ID: 246051
Pakiet zagłady polskiego transportu nie do zatrzymania
ID: 246051
ID: 246051
Europa, nawet Zachodnia, nie jest przygotowana na to, by przyjąć pakiet mobilności, gdyż funkcjonowanie obecnego systemu transportu drogowego opiera się na pracy przewoźników z części Środkowo-Wschodniej kontynentu. Choć wydaje się, że Niemcy i Francja najbardziej na tym skorzystają w przyszłości, to skutki nowego prawa odczują wszyscy Europejczycy w postaci wzrostu cen towarów i żywności.
Europa, nawet Zachodnia, nie jest przygotowana na to, by przyjąć pakiet mobilności, gdyż funkcjonowanie obecnego systemu transportu drogowego opiera się na pracy przewoźników z części Środkowo-Wschodniej kontynentu. Choć wydaje się, że Niemcy i Francja najbardziej na tym skorzystają w przyszłości, to skutki nowego prawa odczują wszyscy Europejczycy w postaci wzrostu cen towarów i żywności.
~etransport.pl
Posty (68)
PavelSPM
| ~Kamil1948 A znasz kto boi się? Ten kto ma grzechy za sobą. Wiadomo na kim "płonie czapka". | |||
~Transportowski | Kierowcy, już wschód zastępuje was nawet na forum. Wszędzie wschód. Już niedługo będziecie błagać na kolanach o jakakolwiek prace. Ja w tym czasie z prywatnego jachtu przypomnę wam dzisiejszy dzień. Śmieje się z was. | 1 | ||
~Transportowski | Wyobraź sobie ze towar jest tyle wart ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić. Rozumiesz! Ponioł? | 1 | ||
~Transportowski | Jeszcze rok lub dwa a wasze oczy ujrzą wydawało by się na dzisiaj iluzje. Pierwsi będą Niemcy, później Polska: Nie przyjmujemy kierowców z polski. Praca tylko dla kierowców ze wschodu. | 1 | ||
PavelSPM
| 2019-09-26 15:51:56 "... towar jest tyle wart ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić. " W sklepie, jeśli brakuje pieniędzy, chleba za połowę (częsć) ceny nie sprzedadzą. A czy to "Rozumiesz! Ponioł?" | |||
~Pan Ordynator | Te trans jak ci tam, szarpiesz druta? | |||
~Transportowski | Pavel wschodnia demokracjo, pniol ze niczego tu nie brakuje? Jest aż nadto. Ile milionów roboli z byłego bloku wschodniego czeka na pracę? Jest was dla każdego po dwudziestu. Nie ma sensu przepłacać. Głód w d. Zajrzy zrozumiesz co to jest zachód. | 1 | ||
PavelSPM
| 2019-09-26 16:19:35 "... pniol ze niczego tu nie brakuje... " Jak informacja. "Rozumiesz" po rosyjsku brzmi jako - "poniał" a ni "poniol" czy "pniol". W nasz czas, jak widać, dla otrzymania i wykorzystania ekonomicznych emigrantów, niektóre nawet i nie certują tym, żeby podburzyć jak i poprzeć rewolucje i/albo wojny nawet u siebie obok, u swojego sąsiada, zapominając ogólną historię. Prosto mówiąc, nie inaczej jak - "skórny" interes. I każdy zna czy domyśla się kogo miałem na myśli. Ale to zawsze wraca negatywem z powrotem, jak nie raz było w historii. I czym tu można cieszyć się? | |||
PavelSPM
| Łotrowska treść jeszcze nikomu nie przyniosła szczęścia. | |||
~Btk | Znowu guwnoburza. A więc z tym pakietem mobilności jest tak: jeżeli auto będzie musiało zjeżdżać co drugi weekend (maksymalnie) na bazę to frachty pójdą w dół powiedzmy 40% to chętniej przedsiębiorcy będą sprowadzać towar z zachodu bo taniej niż kupować u polskiego przedsiębiorcy. W ten o to sposób zachód znów zacznie się bogacić. Więc kierowcy i firmy transportowe są tylko narzędziem do tego. | |||
~PAKIET MOBILNOŚCI | Dalej gumofilcowa patologia tu kwiczy?Ja juz was wyzerowalem jak przyjezdzaliscie do Brukseli na kolanach, jak zebracy. Ludzie pokroju łysy, transportowski, to miernoty społeczne, ze zlamanymi kregoslupami w paru miejscach. Nie moga sie otrzasnac po tym jak dostali kosmicznego kopa pomiedzy oczy, dlatego tylko tu ich ktos moze wysluchac. Ja z patologia nie rozmawiam, Preeeeeeeeeeecz! | |||
~Breaker Breaker | Polski transport? Raczej polskie furmanki na granicy opłacalności | |||
~Łojej | Polski przedsiębiorca to na ogół oszust, złodziej, a co najgorsze przygłup. Dlatego mi ich nie żal. Niech padają, a potem wieszają się po strychach. Proponuję zrobić ankietę wśród kierowców, w której głosuje się na dziadów, którzy powinni pierwsi upaść. Oczywiście wielokrotnego wyboru, gdyż mam kilku kandydatów, w tym trzy kołchozy. | |||
~Ema | Jestem przewoźnikiem i popieram ten pakiet ponieważ większość firm.. Przezuciarzy.. To firmy zagraniczne tylko porejestrowane w Polsce maja bazy za granicą po 2auta na swoich narodowych blachach a po 500 na polskich i się skończy tym sposobem dymanie polskich przewoźników i kierowców jak będzie musiał zapłacić za swojego konia i kiero a nie z polaczkowozu znam firmy co tylko dowody na przeglądy wysyłają i hula bura. Ja za tym przed unia żyło się teraz też będzie po prostu będziemy na pusto wracać i za lepsze wyjeżdżać pieniążki to i tak zagraniczne firmy produkcyjne w Polsce zapłacą bo polskich niema. | |||
~Sławek | I Niech ten pakiet wchodzi jak najszybciej. Towar będzie do przewiezienia zawsze, a chyba tylko w ten sposób można zlikwidować tą najgorszą patologię i kombinatorów. | |||
~Samo zycie | Powinny byc dokladniej prowadzone kontrole i 100 procent zarobkow na konto wtedy dziad transom co placa od frachtu i kilometra by sie to ukrucilo. Miejscem oszusta jest zaklad karny nie arena miedzynarodowa i robienie syfu dookola | |||
faq
| ~Łojej 2019-09-26 23:49:01 Polski przedsiębiorca to na ogół oszust, złodziej, a co najgorsze przygłup. Dlatego mi ich nie żal. Niech padają, a potem wieszają się po strychach. Proponuję zrobić ankietę wśród kierowców, w której głosuje się na dziadów, którzy powinni pierwsi upaść. Oczywiście wielokrotnego wyboru, gdyż mam kilku kandydatów, w tym trzy kołchozy. Przygłupie czyli nigdzie cie nie chcą? | 1 | ||
~Gruby | Sławek masz racje towar będzie do przewiezienia. Łysy podał przykład rozwiązania na Litwie. Rumuni także zaczną go praktykować. Polskiemu kierowcy zostanie bezrobocie. W najlpeszym wypadku cieciowka. | |||
~Pan Ordynator | Gruby dlaczego zeżarłeś psu jedzenie z miski? | |||
Broker001
| Polisy szyte na miarę, ubezpieczenia transportowe, komunikacja, likwidacja szkód. Broker z rozwiązaniem dla każdej firmy. 730 026 140 | |||
~Miro | Już za rogiem kryzys puka do drzwi. W1939 nikt nie wierzył w wojnę. Fakt podaż jest potężna a popyt wcale nie mniejszy. Stara eu nie pozwoli na wschodni monopol, oni mają tam patriotów i lobbystów. Spadek taboru w pl to kwestia czasu, z 15%. Wschód pojedzie na zachód a gitara gra dalej. | |||
~tośka | Panowie kierowcy, przecież pakiet mobilny jest tworzony w trosce o wasze zdrowie i godziwe wynagrodzenie. Nie będziecie już musieli pracować u dziadtransa. Dostaniecie max 2 letnie ciągniki siodłowe i będziecie mieli 10, 15 lub 20 z przodu od zachodniego pracodawcy. | 1 | ||
~Tadzik | Tośka, ja już dzisiaj mam 10 z przodu u polskiego pracodawcy... i co? | |||
~jarek ogarek | nie ma co panikować, polacy założa firmy w niemczech, auta na niemieckich tablicach - kierowcy z niemieckimi wyplatami, , polak zawsze sobie poradzi | |||
~Pan Ordynator | A kto dziada wpuści do Niemiec? Dresiwo tylko bydła może narobić, nic więcej. Na eksport więc się nie nadaje. | |||
~Mach | Dziadtransy straszą kierowców tańszymi pracownikami ze wschodu, a co będzie jak ze wschdu przyjdą tańsci przedsiębiorcy? ?? Kierowcy będę pracowac na zachodzie a polskie dziadtransy w wyuczonych zawodach. | |||
~mistrz | o to chodzi, jak polski szef padnie to kierowca pojdzie do niemca albo innego anglika | |||
~mistrz | największym zagrożeniem polskiego transportu sa mechanicy- złodzieje i oszuści | |||
~Ł ysy | mistrz. Mam rozumieć, że polski szef po plajcie nie pójdzie pracować na zachód? Ciekawa teza. Jest głupszy od kierowcy? Z każdym dniem przybywa świrów na forum. | |||
~hahahhaha | pakiet wykosi dziad transow ktorzy puszczaja samochody w trase na miesiace bo powrocik ba baze przymusowy i koniec zaslaniania sie ukraina a i pauza 60h swoje zrobi po kabotarzach. teraz ludzie z pod granicy beda pracowali 4 dni a 3 wolnego nie moge sie doczekac az pakiet mobilnosci wejdzie w zycie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.