzi u Ciebie predyspozycji do wykonywania zawodu to moze sie nie nadajesz zastanow sie nad tym.
Skoro jestes tak dobrym driverem to napewno znajdziesz miejsce w innej firmie - pewnie lepszej i za lepsze pieniadze. Duze firrm szuka teraz kierowcow wiec nie powinienes miec problemu ze znalezieniem pracy. Bo jak widze wymagania masz duze a umiejetnosci raczej slabe.
~jOker!
2019-05-10 07:23:06
Powiedz mi proszę, co może mentor zobaczyć w osobie w ciągu jednego dnia? Mentor, powinien uczyć, a nie. Zajobywac.. Dobra kompanija nie potrzebue kierowcow, a *owa celyj czas potrebuje.
~jOker!
2019-05-10 07:30:08
to nie tylko moja opinia, ale wiele setek kierowcow, którzy przybyli tutaj, aby pracowac.
Ja nie radze i juz kropka. A dalej kazdyj jak chce. Sam za siebie odpowiada. Tylko prosze dalej nie plakac, co nic nikto nie powiedzial.
~jOker!
2019-05-10 07:46:33
w tej firmie decyduje los, a nie szef, ale mentor. I nie rozumie, ile problemów stwarza dla obcokrajowca.
~jOker!
2019-05-10 07:53:27
Niest prablema znaliezc prace. Problema w uzendie pracy. Limit na. oswidczenie o prace dla czudzoziemcew. Druga fira nie moge zatrudnic bo poprzednij pracodawca juz wykorzystaw limit. 90 dni na 6 miesiencew. 180 dni na rok czasy. A dalej potzebno czekac 6 miesiencew. I nik nie mysli co nie zatrudniony kierowca zostaje bez sriodkow na pszezycije
~Paweł
2019-05-12 21:16:34
Hahaha "jOker"! Polska mowa, trudna mowa... Pracowałem w tej firmie kilka lat temu i zajebiś... Wspominam tamten czas. Fajni ludzie (prawie wszyscy), pieniądz zawsze na czas. Basen, rower, bieganie i dużo wolnego czasu (balety w każdy weekend). Firma płaci za wszystkie koszta które ponosisz, zabiorą z pod domu i w to samo miejsce odstawią. Wielu fajnych ludzi tam poznałem z którymi mam kontakt do dziś. Jak ktoś szuka pracy za którą dostanie dobre pieniądze to niech się nie zastanawia. To tobie jOker CH.. do... .
~jOkeR!
2019-05-12 23:36:39
Jak dobra firma i piniedzyto dlja czegoz zuczilec? )
~jOkeR!
2019-05-12 23:39:36
Jeśli dobre towarzystwo i pieniądze. Dlaczego odszedłeś? )
~jOkeR!
2019-05-12 23:55:08
Od dawnych szoferów słyszałem, że kilka lat temu wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Było znacznie lepiej niż teraz. Postawa była zupełnie inna. Zazhralis. Kierownik się zmienił
~Kier
2019-05-13 18:31:01
Przeczytałem to tutaj i postanowiłem napisać opinię o tej firmie.
Byłem tutaj i Joker napisał prawdę o tej firmie. Oni nie doceniamy naszego brata w Polsce.
Polacy boją się, że zabierzemy ich prace. Ta mi jeden Polak to powiedział. Dlatego nie są przyjaźni dla naszych.
Stosunek do Polaków jest zupełnie inny, nie są oni wyrzucani z pracy jako nasz brat. Szczerze mówiąc, nie mogę powiedzieć nic dobrego o stosunku tej firmy do naszych brata.
~jOkeR!
2019-05-14 09:00:19
Pawel, Pawel myslisz nie poznalem cie? ha ha ha! masz Fajna dziecka bajka maliownicza wyjszla. Za bardzo rozmaliowana, Tylko głupiec w to uwierzy. Lepszeij prawdu dla ludzi napisz, panie mientorku, jak czipiaesia s pierwszego dnia do kierowcow nowych, jak zaezdzasz ich. jak czipiaesia do wszyscych.

1

~Mily do czasu
2019-05-21 01:27:47
Joker. Twoje argumenty i texty tu zaczely nudzic już. Polowa kierowców z ua kupila kwity na bazarku a teraz mysla ze sa kierowcami. Jesli jazda lada sprawia ci przyjemność to poruszaj sie po Ukrainie gdzie bedziesz czuł sie dobrze. Mentor w tej firmie niebedzie uczyl jazdy. bo to nie osrodek przygarnij kropka i daj mu szanse.
Nienadajesz sie odpadasz i powinnes to zrozumiec. ale po twoim tlumaczu niewiem czy wystarczajaco ci przetlumaczy ten tex abys zrozumiał odpowiednio go.
Pozdrawiam...
~Wolf
2019-05-29 01:36:04
Polowa nic nie zrozumiale z napisanego. Chce podziekowac panu mentoru AREKU za wszysco i zycze zdruwka i szerokiej drogi w życiu. Dziekuje! Zycze wzajemnosci.
~Wolf
2019-06-01 07:33:14
I do not recommend this company, avoid it.
Nie polecam tej firmy, unikaj jej
~Jędrek
2019-09-09 18:18:00
Co tu się od*a, możecie pisać po polsku?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.204.176.189

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce