Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Pauza

ID: 208122


Powiedzcie jak to liczyć jadę 1. 20min później pałzuje 1h wracam rozładunek na młotkach 40 min rozczepiam się i czekam np 3 godz na naczepa i po 3 h pauzy jade znowu np 1. 35 min

Posty (47)

Gorra32
jak w temacie...
rafalkubanski
Polecam poradnik kierowcy darmowy w googlach wpisz itd-pip chlopaki zrobili naprawde madra rzecz tam wszystko pisze. W twoim przypadku jezeli robisz tak codziennie to mandatu nie dostaniesz. Nie rozpisze sie tu bo nie wiem o kturej zaczynasz prace, czy czekasz na naczepe na mlotkach czy na luzku i o kturej konczysz. Po kazdej 45 pauzie masz nowy okres czyli 4. 30 jazdy niie trzeba robic 1 godz pauzy
Gorra32
Sprawa się ma tak zaczynam prace o godz 6. 20 jadę 1. 45 min rozładunek 30 min młotki jadę 1. 30 min dojadę pauza 2h. Po 2h ruszam jadę znowu 2. 15 min rozładunek 30 min na młotkach jadę 35 min i pauza 50 min. Jak to sobie liczyć bo nie mogę się z tym ogarnąć nie przekracza 15 godz łącznej pracy
owca
Ale co chcesz policzyć?
Mięsnyjeż
To co opisałeś jest oki.
Nic nie przekraczasz.
Jeśli na 15 godz pracy to masz zakończyć do 21:20.
Jeśli na 13 godz pracy to 19. 20.

Mam nadzieje, że o to Ci chodziło.
Mięsnyjeż
Jeśli będziesz czekał na naczepe 3 godz z tachem ustawionym na odpoczynek to możesz co dziń pracować do 21. 20
Będziesz miał wtedy zaliczony odpoczynek dzienny dzielony (3+9)
Pamiętaj tylko, że min 3 godz "czekania na naczepe"
rafalkubanski
Mięsnyjeż 3h ok - ale musiałby zamiast tych 2h co stoji zrobić tam 3. 45 żebu mu to zaliczyć bo tam ma 3. 15 jazdy i wtedy by miał dzielony ale żeby to było oki trzeba to rozumieć.
owca
A po co ma coś dzielić skoro pracuje 9 godzin 55 minut? I nadal nie wiemy co autor wątku chce policzyć.
rafalkubanski
Wiem o co ci chodzi kolego owca ale może kiedyś coś się po przesuwa i będzie pracował powyżej 13 godzin bo się coś posypie, różne są przypadki. Kolega co ten post zaczynał dziwnie rozpisał bo po co ostatnie 50min trzyma tarcze lub kartę w tacho skoro nikt mu za to nie zapłaci. Inspektor mógłby się w sumie doczepić ponieważ jak się zaczyna pracę to trzeba 10minut na młotkach zrobić obsługę czy wszystko działa tak samo po zakończeniu ale za to mandatu nie ma a różni są ludzie. Najważniejsze że kolega zmienia semafory na młotki i łóżko.
Mięsnyjeż
Ja tak do końca też nie wiem :-)
Tyle, że na końcu napisał "pauza 50 min" więc mogę przypuszczać, że to jeszcze nie koniec walki w tym dniu.
visitors
rafal - gdzie wyczytales ze kiero ma robic obsluge?

a moze za mnie robi to ktos inny? a moze nie robie? co komu do tego?
Mięsnyjeż
Mięsnyjeż 3h ok - ale musiałby zamiast tych 2h co stoji zrobić tam 3. 45 żebu mu to zaliczyć bo tam ma 3. 15 jazdy i wtedy by miał dzielony ale żeby to było oki trzeba to rozumieć.

Przepraszam.
Przeczytałem 3 razy co napisałeś ale nie wiem nasal o co Ci chodzi.
: (
rafalkubanski
Ciekawe za co te minusy ale no cóż dziwny jest ten świat. Nie liczy się to że ktoś prawdę doradza tylko że by zrobić komuś na złość.
Mięsnyjeż
Jak by co to nie ja wstawiłem czerwień.
Możesz wyjaśnić o co Ci chodziło?
Abra, kadabra czerwień znika :-)
rafalkubanski
visitors zapytaj inspektora mnie się w Gliwicach na 88 na wagach czepiali i od tamtej pory używam 10 minut przed jazdą i po jeździe jak kończę pracę.
rafalkubanski
Jak jedziesz 4. 30 to możesz skorzystać z 3h ale inspekcja zaliczy tylko 45 min jak pojedziesz 4. 30 dalej ale jak zrobisz 3. 45 to będzie ok. Bo zrobisz pauzę + pauzę dzieloną.

-1

Mięsnyjeż
Bo to dobry zwyczj jest.
Tyle, że nigdzie nie jest napisane, że obowiązek :-)
Wkręcił Cię.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce