Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Przegłosowali tachografy w busach

ID: 241862


Parlament przyjął zmiany w Rozporządzeniu 561/2006. Jeśli Rada UE przyjemnie pakiet mobilności regulacje dotyczące czasu prowadzenia busów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie dla ciężarówek, będą miały zastosowanie do wszystkich samochodów o DMC powyżej 2, 4 tony wykorzystywanych w międzynarodowym transporcie drogowym.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (69)

~3000zl
Ciekawe. Widać ze kierowcy busów są bardziej inteligentni od kierowców ciężarówek. Gamonie z c+e na waszym miejscu piali by z zachwytu. W końcu będą jeździć z tacho! Super, czym więcej firm padnie tym lepiej dla kierowcy!
Serio, wielcy tirowcy i to ich tok myślenia.
Kto sprytny zainwestuje w prawko, może przez urząd pracy... Kierowcy z busa siadający na dużego szybko wygryza rozczeniowe marudy.
Europę i prace kierowcy juz znacie. C+E tylko formalność.

1

~3000zl
A o robotę się nie martwcie. Dużym nie jeździłeś, ok ale po UE tak. I to jest twój plus.

1

~dobry kolega
Wielu busiarzy to spokojni ludzie ze zwyklym b sam wczoraj z takim gadalem na parkingu przed antwerpia nawet browara nie chcial bo nie pije

1

~Max 4
Busy jeździły jeżdżą i jeździć będą po Unii Europejskiej i bardzo dobrze niech wprowadzają tacha będzie więcej spokojniejszej roboty

1

~Z telefonu
Skończyła się wolność. Teraz dopiero poczują co to jest gonitwa

1

~dobry kolega
Kolego z parkingu ranst czerwony nowy vw jak z czarna plandeka rej ZS jak to czytasz to miales zaszczyt spotkac dobrego kolege z et

1

~tago
Jak pamiętam, to busiarze zawsze chcieli zarabiać tyle co kiero na dużym. Teraz będzie mógł się poczuć jak kiero z dużego, bo dostanie tacho i kartę do niego. Obawiam się tylko, że zarobi w tej sytuacji znacznie mniej.

1

Michal1978
Witam. Będą sztafety. I dzieleniem się kasą za fracht. No i koniec proszenia się mniejszych o transport do sklepu w sobotę. I zajmować będą miejsca dużym na parkingach które i tak są za małe.
Max4
Na pewno jakiś procent tzw firm busiarskich upadnie ale to dobrze dla branży
~Z telefonu
Będzie jechał głodny, bo im szybciej skończy, tym szybciej zacznie i witamy w paranoi

1

~Kierowca
Bardzo dobrze. To powinno być już dawno wprowadzone

1

~kiero
Bardzo dobrze!

1

~kierowca
Max 4 Kierowca ta Lizbona-Warszawa w 19 godz to oczywiście żart?



Nie to nie żart. 19-20 godzin to 100e szef dostanie za szybką paczkę. Popytaj busiarzy. Nie raz to mówili na parkingu. Szybkie siku i wio, bo nie ma czasu.

1

Michal1978
Przecież to będzie jakieś 3000km. Jadąc średnio 100km/h w dobę zrobi 2400 km. To jak szybko musi zapierdzielać że to zrobi w 20 godzin? Nawet z pampersem w gaciach nierealne.
~Max 4
Warszawa - Lizbona ok ok3300 km

1

~Pirat
No i w ten oto sposób transport pojazdów do 3, 5 tony po Europie przestanie istnieć. Dodam że rząd chyba sam nie wie co robi. Czas szukać pracy chyba

1

~marek
A co potem? Tacho dla samochodów osobowych? W jakim kierunku da de*ilna UE zmierza...

1

~marcin
Jeśli zostanie to przegłosowane, to jest to absolutny koniec busów do 3, 5t. Definitywny. Nie wchodzą w grę żadne przeładunki, bo to jest nie opłacalne. Kary za przeładowania będą ogromne. Brak miejsc parkingowych - busy będą zajmować rajki - będzie dramat. Kurierka będzie mieć problemy. 45 h w hotelu? Kto za to zapłaci? Jazda 2/1? - przy tej ilości km co obecnie, a dojdzie do tego tacho - dramat. W ciągu 21 dni robi się ok. 10 tys km. To już jest na granicy opłacalności. Z tachem o wiele mniej. Są 2 firmy w Polsce z busami, gdzie kierowca za 21 dni dostaje powyżej 6 tys złotych. Z tachem na starcie będzie o 2 tys mniej. Kierowcy zaczną odchodzić. Nie ma możliwości aby międzynarodowy transport z busami się utrzymał. To koniec na 100%.

1

~Max 4
marcin więcej optymizmu busy są potrzebne będą przeladunki frachty będą drosze europejski przemysł potrzebuje busów po prostu spedycje będą musiały robotę ustawić no i oczywiście mniej kroić przewoźników

1

~Kierowca
A co z busami 9_osobowymi typ master sprinter bedą mogły jezdzic bez tacho? Kierowca jedzie około 24 h do nl i po kilku godzinach wraca i ma ludzi na pokładzie a nie kartofle

1

~Milioner
I bardzo dobrze zwiększyć kontrole tym nieodpowiedzialnym pseudo kierowcom i przewoznikom ze słomą w butach Tachografy + obowiązkowe wagi na wjezdzie do każdego państwa

1

~kompost z łysych
Potrójne zero, widać że są nawet mądrzejsi i inteligentniejsi od takich ktosiów jak ty. I to nie jest przypadek.

1

~Gulden
Polski transport byl potega w UE. Europa zachodnia zdecydowala aby ten rosnacy wrzod jezdzacy za dummping stawki wycisnac. No i teraz tacho na busy. Brawo dobra zmiana, dalej tak. Zachodni transport sie cieszy :-)

1

~Milioner
Bardzo dobrze Prośba do ITD - na wagę każdy bus i daj Boże jak najszybciej tachografy wykluczy to idiotów z drogi
~DZIADEK
Witam jestem kierowca ciezarowki prawie od 30 lat ale jak czytam o tych wpisach to widze ze wielu z was niema pojecia o tacho a zwlaszcza na busach. Kierowcy z busow chcac wyrobic karte do tacho to nie tak prosto bo trzeba zdac egzamin z przpisu AERTR czyli o czasie pracy potem badania psychotechniczne i na koncu lekarskie badania czy pan doktor dopusci [ cukrzyca ]. Wpis do prawka z kodem 95 [busy musza miec ten kod] włącznie z zebranymi papierkami i zdjęciem wysyłamy do PWPW i czekamy. Karta jest ważna na 5 lat tylko. No za to wszystko trzeba słono zapłacic. Czy to TIR czy BUS wszyscy jesteśmy uczestnikami dróg i szanujmy się. Wszystkiego dobrego w 2020r.

1

~Papug
Może i jesteś 30 lat kierowca, ale wiedzę masz na poziomie przedszkolaka.
Do wyrobienia karty kierowcy potrzebne jest tylko prawo jazdy.
Może być z kat A1.
I to tyle

1

~Sesek
~Smak Gumy
i
~3000zl
To ten sam pod innymi nickami?

1

~Rafał solowka
Hej wytłumaczcie mi w czym problem bo nie kumam przecież tacho na busy to czas pracy skróci się o połowę a towary zostaną te same więc będzie trzeba 2 x więcej busów i kiero żeby to przewieźć co bez tacho więc chyba lepiej dla pracodawców bo więcej rob oty będzie i koniec z wyprzedzanie m jeden drugiego kto dłużej za kierownicą i więcej na dobę przewiezie A tak na marginesie jak będzie tacho na busie to wracam na busy i wielu znajomych z dużych jest tego samego zdania co ja
~Adarsiak
Poz zmianach też zastanowię się czy nie wrócić na wiosnę na busy.
~Rafał solowka
Zmiany za 6 lat dopiero więc nie ma co przeżywać
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.201.206

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels