ID: 224370
VOLVO 420 E6 - VOLVO500 E5?
ID: 224370
ID: 224370
Witam. Mam wlasna firme transportowa i chcialbym wymienic kilka samochodow na nowsze, i mam mozliwosc kupna od niemieckiej firmy kilka sztuk volva 420 (euro 6) lub tez Volva 500 (ale E5) i nie wiem co zrobic, dodam ze EURO 6 jest rok mlodsze. Cena jest podobna.. Czy 420 nie bedzie za malo? Wydaje mi sie ze zaoszczedze generalnie na oplatach autostradowych jezeli wezme EURO 6 bo jezeli chodzi o paliwo to uwazam ze 420 spali wieceji, bo na górkach bedzie sie pocic.. Prosze o pomoc jezeli ktos mial jakies doswiadczenia..
Witam. Mam wlasna firme transportowa i chcialbym wymienic kilka samochodow na nowsze, i mam mozliwosc kupna od niemieckiej firmy kilka sztuk volva 420 (euro 6) lub tez Volva 500 (ale E5) i nie wiem co zrobic, dodam ze EURO 6 jest rok mlodsze. Cena jest podobna.. Czy 420 nie bedzie za malo? Wydaje mi sie ze zaoszczedze generalnie na oplatach autostradowych jezeli wezme EURO 6 bo jezeli chodzi o paliwo to uwazam ze 420 spali wieceji, bo na górkach bedzie sie pocic.. Prosze o pomoc jezeli ktos mial jakies doswiadczenia..
~Rafał*.protonet.pl
*.protonet.pl
Posty (3)
~Rafał | jak w temacie... | |||
~Krokodyl | gdzie najwiecej jezdzisz? Po ile najczesciej ton wozisz? | |||
grandderby
| POLSKA-NIEMCY- HOLANDIA, niekiedy jakas Slowacja i Czechy. Ale najczesciej bliskie Niemcy i Polska (generalnie A4) a ladunki srednio 21tony.. Wiadomo niekiedy 18ton a niekiedy 24.. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.