Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

W Polsce transport się opłaca

ID: 247683


Liczba nowych firm z kapitałem zagranicznym rejestrowanych w Polsce jest w tym roku rekordowa. Główne PKD tych działalności to transport drogowy towarów. Według Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej na polskim rynku pojawiło się do czerwca 2019 roku 296 zagranicznych przedsiębiorstw z branży transportowej. Kilkadziesiąt z nich to biznesy z Ukrainy, a przynajmniej kilkanaście z Białorusi.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (22)

~Gienio dostawca kebaba
... ale nie kierowcom.

1

~Sancho Pancho
Dokładnie gienio.
Słyszałem że BOSSAKI chcieli rejestrowac firmy zagranicą.
Co się stało że nie poszli :)
Bo 2800 euro odtraca prawie 1000 euro na ZUS y i podatki :)

BOSSAKI zawsze tylko szczekają

1

~Pajda
Transport się opłacał do początku lat 2000, potem to już syf i kiła. Polacy już zmądrzeli. Ciekawe kiedy Ukraina, Bułgaria czy Rumunia pójdzie po rozum do głowy.
~bary
Mądre Państwo chroni swój rynek co nie dotyczy Polski. Dzisiaj się cieszą że obce firmy przenoszą swoje siedziby jutro będzie płacz. Tolerowac można uczciwą konkurencję a tu o takiej nie ma mowy. Zresxta czym jest "pozyskiwanie tańszego paliwa", "tańszech pracowników". Może wrócimy do starych czasów i pozwolimy gościom na dodatkowe zbiorniki taki po 3-5 tys. litrow. Polak przed szkoda i po szkodzie głupi.

1

~Gucio
Czyli wychodzi na to, że wcale nie jesteśmy tacy mocni i Nasze firmy się będą zamykać, a w to miejsce wschód otwiera swoje oddziały w PL, tak jak słynna Girteka, baza LT, PL, D i jak z nimi konkurować?Jaką szanse przebicia ma średni przewoźnik z takim gigantem?O to walczą właśnie Francuzi bronią swojego rynku pracy przed przewoźnikami ze wschodu. A jakby nie patrzeć to jeżeli wejdzie w życie PM w tej obecnej formie, to niestety ale wiele Naszych firm temu nie sprosta.

1

~Pajda
~bary myślisz, że mało jest firm co mają własne naczepy że zbiornikami 1 czy 2 tys. w naczepie? Nikt nigdy nie pozwalał na takie zbiorniki. Na zachodzie kary są za to akceptowalne. Kontroli też zresztą niema za dużo, trzeba mieć pecha jadąc nieoznaczona naczepa i koniem po 2tyg. kabotażu wpaść. Prędzej wpadnie niedo*y gamoń wyprzedzający na zakazie. I o to chodzi. Ja na CB na zakazie mówię jak się spieszysz lewy pas - droga jest twoja:)
~Pajda
Na takie "specjalne" zestawy młodych idiotów się nie zatrudnia.
~mlody drajver
na takie "specjalne" zestawy mlody nie pojdzie jezdzic bo ma mozg. potrzebny stary cap z prawdziwego zdarzenia drajver co to szefowi nawet jajka wyliże
~Pajda
~mlody drajver brawo TY.
~Scania
Wroński to wróg nr. 1 Polskiego Kierowcy.
~Gucio
Widać jak we Francji funkcjonują te związki zawodowe, wiedzą, że jak razem będą grać do jednej bramki to musi się coś zmienić i muszą rządzący się z nimi liczyć. U Nas każdy gra do swojej bramki, jedności wśród przewoźników nie ma, kierowców tym bardziej, a jak już jest coś praktycznie przyklepane, gdzie stoimy na pozycji przegranej wystąpi jakiś tam główny niby związkowiec w Radio lub TV i powie jak to ciężko pracują i jak się ostro w Brukseli biją, by Nasz transport kwitł. Nikt nie bierze pod uwagę, że straci na tym każdy, tylko jak zwykle " a jakoś to będzie". To tak jak z Naszymi piłkarzami, e czarny koń, z grupy wyjdą, reszta to leszcze, 3:0, a potem wszyscy śpiewają "Nic się nie stało... "
~Jakko
W sumie najlepszy okres na strajk -i to był jesienią, następny może po nowym roku.
Najgorszy okres jak wiadomo to święta i okres wakacyjny, urlopowy.
Najlepszy to okres przed wszelakimi wyborami tak z 1/2 roku wcześniej.
MANnalegalu
Pany. ta branze doprowadzili do dna nie rumuny i bulgary. jeno przewozniki polskie. taka prawda. czy sie podoba czy nie...
MANnalegalu
Siedzi w temacie albo troche pojezdzil ten wie... ile sie zarabialo u guldena w latach 90... jakie byly stawki. a potem polskie bydlo zalalo rynek (600zl na umowie do opodatkowania choc na tarczkach czas wyjechany maks+kilkanascie tarczek za okno). romki i turki nic nowego nie wymyslily-oni tylko biora przyklad z polandu
~dobry kolega
man ja w firmie jest jeden polak ujdzie jak dwoch trzeba byc czujnym a trzech i wiecej to trzeba spadac bo tylko syf i zla atmosfera powstaje
~xthx
MANnalegalu masz racje to polskie psiewozniki do tego doprowadzili
~jarek ogarek
litwini to najwięksi przemytnicy i złodzieje samochodów, to oni kradną w niemczech a policja wina obarcza polaków, litwa zyje ze złodziejstwa i reexportu do rosji gdyby nie to to bieda az piszczy
~kompost z łysych
a jak w firmie jest ktoś taki jak dobry to szef musi się za portfel trzymać bo za chwilę będzie chciał rządzić
~Transportowski
Transport się nie opłaca.
~Pan fajera
ma sie dziadom nie oplacac.
~Transportowski
Koledzy macie tyle do powiedzenia co ciec na bramie.
Kawa6702
Nic nie trwa wiecznie!
IDĄ ZMIANY!
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.225.31.159

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels