ID: 247098
Skrócił odpoczynek na pisemne polecenie szefa
ID: 247098
ID: 247098
Naruszenia stwierdzone podczas kontroli, która miała miejsce na A4 w Mysłowicach, są z reguły trudne do udowodnienia. Rzadko zdarza się bowiem, że polecenia osoby zarządzającej transportem, szefa, czy dyspozytora, są możliwe do udokumentowania.
Naruszenia stwierdzone podczas kontroli, która miała miejsce na A4 w Mysłowicach, są z reguły trudne do udowodnienia. Rzadko zdarza się bowiem, że polecenia osoby zarządzającej transportem, szefa, czy dyspozytora, są możliwe do udokumentowania.
~etransport.pl
Posty (10)
~kierowca | W wielu firmach z PL jest tak samo (choć mało odważnych by to napisać sms), każdy szef wie jak jego kierowca pracuje, czasem jest to nawet ewidentne nakłanianie i nacisk na kierowcę, by kombinował, normalny człowiek od razu podziękuję za taką pracę, ale jeszcze wielu "śmiałków " jest. Pamiętać należy o jednym, że w razie czego (wypadek itp. ) , każdy szef się wszystkiego wyprze, a kierowca ze wszystkim zostaje sam -dlatego szanujmy się koledzy i omijajmy takich pracodawców. | 1 | ||
ninobzik
| Wiele wody musi jeszcze upłynąć w toalecie myślących inaczej, aby taki stan rzeczy zmienić. Szanujmy samych siebie bo gdy problem zagląda nam w oczy (najczęściej jest portfel z naszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi) sami radzić sobie musimy. Na sefostwo, niema co liczyć, choć za ich naciskiem wpadliśmy w tarapaty. | 1 | ||
laki81
| W Polsce można szybko zrobić porządek z kombinacjami typu magnes, wyłączniki itp. Wystarczy zabierać uprawnienia takim kierowcą na te 6 mies od razu i dodatkowe szkolenia, recydywie zabierać kod 95 na 5lat. Jednak nie ma dobrej woli w tym temacie, daleko Nam do takich krajów jak choćby Dania (gdzie kary za takie manewry są wysokie i równie wysokie konsekwencje). Mentalność kierowców w PL się powoli zmienia jednak jest jeszcze za dużo "kombinatorów" co za nic mają przepisy i psują rynek pracy tym normalnym kierowcom. Pozdrawiam tych szanujących się kolegów ciągników siodłowych. | |||
~kiero | Smak gumy - i d i o t a z Łochowa | |||
~Daf% | Smak gumy to ma z ust | |||
~Kierowca ce | Ja chce spytać tego pracodawcę.. brak odpoczynku kierowcy to nie tylko kara finansowa, brak odpoczynku to zagrożenie na drodze, zagrożenie dla innych użytkowników i oczywiście dla kierowcy. . co by pan pseudo szef napisał gdyby zdążył się wypadek ktoś stracił by życie czy równie szybko wziął by odpowiedzialność,? śmiem wątpić i napisał by taki idiotyczny papierek? taki ktoś powinien mieć zabrania koncesję w pierwszej kolejność. | 1 | ||
~daro | I co mu z tego że miał sms-a z poleceniem. I tak 500zł do zapłacenia. | |||
~daro | Proste i jedyne sensowne wyjście to zrobić normalna pauzę, kierunek firma i na miejscu poinformować szefa że nie pasuje mi taka praca. Kluczyki i papiery ładunku na stół i do domu. | 1 | ||
~??? | Lekarza założyć tachgraf | |||
~Cyprian | Kierunek dom, ale pociągiem. Zamykamy samochód, kluczyki do zbiornika na paliwo i autostopem do najbliższego miasta. Służbowy telefon z smsem zabieramy jako dowód w sprawie sądowej. A w rzeczywistości i bez konsekwencji, to wyłączamy telefon i włączamy po pauzie. Kontynuujemy swoją pracę i olewamy szefa. pokrzyczy, pokrzyczy, na dwa dni się obrazi, a póxniej przemyśli swoje działanie. W końcu szef też może mieć zły dzień i trzeba to zrozumieć. Nie podgrzewać atmosfery, nie kłócić się, tylko na czas pauzy wyłączyć telefon. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz