Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nie przeszkadzać systemom, a gdy trzeba - pomóc im

ID: 245960


Rozmowa z WOJCIECHEM GÓRĄ, trenerem ekonomicznej jazdy firmy Scania Polska

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (29)

~Piotrek
Przepraszam bardzo ale ile pan trener "ekonomicznej jazdy" robi kilometrów rocznie?

2

~Tequila
Ja pomagam systemom trzymając nogę na gazie zawsze w pogotowiu.

2

~Tadek
Nie włącza się ogrzewania postojowego w czasie jazdy.
Powoduje to awarię w nowych modelach.

1

~Pan Ordynator
A kierunkowskazy wolno?

-1

~Tadek
Przy stromych podjazdach z serpentynami automat nie da rady, bez interwencji kierowcy może dojść do zatrzymania pojazdu.

1

~Tadek
Panie Ordynator proszę sprawdzić czy działa u mnie prasy kierunkowskaz.

Ordynator:
Już patrzę
Działa
Nie działa
Działa
Nie działa...

1

~Tequila
Tadek jaką awarię? Ja mam włączone jak trzeba i jest ok. A na elektronik uważam, już kilka razy skręcające będące przede mną w bezpiecznej odległości auto osobowe elektronika uznała za niebezpieczeństwo i puściło taki sygnał, ze bym zawału dostał, dobrze że trzymałem nogę na gazie bo bym w poślizg wpadł przez takie gówniane niedorobione systemy. Albo rozpoczęcie hamowania awaryjnego na autostradzie bo auto obok włączyło kierunkowskaz to jest chore!
Prorok
Zakaz wyprzedzania. Auto jedno za drugim. Scania przed wjazdem na wzniesienie zwalnia i sila rozpedu wjezdza na wzniesienie. A kilometr za scania z inny camion zaczyna przerabiac te samo wzniesienie z predkoscia wyjsciowa 60kmh, bo caly peleton musial dostosowac sie do scanii. Topografia to jest dobra jak nikt z tylu nie jedzie, bo Ty zaoszczedzisz, ale on za to przepali..

1

~Tequila
jak Skania zwolni do 60 i jest zakaz to 200 metrów za nią auta jadą 40 automatycznie regulując sobie odstępy a 0, 5 km z tył własnie zaczyna się stau.

-1

~Sesek
Nie doczytałem do końca: (
Miałem najniższe spalanie podczas jazdy gdy krzyżak na wale uległ ale nie poległ:)
Tadkowi gratuluję poczucia humoru i spostrzagawczosci.
Super
Prorok
Chcialbym zobaczyc jaki wynik bylby gdyby puscic 20 takich scanii w regulaminowych odstepach 50 metrow. Ciekaw jestem, czy ta ostatnia bedzie miala taki sam wynik jak pierwsza..

1

~zcx
powyłcząć co się da po co kierowca ma się wk///ur///wiać podczas pracy.

1

~koneser jabola
te namber łan siofer skani, wojtuś, ano to miszczu pochwal się, tu w jakiej to firmie nabrałeś takiego doświadczenia, jak długo i gdzie to śmigałeś?
~wojtektkim
Nie przeszkadzać systemom dobre. W mojej nowej scanii system aktywnego tempomatu w ciągu tygodnia działa może dwa razy bo nie widzi sygnału GPS i GSM scania twierdzi, że wszystko jest ok. Porażka.

1

~Kierowca
DAF gania bez problemu na tych systemach. Nie wiem w czym macie problem? A prosto mówiąc problem macie taki że musicie jechać do oporu 90km to jest ok. A grzanie silnika przed ruszniem to norma, do was nowinki techniki nie docierają.

-1

~Smak Gumy
Najlepszy system to gumowanie szoferackiej hołoty. A do tego, lewatywa zrobiona gumową gruszką. Lać tę hołotę ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Lać zimnym końcem.

-1

~Pawel 33
To juz nie jest zlosliwosc tylko zboczenie :) Smak gumy najwyzsza pora podjac jakies leczenie
~Amatorszczyzna
Zlot de*ili :)
Prym wiedzie prorok.

Olu z was wie z praktyki to o czym jest artykuł?
Pewnie żaden
~Podlas
Ten artykuł jest sponsorowany i największym amatorem jest ten który wychwala niedorobione systemy i gardzi kierowcami. Systemy się przydają, ale tylko w części sytuacji w dobrych warunkach pogodowych na płaskim terenie bo w wielu przypadkach w terenie pagórkowatym zmniejszają płynność ruchu. Jakoś nie chciałbym aby system w porze jesienno zimowo wiosennej w trudnych warunkach pogodowych zwłaszcza na łukach i zjazdach włączał bez mojej zgody hamowanie. Tak uczą nawet na kursach że te systemy należy w wielu codziennych sytuacjach wyłączać.
~Podlas
Od siebie mogę dodać że najnowsze systemy już lepiej sobie radzą od tych z przed kilku lat, ale nogę w pogotowiu aby wychamować lub pogonić mam bo ciągle sporo im brakuje.
~Amatorszczyzna
Może i tak, ale te systemy sprzed 10 lat, a nie współczesne.

No ale jak ktoś jest jeszcze na etapie chamowania, to trudno się dziwić zacofaniu w branzy
~Podlas
Widać amartoszczyzna że z techniką i praca kierowcy międzynarodowego niewiele masz wspólnego. Jesteś dziennikarzem. Te nowe technologie sponsorują Polacy możesz o tym wspomnieć w następnym artykule.
~Podlas
Trener ekonomicznej jazdy powinien być automatycznie montowany w każdym nowym ciągniku. Amatorszczyzna możesz wytłumaczyć dlaczego tak nie jest? Gdyby każde auto wypuszczone na drogi powiedzmy po 2010 miało takiego trenera nie wpłynęłoby to znacząco na ochronę środowiska?
AgaGora
Ciekawe w jaki sposób podlaska?

-1

~Podlas
AgaGora Argumentów brak?
AgaGora
Czekam na twoje argumenty do tej dziwnej twojej tezy.

-1

~Podlas
Ty jesteś mądrzejsza niepochwalisz się swoją wiedzą? Wszak jesteś bardzo często na nie z zasady? Swoje argumenty już przedstawiłem nie czytałaś, a w płonne dyskusje niezamierzam się wdawać.
AgaGora
Nie czytalam, gdyż nie ma ani jednego argumentu.
~Artur S.
Producenci prześcigają się w idiotyzmach, ale to my musimy doświadczać tego na drodze. I to jest ból. Samochody trą zdeżakami po asfalcie, bo nagle system zauważył niebezpieczeństwo. Nie mówię już o jeździe w kolumnie aut, gdzie ten pierwszy ma włączony tempomat z topografią.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.222.194.62

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels