REKLAMA

Nowe naczepy dwuosiowe o ładowności ponad 25t
ID: 213094

Dzięki nowatorskiej konstrukcji nośnej, naczepy ważą tylko nieco ponad 4200 kg.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (24)

~gość
2017-02-21 14:22:49
A spedycja i tak załaduje do 40 ton masy całkowitej. Więc dla kogo to będzie oszczędność? Więc ta oszczędność jest tylko wyliczona na podstawie możliwości zabrania większej ilości towaru.
~ktosik
2017-02-21 18:19:00
zara. zesta ktorym jezdze, na pusto wazy 15500kg max.
jesli naczepa wazy 6500 to ciagnik 9000
teraz podpinam te naczepe czyli zestaw 9 + 4 = 13t
13 + 25 = 38t

38t na 4 osiach, gdzie 1 os ma zazwyczaj okolo 7t
31t na 3 osie...

w teorii moze sie udac, w praktyce - watpie

oszczednos c na oponach? ciekawe jak. w koncu te cztery opony dostana niezle po biezniku.. duzo wiecej nizby bylo ich 6
300D
2017-02-21 18:19:31
Do tego ciągnik elektryczny i steropian można wozić jeszcze taniej.
300D
2017-02-21 18:28:41
to fajne: ( umożliwia załadunek towarów o masie ponad 25t, z zachowaniem obowiązujących limitów dotyczących obciążenia osi. )
~ktosik
2017-02-21 18:32:26
teoretycznie sie da.

jesli cignik jest lzejszy, to i wiecej mozna zaladowac nie przekraczajac limitow
300D
2017-02-21 18:32:35
to też fajne: (oszczędności z eksploatacji naszych naczep dwuosiowych mogą sięgać nawet kilku tysięcy euro rocznie. )
300D
2017-02-21 18:41:32
nie lżejszy tylko trzyosiowy...
~ktosik
2017-02-21 18:44:02
jak zaladuje 25050kg z dwuosiowym ciagnikiem to tez jest ponad 25t
300D
2017-02-21 19:05:00
To jest proste... kupujesz tę droższą naczepe bo jest lżejsza i ładujesz mniej bo jest słabsza a żeby ładować więcej to kupujesz droższy ciągnik trzyosiowy który jest cięższy a że jest cięższy to ladujesz mniej i masz oszędności które mogą sięgać nawet kilku tysięcy euro rocznie... bo jak załadujesz to co umożliwia ta naczepa czyli ponad 25t. to ja cię zważą to kara będzie równa róznicy w zakupie tego droższego ciągnika... Są oszczędnosci... Proste.
~Seba
2017-02-21 19:40:32
Zestaw w Polsce na 4 osiach może ważyć do 36 ton. Kronka którą użytkuje ma ładowność chyba 28 ton ale ładuje max 25, 2 tony żeby zmieścić się w 40 tonach. Poza tym ładując na dwie osie do oporu opony długo raczej nie pojeżdżą. No i przede wszystkim samo to że chodzi o naczepę Berger - zwróćcie uwagę na te otwory w ramie. Człowiek wypije 0, 7 gorzały i nie jest tak wygięty jak ta naczepa po załadowaniu 20 ton. Pozdrawiam.
~ktosik
2017-02-21 19:50:37
Zestaw w Polsce na 4 osiach może ważyć do 36 ton.


bo?
~zcx
2017-02-21 21:15:40
ktosik i jego teorie spiskowe.
~Forest glemp
2017-02-22 07:49:39
Tak ktosik, doczytaj se.
~Śilny
2018-02-19 08:02:25
Czy jest ktoś kto naprawdę użytkuje naczepy na 2 osiach. Ja mam 3 osiowego bergera i nie widzę różnicy od Schmidt i też jakiejś różnicy w spalaniu nie widzę ale moja z colimulda waży 5500kg
~Transportowiec
2018-06-12 18:04:14
Posiadam 30 naczep Berger firanki.
Zakupiłem na testy 6 sztuk 2 osiowych.
Masa całkowita 38 T.
Ładowność nawet z wyposażeniem auta w łańcuchy itd niezbędne a wymagane na każdym załadunku - 25, 5 T.
Spalanie - w porównaniu do 3 osiowych naczep - nawet 4 litry - zależy dużo od kierowcy.
Generalnie - polecam
~Conrado
2018-07-11 02:09:45
Kolego transportowiec można do Ciebie kontakt. Potrzebne mi parę szczegółów odnośnie tych naczep.
maro12
2018-07-11 09:34:40
Transportowiec twierdzisz, że masa całkowita to 38 ton?

1

maro12
2018-07-11 09:36:32
Szkoda tylko, jakiś tam minister ma inne zdanie na ten temat.

Rozp. Ministra Infrastruktury.

4) zespołu pojazdów mających 4 osie, składających się z dwuosiowego pojazdu samochodowego i dwuosiowej przyczepy 8211; 36 ton;
maro12
2018-07-11 09:37:46
No i ta różnica 4 litrów w spalaniu. Z czego ona wynika?

1

maro12
2018-07-11 09:41:37
Z mniejszych oporów toczenia zapewne.

1

maro12
2018-07-11 09:48:08
Zakładając 20 ton obciążenia na naczepę na jedno koło wychodzi 5 ton, przy trzech osiach 3, 33 tony.
Należy obliczyć siłę potrzebną do pokonania oporu tocznego jednego koła.

Następnie pomnożyć przez ilość kół naczepy. (4 lub 6)
Wynik wyjdzie jednakowy.

1

maro12
2018-07-11 09:51:34
Opór toczny koła zwiększa się wraz z obciążeniem, więc nie ma różnicy.
6 kół po 3, 33 czy 4 koła po 5 ton mają jednakowy opór toczenia.

1

~Wafel
2019-11-12 12:50:02
A może ktoś weźmie ppd uwagę koszt zestawu 5 osi a 4 w Niemczech??chyba że wszyscy "znawcy "transportu to po kraju wokół komina jeżdżą
~kierowca
2019-11-12 12:56:21
Najwięcej takich naczep jeździ w kurierce (izotermy), Amazon, DPD TNT, faktem jest, że tam ciężarów się nie ciąga.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.207.255.49

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce