Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Daf Xf106. 460 euro6 duzo pali

ID: 246590


Witam
Mam problem z dafem euro6 z 2015r
Na trasach kolonia - lyon mam problem zejsc z 38l przy pełnym. A na pusto 28-29l
Trasa polska anglia 17t 31litrow i auto zachowuje sie jak by bylo załadowane na maxa.
Brak błedów na komputerze.
Auto po regulacji zaworow i duzym serwisie.
Mial ktos taki przypadek i został rozwiązany?

Posty (28)

mdziejak
6 lat temu
jak w temacie...
~Pan Ordynator
6 lat temu
"U mnie"jest 24, 8.
Jeżdzić to jednak "cza umić".
~Pan Ordynator
6 lat temu
A z UK (bo właśnie wracam) 24, 3.
~abc
6 lat temu
mdziejak, powodów jest kilka i tak.
- przy zapalaniu posłuchaj czy nie grzechoca pompowtryski (sa uczulone na zla jakosc paliwa załóz separator. ) -drugi powód nie kazdy serwis potrafi dobrze ustawic zawory. -ogranicz szybkosc jazdy do 85. -daj na wole niech kierowca spróbuje skorzystac z ECO roll, niech nie jedzie na noge. -najwazbniejsze a kierowca potrafi tym jezdzic?? Pan Ordynator dobrze napisał, rzeczywiscie DAF euro6 tyle pali tylko jeszcze mała dygresja zalezy od wagi zaladowanego towaru.
~Tołdi
6 lat temu
Ku ku a to nie ty parę lat temu, zaczynając batalię z "dziadami", we wszystkich wątkach o spalaniu, nie pisałeś czasem, że auto pali tyle ile musi albo tyle ile mu wlejesz dając dziadom do zrozumienia, żeby się wypchali z normami i ekojazdą? I nagle zostałeś miszczem ecodrivingu a dziadów tępisz jeszcze bardziej? Coś mi tu się nie zazębia?!
~Tołdi
6 lat temu
Twój dziad wypłaca ci haracz, żebyś nie zaglądał do kotła czy jak? Pochwal się ku ku!
gigi
6 lat temu
według moich obserwacji oraz wywiadów to dafy zawsze więcej paliły od całej reszty...
~Breaker Breaker
6 lat temu
Zmień buty na lżejsze. Gumowe klapki Good Year'a się sprawdzają, można też iść pod prysznic
~Pan Ordynator
6 lat temu
Dokładnie, auto pali ile musi.
Moje pali tyle, bo tyle musi.
W firmie której pracuje brak jest norm.
A że mało spali?
To niech się szeryf cieszy, mnie nic do tgo.
~Eco
6 lat temu
Na takiej trasie średnio 26-27
~Eco
6 lat temu
Mdziejak... Szukaj od podstaw... Rozmieszczenie ładunku, ciśnienie w kołach, czy szmatką dobrze naciagnieta... Ie trzeba ograniczać autka do 85, tylko zacząć jeździć z głową...
Kierownik
6 lat temu
Kolego!!
Sprawa błącha. U siebie wymieniłem chłodnice intercoolera. jedyne 2400 w opol transie. Można regenerować. Czy słyszysz syczenie przy oporach nr przy rozpędzaniu
Kierownik
6 lat temu
Dziury w chłodnicy intercoolera u mnie były z lewej strony. Może też być aluminiowy łącznik z prawej strony silnika. uszczelnienia występują tylko z nim. 540 netto. Ale na cito u mnie kilka dni temu wymieniłęm chłodnice. Popękana na dole
mdziejak
6 lat temu
Bylem ostatnio na serwisie to sprawdzali chlodnice intelcoolera i nic nie bylo.
Syczenia nie slyszę i o to wlasnie chodzi
gigi
6 lat temu
a ile ma nalatane ten daf
gigi
6 lat temu
może dpf przypchany i dlatego dużo pali?
daf30sztuk
5 lat temu
po pierwsze sprawdziłbym na komputerze współczynnik korekcji średniego spalania (tak nazywalo sie to w euro 5) magicy na granicy za drobna oplata czesto to zmnieja a komputer pokladowy bedzie pokazywal wyzsze spalanie-norma to oczywiscie 100%.
pod drugie auto ustaw na 87max na tempomacie na nodze możesz dodać-nawet do 89-90 kod Vmax identyczny jak w euro 5; )
Jak komputer podłączony to trzeba tez zrobić test wtrysków czy daje w nadmiar i czy na listwie jest odpowiednie ciśnienie nawet kompletny lajik to ogarnie tak fajnie jest to zrobione.
Do tego od razu sprawdzić ciśnienie na pompce wstępnej w euro6 kolo 8-9 barow w euro5 okolo 5 na jalowych obrotach (jak niskie to filterek wstepny ten w pompce ręcznej moze byc zapchany albo pompka wstepna padla albo separator zabity jeśli jest) Musisz tez miec na uwadze ze Wtryski w euro 6 sa o wile slabsze niz w poprzedniku 700tys warto je powyjmowac i sprawdzic a najlepiej zamontowac separator wtedy wydłużysz ich żywotność... Co do gum to prawda zaklejając autostradowki spalanie spadnie ale max 0, 5-1l i opony zrobią więcej km moj rekord 550tys napedowki za to przyczepność na mokrej nawierzchni tez spadnie i to niestety duzo cos za cos...
Piotrekk
5 lat temu
Czy udało się koledze rozwiązać problem zwiększonego spalnia w E6?
Kris123456789
4 lat temu
Pomocy Daf Euro 6 460 spalanie 40 l w tym 30% przelotu na pusto (paszowóz). wymienione: Pdf, kat, pompka wstępna, żadnych błędów serwis twierdzi że ok.
gigi
4 lat temu
jaki przebieg? wtryski patrzyliście?
Kris123456789
4 lat temu
630 tys km wtryski, ciśnienie paliwa na listwie ok.
gigi
4 lat temu
ale zmienialiście wtryski czy oryginał
gigi
4 lat temu
kolega wyżej napisał że max 700 tys km i trzeba patrzeć także skupcie się na wtryskach
Ptaszysko
4 lat temu
2015 czyli przebieg około 700 w górę. Tam już może być wszystko. Nie piszę tego złośliwie, ale Daf nie jest dla mnie zagadką i nie jest odosobniony w temacie spalania przy tym przebiegu. Teraz to jak wróżenie z fusów. Wtryski, zawory, kompresja... komp. nic nie pokaże. Temat rozpocząć należy od wtrysków, tylko czy warto?
Kris123456789
4 lat temu
Gdzie i jakiej firmy najlepiej kupić wtrski do Daf 106. Zgóry dziękuję.
gigi
4 lat temu
zadzwoń do opoltrans, sądze że będzie najkorzystniej, na 100 % masz diagnozę że to wtryski?
gigi
4 lat temu
jeśli chodzi o wtryski do euro 6 to daf niestety trochę kosztuje
Kris123456789
4 lat temu
Nie, ale 2 warsztaty mówią że wtryski. Chcem je wyciągnąć i sprawdzić zanim wymienię. Dam znać
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels