~Inżynier Karwowski
| Po raz kolejny potwierdza się, jak nisko ten zawód upadł... Po wypowiedziach tych inteligentów, do szpiku kości wrednych, pretensjonalnych, prymitywnych prostaków, sądzę, że jest już poniżej granicy człowieczeństwa. Bo człowiek, normalny, zdrowy, takim poj... bem nie bywa. | | | |
~Remik
| Ja to mam na to wyjepane ; 0) jak dołożą do wypłaty za te tankowania to mogę nawet co godzinę zjeżdżać na pompę i tankować | | | |
~Jam
| Remik, nadgodziny bedziesz bral na tankowanie zeby ci za to dokladac? Juz zescie doszczetnie zdziwaczeli. | | | |
~Jam
| To nalezy do waszych obowiazkow glaby. Tak jak obsluga codzienna przed ruszeniem w trase, a nie tylko olanie koła | | | |
~Madmax
| Się lenie do roboty weźcie, i nie zaglądajcie komuś do portfela. Bo to najbardziej lubicie. Nie macie pojęcia o regułach panujących na rynku, a jak ktoś napisze rzeczowy, konkretny artykuł, o ekonomii w firmie, o rozwoju, przyszłości, to was tylko interesuje to, wręcz żądacie żeby wam za tankowania dopłacać!!! Dno!!! Już niżej upaść chyba się nie da!!! Jeszcze będziecie płakać... | | | |
~x-man
| Madmax tu jest Problem ze nie granicy nie pojdzie oszczednisci sprzedac. nie bedzie juz na CB krzyczenia oszczednosci sprzedam. to tak boli soferow oczywiscie nei wsyzstkich ale sporej czesci. dlatego krzycza i ujadaja | | | |
~fryderick
| Jam- hahahaha obsługa codzienna na długich dystansach nie polega na tankowaniu codziennie samochodu !!! czy wam rozumy odebrało??? po to są zbiorniki 1500 l zeby auto mogło jezdzić długo i bez pie... lenia sie z tankowaniem... wy chyba nie macie pojecia o miedzynarodówce, tylko osobówki tankujecie za 15 zł codziennie... specjalisci od transportu | | | |
~Porażka
| Czyli 8-tankowań razy trzy Hiszpanie w m-c. 24-tankowania miesięcznie im więcej tankuje tym większe koszty. Powodzenia dla szoferów jeżdżąc 700 godz. Za miskę ryżu... | | | |
~Jam
| Friderick im szybciej zrozumiesz, że jestes tylko pracownikiem i masz wykonywać polecenia, tym szybciej pogodzisz się ze swoim losem. | | | |
~koles
| przeczytalem kilka wpisow i wniosek tylko jeden sie nasuwa.
juz pomijajac pisownie
jak, jak to mozliwe ze tylu idiotow zebralo sie w jednym miejscu? ? | | | |
~Jam
| Porazka mozesz pracowac w fabryce 180h/mc i brac 2500 zl na reke. Kazdy ma wybor i robi to co mu odpowiada. | | | |
~Porażka
| Słusznie najlepiej rozwijająca się branża fabryk to silniki czyli Jawor, Tychy, B. Biała... ... | | | |
~gggg
| jam = ty juz sie nie wypowiadaj w temacie bo widać ze nie jestes kierowcą Porażka napisał ile razy bedziesz tankował auto jadąc na hiszpanie... do tego dochodzi brak miejsc na parkingach i zazwyczaj w ciagu dnia robota napieta jak plandeka na zuku a tu jeszcze tankuj codziennie... czy to sobie zdajesz sprawe z tego jakie bedą kolejki do tankowania??? jak kazda albo co 2 ciezarówka bedzie musiala codziennie sie zatankować??? ty myslisz ze bedziesz podjezdzał pod dystrybutor z marszu jak lord i tankowął? buhahahahahahahahaa idz chłopie i nie osmieszaj sie tu wiecej | | | |
~faq
| Jeszcze za wcześnie... Brak infrastruktury i przede wszystkim cena nowego ciągnika!!
Prawda jest taka, że żadne aktualne nowinki w oszczędnościach nie spłacą praktycznie dwa razy większego leasingu...
Przecież "nowoczesne firmy" wymieniają tabor po 3-5 latach..
Gdzie tu zarobek? | | | |
~Remik
| Jam głąbie dlaczego mam tracić swój czas na tankowania jeżeli mam robotę którą robię w 9h i idę do domu?Jak dopłacą to tak jak powiedziałem mogę co stacje zjeżdżać i tankować | | | |
~PanPrezes
| Nie wiem czego szofery nie rozumieją jak im ludzie tłumaczą, że normalnym jest w międzynarodówce że masz płacone za pracę za godzinę, a nie od kilometra i nie ma znaczenia, czy tankujesz raz w tygodniu czy raz dziennie :-)
To jest firmy problem, nie kierowcy, żeby robota się zapinała i wóz na siebie zarobił. | | | |
~faq
| To ci do których jeżdżą mobilne serwisy na zmianę koła PaniePrezesie ; ) | | | |
~gggg
| kółko wzajemnej adoracji dziadtransów sie zebrało i wzdychają do ciezarowki za 500 tyś... a wasze magnumki z 2007 roku stoją pod płotem i czekają az jakis drajwer otumaniony sie skusi hahaha... to jest to własnie wasze myslenie ile nie zapłaci kierowcy to kierowca ma to robić koła zmieniać oleje wymieniać spawać ramy prostować felgi i jeszcze na baze jak zjedzie ma plac posprzatać bo hrabia 10 zł do dniówki dorzucił haha | | | |
~x-man
| po co ta dyskusja tu sie klania rachunek ekonomiczny te auta sa zwolnie z MAut w de 10000*0, 18 daje 1800 eur na miesiac w skali roku 21600 Eurzakup takiego auta zwraca sie jutro po 16 miesiacach uzytkowania. wiekszosc firm ktore sie na Taki zakupo decyduja buduje wlasne stacje na bazach | | | |
~x-man
| wlasciciela guzik bedzie interesowac ile trzeba tankowac to jest wpisane w prace kierowcy i juz. | | | |
~x-man
| wyliczenia sa uproszczone zeby to latwo mozna blosobie zobrazowac. | | | |
~faq
| x-man nie dodałeś że to ostatni rok darmowego eldorado... | | | |
~Remik
| X Man z tego co wiem to maut za drogi w de zwraca spedycja i pewnie niedługo żeby jeździć u nich trzeba będzie właśnie takie auto posiadać | | | |
~x-man
| auta na LNG i inne alternatywne napedy od 2019 roku sa w DE zwolnione z MAut, wiec go nie placisz tylko musis byc Auto odpowiednio zarejestrowane. wlasnie u mnie zaczynaja pierwsze kroki w kierunku zakupu tych aut robic. Maut moze Tobie zwrocic bezposrednio tylkoi Toll Collect za posrdnictwen urzedu nikt inny. Spedycje Maja takie umowy z klientami ze maut idzie jako osobna pozycje na fakturze tylko bezposrednio nie jest kocztem firmy transportowej u Was bedzie tak samo albo podobnie | | | |
~x-man
| dlatego chetnie biora maut na siebie bo wiedza ze tak klient to zaplaci. | | | |
~x-man
| mojej wyliczenie jest bardzo uproszczone ale to wyglada. jezdzisz takim autem wystawiasz fakture z mautem bo w umowie masz punkt ze tabor musi spelnia norme Euro 6 a jezdzisz autem bez mautu np. to jest wsyzstko pokrecone ale to jest | | | |
~Sancho Pancho
| Jeżeli zyski firmy wzrosna i kierowca zarobi więcej :)
Jestem za tym aby wszystkie ciężarówki były na Gaz :) | | | |
~Sancho Pancho
| Tak samo jak macie firmy i dostawczaki.
Uważam że auta elektryczne to przyszłość.
Jeśli zakupisz w leasingu auta elektryczne, masz zysk codziennie około 50-150 zł na Paliwie.
Dlaczego firmy nie zakupia takich aut dostawczych.
To jest czysta ekonomia | | | |
~śmiałek
| sancho panczo tak kierowca zarobi wiecej hah szef cie poklepie po plecach i to bedzie twoj wiekszy zarobek | | | |
~Sancho Pancho
| Smialek, jakby tak zrobił.
To już nie jeden się kiedyś przekonał.
Swoje manatki i mnie nie ma.
Ja pracowałem aby żyć, nie klepać biedę :)
Jeżeli kierowca jest osłem, to już jego sprawa | | | |