ID: 252015
Pakiet Mobilności: To prawie koniec i wielka przegrana Polski
ID: 252015
ID: 252015
Komisja TRAN odrzuciła wszystkie poprawki korzystne dla polskich przewoźników.
Komisja TRAN odrzuciła wszystkie poprawki korzystne dla polskich przewoźników.
~etransport.pl
Posty (177)
~kiero | Gdzie jest napisane ze za czas przerwy należy się wynagrodzenie | |||
~kiero | Czw k am | |||
ninobzik
| Głupku, sam zacytowałeś ów przepis, że za przerwę śniadaniowa płaci pracodawca. Tylko pojefales czas trwania przerwy. | |||
ninobzik
| Minimum piętnaście minut, co przekłada się na przerwę półgodzinne, na śniadanie. | |||
~kiero | 15 minut durniu | |||
~kiero | Nie więcej | |||
~kiero | Reszta przerw nie jest platna | |||
~kiero | Gdybyś durniu czytał co podpisujesz w firmie to byś to wiedział | |||
ninobzik
| Piętnaście minut, to możesz w kiblu spędzić na umycie rąk i toaletę, a gdzie posiłek. Więc standard jest pół godziny. Czekam aż podasz nazwę tej firmy, gdzie jest 15 minut na śniadanie. Chyba tylko w trollowowni, | 1 | ||
~kiero | Niech ci szoszon to wytlumaczy | |||
PavelSPM
| 2020-06-09 22:09:34 "15 minut... " 2020-06-09 22:09:57 :Nie więcej" Pierwsze 15 minut przerwy, o których mowa w art. 13. Uoczpk., płacą się 100% wynagrodzenia (Uoczpk. Art. 6. pkt. 3. ). Reszta czasu przerwy, przy przerwie długością 30 lub 45 minut o których mowa w art. 13. Uoczpk. czyli 15 lub 30 minut, płacą się, z reguły, tylko 30% wynagrodzenia (Uoczpk. Art. 9. pkt. 2. i 5-6. ). Pszerwy które nie stosują do tych o których mowa w art. 13. Uoczpk. ani jak nie płacą się. | 1 | ||
~kiero | Idioto możesz mieć dłuższe przerwy, ale płatne będziesz mieć tylko za 15 minut | |||
ninobzik
| Kiero, znów się mylisz, a Paweł cię prostuje jak małe dziecko. Czyli jesteś głupcem ; ) | 1 | ||
ninobzik
| I tak oto troll kiero znów zjadł swój ogon. Mam nadzieję, że mu smakował ; ) ; ) | 1 | ||
~kiero | Napisał ci wyraźnie, 15 minut płatne, reszta nijak nie platna | |||
laki81
| A Ja myślę, że dobrze że ktoś wreszcie chce w jakiś sposób znormalizować ten transport w UE, wprowadzić równe zasady gry dla wszystkich, bo to co jest obecnie to nic innego jak jeden wielki bałagan, przewoźnicy z UE wschodniej powymyślali systemy dla kierowców po kilka tygodni i nawet miesięcy, teraz to nie przejdzie, pauzy 45h w autach tak samo, wcale się nie dziwie że ktoś wreszcie powiedział koniec, zwłaszcza patrząc na to co się dzieje i do jakich scen dochodzi na parkingach w weekendy, to jak ktoś normalny na to patrzy to dziwić się że ktoś ma Nas kierowców za patologię (nie wszyscy ale taki jest obraz ). I jeszcze Polska się sprzeciwia że auto ma zjechać do kraju raz na 8 tygodni, to mało? ??, sami popierają patologię transportową w obronie czyjego interesu, bo nie kierowców. Wielu mnie zaraz wyzwie, możecie się z tym nie zgadzać i mieć inne zdanie tyle. | |||
~italiano | Milicja... jak kierowca zatrudniony na 1/4 etatu moze podpisac ze odebral nadgodziny bedac kilka miesiecy w trasie?Nawet gdybys go torturowal to nie zgra sie to z odczytem z karty. :) :) | |||
~kiero | Te 30 % płatne wiesz co to za przerwy? Wątpię | |||
~italiano | Ale gdyby tak ukrainskie firmy wjechaly do polski ze swoimi stawkami na swoim paliwie i ze swoimi kosztami ukrainskimi i miesiacami robily kabotaze po polsce za polowe stawki niszczac tym samym polskie firmy transportowe to w brukseli polskie dziady by beczaly zupelnie odwrotnie... | 1 | ||
ninobzik
| Kiero durniu, nie potrafisz zrozumieć tego co wkleił Paweł?? Zresztą czy ty cokolwiek rozumiesz? ? Niepłatne są powyżej 45 minut. Więc jakby nie patrzeć, to po raz setny wyszedłeś na idiotę | 1 | ||
laki81
| Polski transport międzynarodowy - za szybami flagi UA, kierowcy po 3-6 mies w budzie, to jest normalne?, to samo LT, RO, BG koczują jak niewolnicy, to nie jest normalne w XXI, to nie idzie w dobrą stronę i nie poprawia wizerunku transportu, dlatego trzeba właśnie zmian, im wcześniej tym lepiej, choć i tak zdecydowanie za późno. | |||
~kiero | Laki Ukrainiec u Polaka pracuje miesiąc i do domu jedzie. Jak pójdzie do Niemca to będzie siedział trzy miesiące i dłużej ale wtedy to będzie Gut, nie będzie przeszkadzać | |||
~italiano | kiero... ukrainiec u polaka pracuje znacznie dluzej niz miesiac... w budzie oczywiscie. Miesiac do pracuja polacy u rodaka systemem 4/1 slyszales o takim systemie??? A slyszales zeby niemiec u niemca pracowal 4/1???hehehe ochlon juz chlopaku | -1 | ||
~italiano | Lub jeszcze inaczej.. 2 tyg w trasie 45 godzin w domu i znowu 2 tyg tzn polak w miesiacu jest 45 godzin w domu:) u polaka oczywiscie | |||
~Patryk pogromca dziadow | Powinno być tak że jak kierowca siedzi w de więcej jak w kraju to zakłada tam konto a szef mu wysyła należne pieniądze zarobione w tym kraju na konto tak samo we Francji. Może wtedy by złodzieje nie podstawiali lewych dokumentów delegacyjnych a dawali inne, mniejsze pieniądze robiąc przy tym fikcyjne koszta a to już przy całej firmie konkretne przestępstwo a w skali czasu działalności całej firmy DLUGIE lata odsiadki dla właściciela | |||
~italiano | Patryk bardzo dokladnie opisales ten rodzaj przestepstwa:) karno-skarbowego, na ktore minister Ziobro jest uczulony:) | |||
ninobzik
| UA robi u Polaka w systemie 3/2 Czyli 3 miesiące w budzie i dwa tygodnie w domu. Normą jest jednak 6 miesięcy na miesiąc w domu. Tak się dorabia polski pazerny ryj w gumniakach ; ) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Kiedyś jak się za to wezmą kryminały znowu będą przepełnione jak przez rowerzystów przed laty | |||
~zcx | ekspert od ukraińców się odezwał. | |||
~kiero | ~italiano 2020-06-0 9 22:47:28 kiero... ukrainiec u polaka pracuje znacznie dluzej niz miesiac... w budzie oczywiscie. Miesiac do pracuja polacy u rodaka systemem 4/1 slyszales o takim systemie??? A slyszales zeby niemiec u niemca pracowal 4/1???hehehe ochlon juz chlopaku U mnie Ukraińc 2 kółka max 3 tygodnie i jadą do domu na tydzień lub dwa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.