ID: 247098
Skrócił odpoczynek na pisemne polecenie szefa
ID: 247098
ID: 247098
Naruszenia stwierdzone podczas kontroli, która miała miejsce na A4 w Mysłowicach, są z reguły trudne do udowodnienia. Rzadko zdarza się bowiem, że polecenia osoby zarządzającej transportem, szefa, czy dyspozytora, są możliwe do udokumentowania.
Naruszenia stwierdzone podczas kontroli, która miała miejsce na A4 w Mysłowicach, są z reguły trudne do udowodnienia. Rzadko zdarza się bowiem, że polecenia osoby zarządzającej transportem, szefa, czy dyspozytora, są możliwe do udokumentowania.
~etransport.pl
Posty (10)
~kierowca | W wielu firmach z PL jest tak samo (choć mało odważnych by to napisać sms), każdy szef wie jak jego kierowca pracuje, czasem jest to nawet ewidentne nakłanianie i nacisk na kierowcę, by kombinował, normalny człowiek od razu podziękuję za taką pracę, ale jeszcze wielu "śmiałków " jest. Pamiętać należy o jednym, że w razie czego (wypadek itp. ) , każdy szef się wszystkiego wyprze, a kierowca ze wszystkim zostaje sam -dlatego szanujmy się koledzy i omijajmy takich pracodawców. | 1 | ||
ninobzik
| Wiele wody musi jeszcze upłynąć w toalecie myślących inaczej, aby taki stan rzeczy zmienić. Szanujmy samych siebie bo gdy problem zagląda nam w oczy (najczęściej jest portfel z naszymi ciężko zarobionymi pieniędzmi) sami radzić sobie musimy. Na sefostwo, niema co liczyć, choć za ich naciskiem wpadliśmy w tarapaty. | 1 | ||
laki81
| W Polsce można szybko zrobić porządek z kombinacjami typu magnes, wyłączniki itp. Wystarczy zabierać uprawnienia takim kierowcą na te 6 mies od razu i dodatkowe szkolenia, recydywie zabierać kod 95 na 5lat. Jednak nie ma dobrej woli w tym temacie, daleko Nam do takich krajów jak choćby Dania (gdzie kary za takie manewry są wysokie i równie wysokie konsekwencje). Mentalność kierowców w PL się powoli zmienia jednak jest jeszcze za dużo "kombinatorów" co za nic mają przepisy i psują rynek pracy tym normalnym kierowcom. Pozdrawiam tych szanujących się kolegów ciągników siodłowych. | |||
~kiero | Smak gumy - i d i o t a z Łochowa | |||
~Daf% | Smak gumy to ma z ust | |||
~Kierowca ce | Ja chce spytać tego pracodawcę.. brak odpoczynku kierowcy to nie tylko kara finansowa, brak odpoczynku to zagrożenie na drodze, zagrożenie dla innych użytkowników i oczywiście dla kierowcy. . co by pan pseudo szef napisał gdyby zdążył się wypadek ktoś stracił by życie czy równie szybko wziął by odpowiedzialność,? śmiem wątpić i napisał by taki idiotyczny papierek? taki ktoś powinien mieć zabrania koncesję w pierwszej kolejność. | 1 | ||
~daro | I co mu z tego że miał sms-a z poleceniem. I tak 500zł do zapłacenia. | |||
~daro | Proste i jedyne sensowne wyjście to zrobić normalna pauzę, kierunek firma i na miejscu poinformować szefa że nie pasuje mi taka praca. Kluczyki i papiery ładunku na stół i do domu. | 1 | ||
~??? | Lekarza założyć tachgraf | |||
~Cyprian | Kierunek dom, ale pociągiem. Zamykamy samochód, kluczyki do zbiornika na paliwo i autostopem do najbliższego miasta. Służbowy telefon z smsem zabieramy jako dowód w sprawie sądowej. A w rzeczywistości i bez konsekwencji, to wyłączamy telefon i włączamy po pauzie. Kontynuujemy swoją pracę i olewamy szefa. pokrzyczy, pokrzyczy, na dwa dni się obrazi, a póxniej przemyśli swoje działanie. W końcu szef też może mieć zły dzień i trzeba to zrozumieć. Nie podgrzewać atmosfery, nie kłócić się, tylko na czas pauzy wyłączyć telefon. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.