ID: 243955
Regeneracja katalizatora
ID: 243955
ID: 243955
Witam czy ktos z Was regenerowal katalizator i jak on sie sprawuje po takiej regeneracji. Czy mozecie polecic jakas firme z mazowieckiego ew lodzkiego co sie tym zajmuje? Oglasza sie sporo warsztatow ale lepiej wybrac cos sprawdzonego. Z gory dzieki za odpowiedzi. Chodzi o katalizator w premiumce 460eev
Witam czy ktos z Was regenerowal katalizator i jak on sie sprawuje po takiej regeneracji. Czy mozecie polecic jakas firme z mazowieckiego ew lodzkiego co sie tym zajmuje? Oglasza sie sporo warsztatow ale lepiej wybrac cos sprawdzonego. Z gory dzieki za odpowiedzi. Chodzi o katalizator w premiumce 460eev
~robert2*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (85)
~Z telefonu | To że masz stare auta, to twoja ekonomia i mnie nic do tego. Nowe się same oczyszczają | |||
~Z telefonu | A auto jeździ i zużywa części. Normalne | |||
gustav
| Normalnie Łysy szaleje. Jaki temat? Naprawa Premiumki pod oborą. To są te klimaty. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Jak się oczyszczają nowe auta? Rozwiń temat. Oświeć nas. Cały czas piszemy o ciężarowych pojazdach. | |||
~kedzior | tak z ciekawosci przeczytalem kilka wpisow, pozniej trafilem na ten : Ł ysy 2019-07-06 08:34:00 Sam widzisz zleciało się kilku szoferskich przygłupów, którzy nie mają zielonego pojęcia. Oni sobie chcą poszczekać. Co jeden to mądrzejszy. Czy coś wnieśli do tematu poza szczekaniem? Pytanie retoryczne. i tak sobie mysle ze przyszedl Ł ysy i chce sobie tylko poszczekac. czy cos wniosl do tematu poza szczekaniem? pytanie retoryczne | |||
~Z telefonu | W volvach e5 tłumiki wymienialo się po 800 tys. 5/6 lat, miał prawo się wyeksplitowac nie? | |||
~Ł ysy | Z telefonu, co to znaczy wyeksploatowany tłumik? Możesz rozwinąć temat? | |||
~Z telefonu | Zapchany. Tyle że "regeneracja" jest na kilka miesięcy i znów to samo. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Dziwne, jeżdżę drugi rok i jest ok. Może wy wyczyściliście tylko katalizator i na tym koniec. To błąd. Trzeba usunąć przyczynę, nie skutek. | |||
~Z telefonu | Łysy ja nie jestem mechaniki em. Mi płacą za jeżdżenie. Trzymanie kierownicy jak wolisz | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Jak jesteś kierowcą, to na jakiego wała zabierasz głoś w tematach, o których nie masz pojęcia? Potrafisz wytłumaczyć swoją postawę? Trochę trąca paranoją. | |||
~Z telefonu | Moje zadanie to być na czas i nie narobić szkód. Nikt mi nic nie mówi, którędy, spalanie. Auta są nowe, a to bardzo ułatwia pracę. Kiedyś jak jeździłem starszymi, które się psuly, siłą rzeczy wykazywalem zainteresowanie. Teraz nic tylko nawijam asfalt | |||
~Ł ysy | Z telefonu. W takim razie jesteś jedynym szczęśliwcem, któremu nowe auta nie psują się. Inni kierowcy nie mają tyle szczęścia. | |||
~Z telefonu | A ty w tym temacie występujesz w roli mentora oczywiście. Sam mało wiesz i ciągle się uczysz | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Wiem jedno, trzeba usunąć przyczynę / zazwyczaj jest to efekt głupoty siofera / i prawidłowo wykonać regeneracje. Prawidlowo, to znaczy dokładnie i w sposób, w który z katalizatora oprócz sadzy, skamieniałego mocznika nie usuniesz materiału, którym są " wyścielane rurki katalizatora. Jak to trzeba robić, nie napiszę. Błędem jest wypalanie w niekontrolowanej temperaturze. To tyle. | |||
~Ł ysy | Z telefonu. Myślę, że słuchacze i " profesory " z Garbsena wiedzą więcej. Jednak nie kupuję ich wiedzy. | |||
~Z telefonu | Super. Zawsze podziwiam kogoś z dużą wiedzą na jakis temat. Szykuj klamota na tip top dla szofera, bo klient czeka na zamówiony towar. Dobrej nocy byku | |||
gustav
| Łysy dlaczego naprawiasz układy AdBlu pod oborą? Czym jeździsz i co tam lejesz z oszczędności? Ja jakoś nie spotkałem się z takimi usterkami, chociaż użytkowałem stare, 3-4 letnie auta. | |||
~Ł ysy | gustav. Ty nie naprawiałeś, bo jesteś za głupi i dlatego zostałeś bankrutem. | |||
gustav
| Łysy, nie naprawiałem bo było mnie stać na obsługę i profesjonalnych szoferów. Dawaj o tej Norwegii, jak było, kolega za mało pampersów zabrał, czy opowiadacz z fejsbuka się wylogował? | |||
gustav
| Łysy, dlaczego mam naprawiać coś co się nie psuje? Dlatego pytam, dlaczego u ciebie się psuje i nie stać ciebie na serwis? Stawki masz lepsze niż molochy. Abonament na nietykalnośc na ET podrożał? | |||
gustav
| Łysy, w/g twojej teorii, z Polski wyjechali kierowcy nieudacznicy. Do polskich firm ze wschodu zjeżdżają tylko najwyższej klasy profesjonaliści. Możesz ten logiczny dziwoląg wytłumaczyć? | |||
~świetlicowa | no i gitara Ł ysy - teraz wiem czemu szef płaci mi 450 dniówki że o bokach nie wspomnę, poprostu mnie się nic nie psuje i stąd moja niewiedza | |||
~Z telefonu | Wnioskując, auta dostajace w du. pe, pracujące non stop w trudnym terenie, miałyby co rok do wymiany katalizator. Tak nie jest.. | |||
~zcx | łysy opisuje swoją sioferską elitę, o jedynie takie ma doświadczenie. u niego dzieją się takie cuda niewidy a gwarantem tego są ci z max 3 świadectwami pracy. | |||
~Kryskamaryska | Nie mogą mieć trzech, bo dopiero co zrobili kwity, od góry do dołu w jednym dniu. Stad ich fachowość i glacy udręka. | |||
~zcx | więcej aptekarskiej jazdy to caty czy dpfy będą na pewno drożne. | |||
~świetlicowa | z telefonu - ja jestem przygłupim szoferem ale mam podobne zdanie | |||
~świetlicowa | a Ł ysy niech pogada z kominiarzem na temat sadzy - może załapie w czem okoliczność | |||
~Pan Ordynator | Nadzieja w tym że glaca przynajmniej prezerwatywy kupuje pierwyj sort ( takie co to nie "spadywują"i pękają). W przeciwnym razie dojnej zmianie, braknie na "pińcet"plus. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.