ID: 242748
TACHO PODWÓJNA OBSADA
ID: 242748
ID: 242748
Mam pytanie jeżdżę manem z grudnia 2018r. i mam problem z tachografem w podwójnej obsadzie. Raz jest tak jak by jezdził jeden kierowca bo czas pracy mamy 15h a wiekszosc dni co jezdzimy jest ok. przy przekładaniu kart raz nic nie trzeba wpisywac a raz trzeba zatwierdzac jak na starcie ODPOCZYNEK DO TERAZ ok nie wiem co jest grane prosze o pomoc.
Mam pytanie jeżdżę manem z grudnia 2018r. i mam problem z tachografem w podwójnej obsadzie. Raz jest tak jak by jezdził jeden kierowca bo czas pracy mamy 15h a wiekszosc dni co jezdzimy jest ok. przy przekładaniu kart raz nic nie trzeba wpisywac a raz trzeba zatwierdzac jak na starcie ODPOCZYNEK DO TERAZ ok nie wiem co jest grane prosze o pomoc.
~adam koń*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (16)
~adam koń | jak w temacie... | |||
~Pan Ordynator | To się naucz obsługi tacho, bo hcooj wie co wy tam przyciskacie. | |||
~chce się Ż | jak wytrzymać w podwójnej | |||
~Pan Ordynator | Nie wiem, też się dziwię desperatom. | |||
~Pan Ordynator | A "ODPOCZYNEK DO TERAZ", można zatwierdzić albo nie. Skoro drugi kierowca zajmował pozycję pasażera podczas jazdy, to chyba nie odpoczywał? | |||
~Pan Ordynator | siedzenie pasażera, nie pozycję... sorrrrki. | |||
~staśśśś | Wszyscy mądrzy a 98 procent kierowców tego nie umie zrobić, i jadą na podwójnej z czasem pracy 15h. Po pierwszym cyklu 4:30 jak przekłada się karty to nieraz nie trzeba nic robić a nieraz trzeba wpisać, tak jak by się wkładało na świeżo kartę tylko bez kraju rozpoczęcia. Jak jest wpis manualny to trzeba zrobić wpis co to danej karty co przed przekładką robiła??? | |||
~Pan Ordynator | Jaki wpis manualny i po co?Pojepało cię? | |||
~Rocznik 00 | Zawsze twierdzilem że teraz zasiadają za fajera idioci, i to się potwierdza. Weź zawolaja tego drugiego może bardziej jest kumaty od ciebie. staśśśś - następny kr*yn | |||
MANnalegalu
| KON-przy zamianie kart w obsadzie przy kazdym wyjeciu lub wlozeniu karty robisz zakonczwenie, rozpoczecie-to nie jest zaden problem. | |||
~Grzegorz | Może Pan pojechać na serwis i wyjaśnić sprawę możliwe że tachograf ma błąd w dafach z 2018 roku są te problemy mówię to w dość grzeczny sposób, inny sposób to przy zmianie kierującego dawać strzałka wstecz nie robiąc co tzw 4, 3 h, rozpoczęcie, zakończenie. Na programie Inspekcji Polskiej nie będzie błędu i kar, ale już np w Austrii kara będzie 300euro w górę za przekraczanie czasu Pracy w podwójnej obsadzie, | |||
silwio
| adam. panienka ku ku ci wytłumaczył.. słuchaj gamonia.. -:) | |||
~kiero | KON-przy zamianie kart w obsadzie przy kazdym wyjeciu lub wlozeniu karty robisz zakonczwenie, rozpoczecie-to nie jest zaden problem. Jest problem. Zmieniając karty nie konczysz pracy. Siłą rzeczy nie wpisujesz więc kraju zakończenia. | 1 | ||
~dobry kolega | kiero wytłumaczył zaprosze go na suszi | |||
~dobry kolega | i umuwie go z silwio na seks | |||
~Palec w zupie | Zrób całą operacje jak najszybciej wtedy nie wyskakuje odpoczynek do teraz. ja robię to w kilkadziesiąt sekund i mi teraz nie wyskakuje odpoczynek do teraz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.