Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Ubezpieczenie do licencji na jedno auto - 9000EUR

ID: 248448


Czy wystarczy OCP (OC przewoźnika) czy potrzebne jest jakieś inne specjalne ubezpieczenie? Jak tak to jakie? Chodzi mi o te ubezpieczenie wymaganych 9000EUR.

~Roman
*.137.6.109

Posty (30)

~Roman
jak w temacie...

1

~mistrz
czy ocp to jest to samo co jakis swistek potwierdzajacy ze masz 9tys euro?? pomysl czasem

1

~Roman
Gdybym wiedział kolego to bym się nie pytał - nie jestem brokerem ubezpieczeniowym i dlatego proszę kolegów o pomoc.

1

~Roman
s://tinyurl. com/tufesm4

1

~Roman
s://tinyurl. com/tufesm4
tutaj jedynie takie coś znalazłem ale to nie jest OCP ale coś innego

1

~Roman
s://colonnade. pl/dla-firm/ubezpiec zenia-transportowe/u bezpieczenie-odpowie dzialnosci-cywilnej- zawodowej-przewoznik a

1

~Roman
A może ktoś spotkał się z tym? To jest chyba właśnie to??

1

~robert2
samo ocp nie wystarczy musisz miec ubezpieczenie do licencji inaczej takowej nie dostaniesz koszt takiego ubezpieczenia okolo 500zl

1

~robert2
i malo towarzystw ubezpieczeniowych to prowadzi gothaer ma

1

~Roman
s://poradnikprzewozn ika. pl/2017/odpowiednie- zabezpieczenie-finan sowe-do-licencji-na- transport-drogowy/
Tutaj wyjaśnienie sytuacji - akurat ja zakładam sp z o. o. i jako, że jest to nowa spółka to nie mogę przedstawić ani bilansu ani odpowiednich środków na tę chwilę dlatego szukam ubezpieczenia...

1

~kris
KOlego wpisz w necie ubiezpieczenie do licencji. Kosztuje cos koło 500 zł na auto. Masz takie firmy jak Pannonia czy Gothaer

1

~Roman
No już teraz wiem - dzięki koledzy!

1

~Ł ysy
Kolejny przejaw siły lobby bankowo-ubezpieczeni owego w głupawym kraju. Ustawodawca /pierwszy raz twierdzę, że unijne urzędasy mają rację/ stworzył zaporę w dostępie do zawodu przewoźnika wprowadzając 9000eur na pierwszy pojazd i po 5000 na kolejne.
Mogła to być blokada na koncie lub wartość majątku firmowego wychodząca z bilansu.
Ale bankowcy znaleźli sposób zarobkowania. Sprzedawajmy ubezpieczenia na gwarantirowkę.
Co się dzieje? Biedacy wchodzą w transport byrdelizując rynek transportowy. Użyczenie certyfikatu dopełnia resztę.
Biedny baranek pokaże wszystkim jak prowadzi się firmę transportową. To tyle.
Udzielajcie barankom rad.
Wszystkim wyjdzie na dobre.

1

~kris
Łysy nie przesadzaj ze kazdy nowy burdelizuje rynek. Akurat ten przepis jest głupi bo jak wykazac zabezpiecznie na początku działalności. Owszem masz rację ze powinna byc bariera na wejsciu i np licencja kosztowac 50 tys. Bo to niby zabezpieczenie to przed czym zabezpiecza? W przepisach nic na ten temat nie ma

1

~Ł ysy
Kris. Czym jest licencja lub koncesja?
Zbiorem wymogów, które musi spełnić przedsiębiorca chcąc wykonywać działalność gospodarczą objętą licencją /koncesją.
Ustawodawca zapewnia sobie możliwość ingerencji w licencjonowany /koncesjonowany rynek.
Ustawodawca powinien chronić przed podmiotami nie spełniającymi ustawowych wymogów.
W transporcie jest inaczej. Wymogi są, ale ustawione na tak niskim poziomie, że nie stanowią żadnej bariery. Stąd tysiące głupawych przewoźników, którzy nie potrafią wyliczyć rzeczywistych kosztów jednego kilometra.
Wywody dwóch adarowców są wszystkom znane.
Burdelizacja rynku przez biednych ociężałych speców od transportu ciągle trwa.
Jedni padają, na ich miejsce przychodzą kolejne Romany.
To tyle.
~kris
Mieszasz teraz pojęcia. Bo czym innym miec zabezpieczenie finasowe a czym innym je wykazać.

1

~kris
Co do ubezpieczenia to pełna zgoda ze to wyciaganie kasy bo ubezpieczenie jak nazwa wskazuje zabezpiecza przed jakism zdarzeniem. tutaj nie ma ani zdarzenia ani beneficjeta tego ubezpieczenia. Innymi słowy nie wiadomo kto komu i za co.

1

~Roman
Kolego Łysy wycieczki osobiste zachowaj dla siebie. Ja siedziałem w transporcie jak Ty jeszcze w pieluchach pewnie biegałeś. Teraz przez ostatnie 10 lat miałem przerwę lecz zamierzam wrócić do tej zabawy. Jednak w tym tworze jakim jest UE przepisy zmieniają się jak w kalejdoskopie - wcześniej było zupełnie inaczej. Co do stawek za km potrafię to z pewnością wyliczyć lepiej od Ciebie więc się nie bój - nie zamierzam jeździć za nierentowne stawki. Auta nie biorę w leasingu ani kredycie - tak samo przyczepy. Po to zakładam sp z o. o. aby nie płacić haraczu typu ZUS i jeśli w danym miesiącu będzie mniej roboty i ceny frachtów spadną to auto będzie stało na placu (moim placu który będzie jednocześnie bazą transportową) zamiast jeździć na koszty. Jeździć będę samodzielnie z bratem czyli bez żadnych zatrudnionych kierowców i mogę sobie pozwolić na to - nie będę płacić rat za leasing czy kredyt natomiast interesują mnie obecne składniki stałe typu wszelkiego rodzaju ubezpieczenia i inne gówna które narzuca ustawodawca stąd moje pytania tutaj.

1

~kris
Roman a w jaki sposób sp. z o. o. nie płaci ZUS? Rozumiem ze mozesz sie zatrudnic w spółce na poł etatu ale cos tam musisz zapłacić

1

Nikifor1
Roman proponuje zmienić lekarza lub Dealera

1

~zcx
Ł ysy
2020-01-12 20:13:07

ciesz się szmatławcu że tak jest w transporcie bo byś już dawno nie istniał.

1

~Roman
Kris - są pewne sposoby - nie będę tego tu opisywał.
Nikifor1 - uspokój się - włącz TV i pooglądać coś jak się nudzisz
Łysy - buraku nie pisz więcej bo tylko zaśmiecasz forum

1

~kris
To taki Jestes romek innych prosisz o rade i pomoc a sam nie chcesz sie podzielic sposobem

1

~Roman
Mogę się podzielić np z Tobą ale nie będę karmił buraków - wybacz. Jak chcesz to podaj priv to się odezwę.

1

~broker
Najlepsze OCP na rynku.
- pełen zakres w cenie
- floty i umowy generalne dla firm transportowych
- OC/AC na ciągniki siodłowe

Obsługuję w całej Polsce 40 firm transportowych.
Bądż kolejną z nich, dołącz i korzystaj z najnowszych ofert


Tel 510 914625
patryk. kupaj@unibroker. pl

1

~Broker
Witam,

Składka za 1 pojazd już od 240 zł!

Zapraszam wszystkich zainteresowanych:
- tel. 690-690-030
- ://www. program-flota. pl/
~Adam ZWTransport
Widzę, że niektórzy przeżywają to ubezpieczenie do licencji przewoźnika i wymagane 9 koła euro na pierwszy pojazd. Więc postaram się krótko odpowiedzieć i może przy okazji pomóc:

1. Albo musisz zapewnić 9 koła euro na koncie albo... ta dam- kupić ubezpieczenie do licencji z sumą gwarancyjną. Czyli jeśli bardzo chcesz to nie musisz mieć fizycznie tej kasy- po prostu kupujesz polisę.

2. Czytam, że taka polisa to koszt koło 5 stów. I chyba ktoś nie zna rynku albo naciął się i przepłacił; (
Ja mam agenta, który ogarnia to: za uwaga 145 ZŁ!!! Za pierwsze i każde następne auto. Szukajcie ludzie lepszych ofert bo za te 500 zł to już 3 ciągniki moglibyście ubezpieczyć do licencji.
~Adam ZWTransport
aha, bo dostaję wiadomości o kontakt do tego agenta, który mi to ogarnia w takiej cenie.

Nie mam numeru pod ręką więc wpiszcie sobie w necie Rydzowski Ubezpieczenia. Są numery to można dzwonić. I dopytać o ubezpieczenie do licencji przewoźnika bo tych polis do wyboru jest od groma.
RydzowskiUbezpieczenia
Dziękujemy za polecenie.

Szvzegóły ubezpieczenia do licencji przewoźnika z sumą gwarancyjną 9000 tys. euro znajdą państwo na naszej stronie: s://www. rydzowski. pl/ubezpieczenia-dla -firm/ubezpieczenia- transportowe/oc-zawo dowe-przewoznika
~Jolanta Bonder
Zapraszam na gigannum. pl.
Pomożemy z zabezpieczeniem do licencji.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.221.187.121

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels