ID: 228488
Recepta na problem braku kierowców zawodowych?
ID: 228488
ID: 228488
Polska branża transportu drogowego wyrosła na lidera w UE. Dziś 25% towarów przewożonych w transporcie międzynarodowym w Europie realizowana jest przez polskich przewoźników. W tej chwili dynamiczny wzrost jest zagrożony brakiem wyszkolonych kierowców zawodowych. Spowolnienie mogą już obserwować instytucje leasingowe oraz producenci ciągników siodłowych i aut ciężarowych.
Polska branża transportu drogowego wyrosła na lidera w UE. Dziś 25% towarów przewożonych w transporcie międzynarodowym w Europie realizowana jest przez polskich przewoźników. W tej chwili dynamiczny wzrost jest zagrożony brakiem wyszkolonych kierowców zawodowych. Spowolnienie mogą już obserwować instytucje leasingowe oraz producenci ciągników siodłowych i aut ciężarowych.
~etransport.pl
Posty (109)
~maro | Najemnik gdzie te dziady co klękały przed tobą w sądzie? | |||
~Www | jesteście zwykłe śurki taki jak ~Ngine, ~han~Sancho Pancho. Cienkie bolki do łopaty a nie za fajere | -1 | ||
~gnebca | oj poloczki poloczki wy jesteście nadal 100 lat za murzynami - ktoś krzyknął system jak w UK płacone godziny - w UK nawet płacenie godzin nadgodzin nie jest godne zamykania się w kabinie przez 12h dziennie lub caly tydzień - zycie leci - ten zawód zniknie z historii jezdzic będą desperaci i niemoty tylko bo nie wszędzie da się wprowadzić autonomiczne ciężarówki jak w PL na wózku widłowym czy tam magazynie zarobicie 6tys zl to nikomu się nie będzie chciało jezdzic 5 dni w trasie za 10 tys zl tak jest we francji na kasie 1600E za kierowcę 5dni/2dni 2200E i chętnych brak | |||
~hah | tylko zarob na wozku 6 tys chyba przez 3 miesiace | 1 | ||
~gnebca | ja nie mowie o wózku w PL ale w normalnym kraju NL ogłoszenie na wóżku 1600-1800E netto plus soboty można wyjść 2000E netto za 2 soboty pracujące 8h dziennie itp. CE u polaka na miedzynarodowce 3/1 6500zl gnicie w budzie | |||
~Www | gnębca następny siurek. Idz do łopaty c. i. u. l. u jak ci za kierownicą zle | |||
~gnebca | w każdym normalnym kraju UE praca kirowcy to ostatni kawałek chleba - już lpeije tam na wóżku w magazynie CE w NL rozwóz kontenerów co dzień w domu 1600-2000E to samo co wóżek i siedzisz sam w budzie z nikim nie pogadasz nigdy nie awansujesz i stres w porcie z tacho i wariatami na drodze - GOOD LUCK | |||
~hah | tak ale teraz dolicz sobie mieszkanie, wyzwienie i ile odlozysz a jestes na obczyznie nikim | |||
najemnik
| Gdzie te dziady? W Plu maro w Plu. | |||
~gnebca | noooo tu za to jesteś kims panem śmierdzielem kierowca na krótka mete na 6-7 dni pan z trays wrocil plik pieniędzy jest pan - w trasie oszczedzal na barach hotelach i prysznicach jest PAN terA wszystkim pokaze lepiej być nikim na obczyźnie niż nikim w własnym kraju No to ci podam ze po opłatach za chate i jedzenie można zaoszczedziec 5 tys zl na wóżku bedac w NL | -1 | ||
~gnebca | zresztą jaka to obczyzna jak tam co 2 to w innym jezyku gada | |||
~hah | gnebca masz straszne kompleksy czyzby cie oblali pare razy na C+E heheeh???Przeciez na wozkach sa tacy co slow sklecic nie potrafia | |||
~hah | a to gdzie mieszkasz pod mostem czy u cyganow jak moj kolega w UK by oszczedzic i jesz resztki z restauracji jak on | |||
~hah | nawet jak zarobisz 2 tys euro w domu cie wiele nie ma heh, dom duzo poiwedziane, ale by oszczedzic 5 tys to sztuka wynajc mieszkanie i jeszcze oplacic opłaty i kupic sobie ejdzenie i ciuchy, jak ty sie miescic w 700 euro | |||
~gnebca | na wózkach na zachodzie jezdza mgr i inz z PL bo prca siedzaca no i jezyk trza znac za to na zachodzie za kółłkiem jezdza gamonie bez jezyka ze wsi mowie po raz kolejny wiem ze w PL na wózku 2500 to mało by zyc jedyna opcja to kierowca i gnicie w budzie ale jeśli miałbys w PL wybór przy dzisiejszych cenach - pracować na wózki 8h dziennie na 2 zmiany i zarabiać 6 tys zł czy poszedł bys jezdzic w systemie 5dni w trasie na 2 dni w domu za 10 tys zł? | |||
~gnebca | po opłatach za mieszkanie i jedzenie wiekszosc wózkowcyh w NL przy 2 sobotoach pracujących - zaoszczedza 5 tys zł na ludzie to chyba lepiej niż 2500 zl w PL i odjąć opłaty | |||
~123 | Kierowca jest traktowany zawsze jak zło konieczne. Załaduj, rozładuj, wypisz papiery CMR za lenia z biura, tyraj po 14 godzin dziennie - wypłatę dostaniesz za 8 godzin, odbieraj telefony od klijenta - praca spedytora/bossa, parkuj na dzikusach... I wszystkie służby - policja, celnicy, inspekcja ruchu traktują cie jak potencjalnego przestępcę - terrorystę. PATOLOGIA ! | |||
~TRUCK DRIVER | Dlaczego kierowcy zawodowi maja punkty karne? Nie powinno być punktów karnych dla zawodowców tylko wyższe mandaty. | |||
~filou | Polska w 2050 roku będzie miała 32 mln mieszkańców, co oznacza, że populacja zmniejszy się o 6 mln osób (15 proc. ). | -1 | ||
~nie wierzę w to co piszą | Ciekawe gdzie brakuje kierowców bo na pewno nie w Polsce. Mam doświadczenie na solówkach i trochę na tandemach w transporcie na potrzeby własne. I dziś byłem pytać się o pracę w Mszczonowie, praca na chłodni solówce. Pan dał jakąś ankietę do wypełnienia i powiedział oddzwonimy. Kto przyuczy na zestaw i da pracę kiedy te uprawnienia się ma i to nie z urzędu pracy. Od Warszawy do Kielc kto przyuczy na zestaw i da pracę żeby móc pracować. | |||
~Killer Idiotow | Tu się problem tyczy tylko Polski B. W zasadniczej części kraju wszystko jest ok. | |||
~maryha | Nie będzie problemu z kierowcami wystarczy dać porządną podstawę np 2800 i diety a kierowcy sami przyjda i jeszcze kolegów przyprowadzą Jak jest najnizsza krajowa to nie ma chętnych | 1 | ||
~Wielki Szu | Ja mam 4 razy 500 plus. Na co mie tyrac i szmacic sie u gumofilca? | |||
~48227068#163335 | Z tego co pamiętam pociąg ciągnie 45 wagonów (lub naczep) wybur prosty. | |||
~kierowca | Na wschodniej ścianie kraju też brakuje kierowców, ale znaleźć tu firmę gdzie tacho jest legal i do tego podstawa+dieta to nie lada wyczyn, a jak jest coś z sensem to 4/1. Dlatego wielu kierowców z tych rejonów ucieka na zachód kraju. Mało tego wielu pracodawców preferuje tu własną działalność, co nie jest atrakcyjne. Musi ich bardzo przycisnąć brak pracowników, by zmienili swoją mentalność. | 1 | ||
~rozdarty | Powiem wam tyle na zestawie pracowałem jedynie w UK po ok. dwa miesiące w roku dorabiając do marnej posadki na której pracuje w Polsce za dwa tysie. Pierwszy mój dzień jako kierowca w Uk trzy lata temu 14 godzin pracy x 13F=182F (funt wtedy był po 6zł) wyszło mi 1092 złote co jeszcze mogę dodać? dodam ze cały czas pracuje w pl w sklepiku za dwa tysie | |||
~Kietowca | Dlaczego lekarz, policjant itd. każdy ma na umowie tyle ile zarabia a kierowca co nas są tysiące zawsze mamy najniższą krajową I płacone pod stołem. Wystarczy to zmienić i będzie ok. Na papierze i wszystko na konto. ( wypłat delegację spanie w kabinie... ) | |||
~kiero | Mam często załadunki w tej samej firmie w Holandii. Na rampie ładują wózkami wyłącznie Polacy zatrudnieni przez pośrednika agencję. Maja netto 10 euro na godzinę. Dla kierowcy najlepszym krajem do zarobku jest USA, jeżeli się nic nie zmieniło to 100-200 dolarów dniówki tam miałem. W 6 miesięcy zarobiłem na mieszkanie w Warszawie. | 1 | ||
~szofer-nie sofer | Po chu. jta się rozpisujecie... nie chcesz spędzać czasu w budzie to idź szukać innej pracy a nie sączyć jad... niech kierowca będzie kierowcą a nie piekarzem. | 3 | ||
~filou | uczyc sie nie chcialo robic tez zabardzo nie tylko za fajere i kasy by sie chcialo jak lodu. spojrzcie murarzy budowlancow spawaczy slusarzy naszych niemcy chca i placa po 15 eu netto do tego dawaja mieszkanie i obiad plus jakas tam dieta a kierowcow czy przewoznikow chca przegonic... "- | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz