Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Karambol na A6 - kierowca ciężarówki aresztowany

ID: 243291


W wypadku, do którego doszło w niedzielne popołudnie, zginęło sześć osób, a jedenaście zostało rannych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (238)

~zcx
kryska takie bajki to możesz opowiadać w piaskownicy 6 latkom.
~zcx
kryska

widać przyjmowanie w dooopę to twoje ulubione zajęcie, po za wypisywaniem bredni na et.
kryskamaryska
zcx. vel SC vel max parowa. Tylko wy ty i oni popieraliscie dewiantów i zboczeńców. Dlaczego więc usiłujesz mnie w to wrobić. Ja się wyraźnie wtedy wypowiedziałem na temat tego co myślę. Powtorze SC parowo zcx. Pedofili kto by to nie był kastrować, a na resztę zbokow i dewiantów pedałów i innych spuścić napalm jak sobie swoją dewiacyjne odmienność manifestowali. Ja zcx tylko i wyłącznie kobiety preferuję ty popierasz dewianow to kto lubi w doopie być zasadzanym?.. No to tyle. Pora spać pięknie popadało nareszcie chlodno. zcx. Uwazaj żebyś nie musiał sobie kiedyś doopy cerować, bo znam jednego Polskiego wokalistę nie osobiście oczywiście nie m takich znajomości jak ść, który musiał na sor jechać z pochatrana doopa. Ale ty to lubisz s. u. k. o
~Ł ysy
barracuda. O co ci świrze chodzi?
Potrafisz zrozumieć czytany tekst?
Wątpię.

-2

barracuda
A potrafisz kłamliwa szmato czytać. Że jesteś świrem-nie musisz oceniać innych, wedlug siebie.
irish_dude
Swoją opinię na temat tego wypadku, napisałem wcześniej.
Dodam tylko, że nie chciałbym spotkać na drodze takich fachowców, jak zcx, czy don diego.
Aż przykro czytać...

1

~Pan Ordynator
Wczoraj stałem w korku przed wypadkiem na A 1. Korytarz życia? A cóż to takiego?Chyba tego pojęcia nie znają nawet służby ratunkowe, bo wiły się między pojazdami niczym wąż. Ten naród jest głupi, i na drogach bezpieczniej jeszcze dłuuugo nie będzie.

1

~Pan Ordynator
A media też piertolą to w doope. Wolą sprzedawć ludziom to, co jest dochodowe. I hcooj z bezpieczeństwem.
kryskamaryska
Ordynator. Nie pierdziel. W makaronowie zapiełdalaja pasem awaryjnym i żyją. Wczoraj stałem w korku tylko Szwaby i kasztany zjechali. Wiesz jaki był skutek?Taki, że służby wiły się jak węże bo awaryjny był zajęty. Korytaz życia to yebniety pomysł. Pol Europy się rozchyla drugie sciesnia. A teraz wychodzi galimatias. Bylo kiedyś normalnie. Pas awaryjny i koniec. Fakt nie dotyczy A4Pl od Wrocka do Legnicy. Bo tam ani się sciesnic, ani rozchylić.
~Pan Ordynator
Nie pisz o południowcach, bo to inna inkszość. Makaron i dyscyplina?

1

kryskamaryska
Trza zacząć od edukacji. W kasztanowie same kasztany korzystają z okazji i sobie jadą w najlepsze korytarzem życia. I albo unia i wszyscy jednakowo, albo każdy UJ na swój strój. Mam na myśli przepisy i kary na drodze.
kryskamaryska
Ordynator. Niemiec i kasztany zjechali a reszta stała na swoich pasach. Dlatego powstaje problem. I mi nie chodzi o to, że południowcy są inni, tylko o to, że trzeba coś ustalic, potem egzekwować.
barracuda
I niechcący, trafiłeś w sedno z pasem awaryjnym. On nie zawsze jest. A jak jest, to czesto ma na boku barierki enrgochłonne-które nie ustępują nawet na największe pierwszeństwo. A jak służby jadą między pasami-jeden i drugi pas trochę się przesunie i jest przejazd.

1

~Pan Ordynator
Tu już może nawet nie chodzi tyle o nakaz, co edukcję. Każdy powinien wiedzieć że ten łatwy przejazd i kilka sekund, może komuś uratować życie.

2

irish_dude
Każdy powinien wiedzieć, ale nie każdemu ambicja pozwala.
Taki zcx, na przykład, uważa, że nie powinno być osobówek na drogach. A don diego nie zwalnia, dopóki nie zobaczy znaków informujących o korku drogowym.
A ilu jeszcze takich charakternych tumanów można spotkać na drogach?
Po moich zeszłorocznych wakacjach w Polsce, ośmielę się powiedzieć, że setki. Każdego dnia na każdej drodze. I to jest właśnie problem: nie szanujemy innych ludzi.
irish_dude
Niektórzy mają szczęście dożyć takiego wieku, kiedy przychodzi refleksja, że czas już zwolnić (nie tylko na drodze), ale wielu kończy tragicznie... Potem płacz i tłumaczenie, że coś nie zadziałało, że ktoś inny zawalił... A niewinni płacą za ich głupotę...

1

~Pan Ordynator
Nie nam jest szukać tu winnych. Ale z moich drogowych obserwacji, największa rezerwa jest w odległości (braku tej bezpiecznej). O jeżdzie z telefonem w ręku (cza na fejsa niusa zapodać). z odpalonym lapkiem lub nogą na suficie, nie warto się rozpisywać. Od dawna uważam że dzisiejsi kierujący (większość), to cipy. I lepiej nie będzie.
~Pan Ordynator
Właśnie, szkolenie. Kto dzisiaj szkoli?Gostki ze średnim, którzy sami dobrze nie powąchali asfaltu?Mnie szkolili byli zawodowi kierowcy, może nie mieli wykształcenia, ale posiadali bogatą wiedzę.
~Prorok
Mi kiedys na kursie KW pan instruktor tlumaczyl, ze odebranie przyciskiem na kierownicy polaczenia i rozmowa na glosnomowiacym jest wykroczeniem ale radio i np. menu komputera mozna obslugiwac.. Taki to nasz kod 95..
~Prorok
A na innym kursie przez 6h ogladalismy damskie zapasy na yt.
~Pan Ordynator
To musiało być ciekawe. Rozebrane były?:)
~Prorok
Niestety nie. Chociaz skapa ubrane. Ale to byl jeden z najciakawszych kursow jakie mialem..
~Pan Ordynator
A tak na poważnie, szkolenie kiedyś i obecnie to przepaść, jazda i bezpieczeństwo też. Dawniej główną przyczyną wypadków, było zaśnięcie za kierownicą (dedykacja dla opornych dla własnego zdrowia i rozp 561). A obecnie?Długo można wymieniać.
~Prorok
Oby tylko zanim czlowiek bedzie mial jako jedyne zajecie uprawianie dzialki nie trafic na swira. Glupio patrzyloby sie z gory na wdowe..
irish_dude
Mój instruktor na C, pan K, miał zawsze taką trzcinkę, długości ok 60cm. Za każdy błąd był strzał w łapy albo - gdzie popadło. Po kilku lekcjach już mało kto obrywał, ale cała grupa (26 kursantów) zdała za pierwszym razem. Dzisiaj pan K zostałby wyrzucony z pracy po jednej lekcji...
To świadczy o jakości szkolenia dzisiejszych rurkowców...
~Prorok
561 momentami bzdurny, ale potrzebny. Kiedys co chwile mijalo sie spiochow zaparkowanych w rowach. Teraz przynajmniej to jest sporadyczne.

1

~Prorok
Jakie szkolenia? Pierwsze pytanie " kto jest pierwszy raz" aha "nikt" to co ja Wam bede tlumaczyl skoro temat znacie. I prosze wychodzic pojedynczo, a jakby cos to siedzielismy tu do 17h. Sytuacja nie z polski, ale mysle, ze wszedzie tak jest.

2

~fryc
Czy zawsze włączacie światła awaryjne dojeżdżając do miejsca, gdzie ruch jest zatrzymany?
irish_dude
Prorok - dokładnie taką sytuację miałem na ostatnim kursie ADR w Rzeszowie, ale to było w 2010r.
Myślę, że moze teraz jest trochę lepiej, ale nie dałbym głowy.

-1

~Prorok
Oczywiscie i to zaraz po zauwazeniu zatoru. Wylaczam dopiero kiedy kolega z tylu wlaczy swoje i wtedy wiem, ze nie dostane w zad. Nie musze stac zeby wlaczyc awaryjne. Sam wiem, ze sa doskonale lepiej widoczne niz swiatla stopu. A przy ogladaniu swiatel stopu kilkaset razy dziennie to jednak swiatla awaryjne robia lepszy alarm zmeczonym oczom..
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels