ID: 233563
Volvo Fh13 zapchany katalizator
ID: 233563
ID: 233563
Siema, w moim Volvo FH13 2010 r zdiagnozowali zapchany katalizator ( na początku słabe auto z obciążeniem po górę a później ograniczenie mocy). Cena nowego kata powala, ktoś ma jakiś pomysł, czyszczenie, zakup używki, sam nie wiem.
Siema, w moim Volvo FH13 2010 r zdiagnozowali zapchany katalizator ( na początku słabe auto z obciążeniem po górę a później ograniczenie mocy). Cena nowego kata powala, ktoś ma jakiś pomysł, czyszczenie, zakup używki, sam nie wiem.
~Andrzej*.11.106.70.ipv4.supernova.orange.pl
*.11.106.70.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (42)
~Www | Koszt niecale 7000 tys w serwisie VOLVO orginal nowy zakladalem 2 miesiace temu | |||
~Ł ysy | Tak puchatek, czyściłem w zeszłym roku. Auto śmiga, paliwko w dół o 2-3 literki. Trochę jest roboty, ale coś za coś. Teraz czekam na teksty przygłupów, " jak cię nie stać na nowy, zamykaj firmę ". Może i stać, ale znam kilka sposobów na przyjemniejsze wydawanie kasy. | 1 | ||
~Kierowca Odrzutowca | 2010 rocznik zmienia może zacząć koszty generować. | |||
~Ł ysy | Na aucie z czyszczonym tłumikiem plus wymiana turbiny mam spalanie na poziomie 25-26 literków. Raz na rok, raz na dwa lata wyjmuję chłodnicę i intercooler. Czyszczę, zwiększając przepływ powietrza. Dziady tak robią. Ważny jest każdy litr paliwa. W porządnych firmach nikt kosztami głowy sobie nie zawraca. Tak twierdzą Rysio szatniarz i przygłup ku ku. | |||
~puchatek61 | Łysy Zawraca sobie głowę. Zawraca. Spalanie Twych aut całkiem niezle. Ale chyba teren niezbyt wymagający.. DPFy też regenerujesz w domu? | |||
~Kieroldzik | 25-26 to pewnie przy 24 T? . . kolejny bajkopisarz. | |||
~świetlicowa | Ł ysy - dykte z przesiadłowa wozisz że takie małe spalanie? | |||
Ł ysy
| Ciężkie ładunki zostawiam konkurencji. | |||
~świetlicowa | to masz uj nie kierowców - volvo 500, szmidta hakówka, 40-42 tony całkowitej, ostatnio tylko italia na dół przez austrie 32 literki a do traktorów nie pamiętam kiedy rope kupowałem | |||
Andrzejfilin
| Dzięki za porady. Czyszczenie samemu chyba jednak nie załatwi na stałe sprawy? | |||
darek88
| Mysle ze domowe metody nie pomoga i za jakis czas bedzie trzeba i tak smigac do serwisu. Warto zaplacic, wymmienia wklady i bedziesz mial to z bani na kilka lat. | |||
~Forest glemp | Jesli mozna zrobic cos samemu i zaoszczedzic przy tym sporo kasy, to czemu nie? Tutaj Łysy ma absolutna racje. Z kolei nie zauwazylem zeby panowie kierofffcy, posiadacze wspanialych tedeikow jezdzili notorycznie do serwisow z byle gownem, nawet śwajcar, ktory zarabia dziesiatki tys frankow, przyjezdza swoją dacia Rs do polandii na przegląd... | |||
~Andrzej | Sorzystalem z porady Darka88 i zregenerowalem u Kalińskich. Szybko odeslali mi zregenerowanego kata, po wymianie problem znikl. Teraz nie tylko ma wieksza moc ale tez mniej pali. Warto wydac te kilka tysi ale miec problem z bani. | |||
~Kiero82 | Kalinski to jest porzadna firma. Od lat jezdze do nich, gdy dzieje sie cos z układem wydechowym, i wszystko idzie szybko, sprawnie i bezproblemowo. | |||
~maro | miałem to samo robił mi gościu we wrocławiu 2000 z wymianą rok gwarancji jeżdze już 1, 5 roku i volvo gwiżdze | |||
Andrzejfilin
| @Kiero82 Wiele osob dobrze wypowiada sie o Kalinskich, pytalem znajomych i tez polecali. @Maro, miales regeneracje kata czy wymiane wkladow? | |||
robert2
| Lysy a w jaki sposob czyscisz ten katalizator? Wypalasz przy pomocy komputera czy jakos inaczej? | |||
PrzemekS_1
| Witam chciałbym odświeżyć temat. Jestem w podobnej sytuacji jak w temacie. Volvo fh 13 500 Euro 5. Po podłączeniu komputera błąd katalizatora. Turbo doładowuje do końca, silnik wydaje się że pracuje tak jak wcześniej, ale różnica w mocy i spalaniu jest ogromna. Głównie mam pytanie o spalanie. Jak duże mieliście w takiej sytuacji? Zwłaszcza z pełnym obciążeniem. Nie mogę tutaj posądzać kierowcy o kradzież paliwa, bo ostatnio sam jeździłem i jest to samo, a nawet z tygodnia na tydzień gorzej. Na jakim poziomie mieliście normę spalania z zabitym katem? | |||
darek88
| Przemek proponuje Ci zadzwonic do Kalinskich, zapytac o koszt regeneracji katalizatora. Bez jego odetkania nie ma szans, ze spadnie Ci spalanie czy sam sie naprawi. Mozesz zerknac tez do ich sklepu, pewnie znajdziesz tam twojego kata s://sklep. kalinski. pl/ | |||
~Paletka | U mnie z zabitym katalizatorem palił mniej o 2 litry. ale był muł i turbo do końc niedołdowywało. Katalizator wymieniłem w serwisie Volvo, pkiet za orginał z wymianą 9800zł brutto, a stary zabierasz do domu i możesz sobie np. zregenerować na zapas | |||
PrzemekS_1
| Dzięki koledzy za odpowiedź. | |||
~Kamiloo | Łysy mozesz napisac jak to czysciles i jakim plynem? Jak poznac czy wklad jest wysuniety czy nie? | |||
kiero82
| Kamiloo Łysy pisał jakiś czas temu, że czyści to płynem marki Ludwik. | |||
~piotrek | nie doładowywóje mi turbo na wyświetlaczu o dwie kreski przy pełnym załadunku i więcej pali moc chyba nie spadła. Czy to jest zapchany katalizator? | |||
~Btk | Volvo? Wyczyść czujnik ciśnienia na kolektora ssacym na początek | |||
~Kot | Co to za dziad transy, Ludwik i jakieś tam, wyczyść zamień pospawaj, swiat wali się na ryj, i rzemiosło patroli | |||
~lol | co chcecie od Łysego, jedźcie do warsztatu i podpytajcie jak regeneruja dpfy, płyn do mycia grilla + karcheri dpf jak nowy... | |||
~Rafici | Witam wszystkich jeżeli wkłady się nie przesunęły to do zrobienia koszt około 1000 zł 782440442 krakow | |||
Ł ysy
| Rafici. A jak katalizatory są "zaje ba ne "ad Blue? Jak są kryształki mocznika w "rurkach "? | |||
~adam | Ja regeneruje w EkologiczneAuto w Krzywiniu już któryś scr i wszystko śmiga ; ) także moge również ich polecic |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.