ID: 253000
Ile kierowca powinien zarabiać?
ID: 253000
ID: 253000
Jaka dniówka satysfakcjonuje dzisiejszego kierowcę? Czego realnie spodziewa się kierowca i w jakim systemie zgodzi się jeździć?
Niech wątek będzie barometrem oczekiwanych wynagrodzeń. Na komentarze typu jak najwiecej, albo 1000zl dziennie są inne śmieć wątki. Przez to nikt tam nie zagląda, a oczekiwania kierowców trafiają na margines.
Jaka dniówka satysfakcjonuje dzisiejszego kierowcę? Czego realnie spodziewa się kierowca i w jakim systemie zgodzi się jeździć?
Niech wątek będzie barometrem oczekiwanych wynagrodzeń. Na komentarze typu jak najwiecej, albo 1000zl dziennie są inne śmieć wątki. Przez to nikt tam nie zagląda, a oczekiwania kierowców trafiają na margines.
~Piotr*.149.29.176
*.149.29.176
Posty (4316)
jacek-kuba
| śląskie Oferta: Fi rma Jakust zatrudni kierowcę C+E na przerzuty Niemcy -Włochy-Niemcy w systemie 2/1 lub 3/1 Jeździmy przez Szwajcarię i Austrię na kołach 2/3 załadunki i, Tygodniowo robimy około 2500 km Nowy tabor samochodów Daf-y i Scanie + naczepy firanki (wszystko w kontraktach serwisowych ) Roliczenie w dietach pierwsze 6 miesięcy 80 eur a kazdy dzień (dzień wyjazdowy tez jest liczony) po 6 m 83 eur/dzien po roku 85 eur za dzień. W diecei jest juz wliczona podstawa. Diety wypłacane po powrocie do kraju.. Dojazd do Ciężarówki naszym busem. Wyjazd zawsze w Niedziele o 8. 00 rano ze Złoczewa (woj łódzkiej) dojazd do Stuttgartu pod spedycje i ruszamy po 9h pauzy. Po 3 tygodniach w sobotę wyjazd spod spedycji około 17-18 do Polski naszym busem. Poszukuje Kierowców 183; min 2 letnim doświadczeniem 18 3; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem 183; utrzymania czystości na ciężarówkach Nie zatrudniam obcokrajowców M ała premia za spalanie i 400 jest, a zawsze można wywalczyć więcej. Zresztą zaraz podwyżki będą. | |||
~skg dk | 80 e za dzien to za 20 dni jest 1600 ogolnie nedza | |||
jacek-kuba
| Nie stresuj się folksdojczu ciebie nie wezmą-piszą wyraźnie obcokrajowcą dziękują. | |||
~skg dk | ty ptawdziwy polak a nie znasz polskiej gramatyki pisze sie obcokrajowcom | |||
~driver | 75e dzień ma u mnie w polsce ukariniec 1200km blizej stawia osobowke lub dojedzie autobusem wiec szału nie ma jak na niemieckie bujanki busami i 3 dni trwa wyjazd powot | |||
jacek-kuba
| 90E to 400zł czyli dzienna kwota o której cały czas piszę. Czyli o co chodzi? Rozumiem, że na międzynarodówce będziecie płacili 90E dziennie-czyli jeżeli ktoś się zgodzi jeździć 30 dni ma 12tys zł. No przyjaciele, cieszę się, że się dogadaliśmy. Aha i ukry wypad do Mongolii. Jak kiero będzie brakowało, to delkatnie podniesiecie. Panowie przewoźnicy to był zaszczyt-pertraktowa ć z wami. | |||
jacek-kuba
| Teraz ryje trzymać krótko, zaciskać zęby i płacić. | |||
jacek-kuba
| driver płaci 75E na kraju czyli jakby kiero był w trasie 30 dni-wiem, że tak się nie jeździ. Ale gdyby to ma dyszkę-to po co my się żremy latami. hiena to przeczyta, nawróci się chłopina i będzie malina. | |||
~skg dk | czy te 75 lub 90 jest tez platne w waszych systemach rowniez za niedziele? | |||
~driver | ja płace od momentu wyjazdu do poworu na baze wszystkie dni w trasie 75e | |||
jacek-kuba
| Za każdy dzień w trasie i dojazdy. folskdojcz dorośniesz, zrobisz kwity i mógłbyś jeździć. Ale my już cię nie chcemy. Zostajesz u niemych | |||
jacek-kuba
| driver a na zachód nie jeździsz na dłużej? | |||
~driver | a mi sie zdaje ze tylko zapłaca ci od momentu dojazdu do auta a czas przejazdu jest jak w kazdej firmie po twojej stronie | |||
~driver | u mnie zegar kierowcy bije 2h przed wyjazdem na przekazanie samochodu przygotowanie i po po powrocie mycie zdanie auta 2h i koniec to co robi dłuzej jest juz wolne od opłaty | |||
jacek-kuba
| Dzień wyjazdowy jest liczony-pisze wyraźnie | |||
~//~ | O jakich "za dzień" ("dniówkach") w transporcie międzynarodowym (w wielodobowych podróżach służbowych) stale piszecie? Polska już ogłosiła że wróciła do feudalizmu (degradowała) czy może programy dla rozliczenia wypłat liczą już w mierze czasu - dzień? Może ktoś zna gdzie można przeczytać dokładne wyznaczenia (definicje) sowa - dzień? Proszę podać skierowanie do źródła. "Za dzień" ("dniówka") to za 8 godzin pracy w dobie zwyczajnego dnia przy 8. 45 godzin zmiany pracowniczej (gdzie w tym 45 minut to jest przerwa) i nocowaniem u się w domu czy za 12 godzin pracy w dobie pracowniczej zwyczajnego dnia albo w niedzielę lub święto przy 15 godzin zmiany pracowniczej i nocowaniem w kabinie pojazdu w krajowej / zagranicznej podróży służbowej? No chyba to jest ważnie znać dla pracownika (jak najbardziej dla kierowcy ze skutku specyfiki pracy), co? ; -) | 1 | ||
~skg dk | nieroby ja mam w de stawke godzinowa poniewaz to nie tajemnica jak wyglada rozliczenie w normalnej niemieckiej firmie dla niemcow to tak stawka wyjsciowa 13. 50 brutto +25% dodatku nocnego od 22 do 6 szychta od 12 do 24 lub odwrotnie i od 180 h w miesiacu kazda nastepna +25% razem w miesiacu z dwoma sobotami wychodzi ok 260 h no i dieta 20 e dziennie | |||
~skg dk | usredniona dniowka ok 170e brutto i 20 e diety | |||
jacek-kuba
| Ale kiedy ciulu jeździsz jak całą dobę na forum jesteś. Masz coś z deklem? cały czas się pogrążasz? | |||
~skg dk | oczywiscie co jakis czas jest podwyzka stawki godzinowej po 5 latach pracy wychodzi ok 17 e podstawy | |||
~skg dk | w stosunku do tego co nialem w ch sa to jakies odpady ale juz sie przyzwyczailem | |||
~//~ | Jako informacja. "Za dzień" ("dniówka") pochodzi ze starych czasów (bez prawnych) kiedy chadziaj płacił parobku za bezmierny dzień pracy (miarą czasu pracy wtedy był - dzień, czyli abstrakcyjna wielkość z reguły od wschodu do zachodu słońca). W czasie współczesnym (prawnym), miarą czasu dla rozliczenia podstawy z należnymi dodatkami jak i stawek kwot diet z ryczałtami za noclegi w podróżach służbowych jest godzina, ilość godzin w dobie, miesiącu i t. d. Dla wszystkiego są odpowiednie ustalone państwem limity norm na podstawie których po fakcie czyni się rozliczenie z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy, wykresówki i t. d. ) w ustalonym okresie rozliczeniowym (z reguły w 1-miesięcznym). NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!! Pseudo "przewoźnik", ta jeszcze i prywaciarz, nigdy nie zapłaci za pracę więcej niż to co jest określone przepisami zobowiązującego prawa państwa, bo zza swego skąpstwa, nawet za jeden grosz, zadusi się. Przy rozliczenio wypłat zgodnie przepisów pracownk (kierowca), co najmniej, chociaż gwarantowano otrzymuje swoje nie zależnie od okoliczności pracy i ma realne (większe) odliczenia opodatkowania na ubezpieczenie i emeryturę w przyszłości. | 1 | ||
~driver | i co drzecie sie o kase a głownie to za wami biegaja komorniki i baby ktore zyją z was A gdy was nie ma jak siedzicie w budach to wiedza ze zyja | |||
jacek-kuba
| Dobra wszystko wraca do normy. Zaraz siedemnasta, driver kończysz zmianę na ciciówce. Ogarnij trochę, przewietrz i na hotel. 3maj się. | |||
~Boss | Moje szofery mają od lat 250 zł dniówki i po rękach mnie całują, oczywiście za dobę więc jak w poniedziałek wsiada o 12 a w piątek kończy o 12 to jeden dzień mu odpada... A wy PŁACICIE 90 euro diety? Nie psujcie nam rynku bo i ja będę musiał z 260 dać jak zaczną się buntować | |||
jacek-kuba
| KIEROWCE C+E (zestaw 25 metrów) w Antwerpii Belgia system pracy 2/2 (dwa tygodnie pracy / dwa tygodnie w domu) wynagrodzenie 1650 euro netto Czyli miesiąc jakby ktoś chciał 3300E = piętnastka w zł Kierowców brakuje ewidentnie, więc podnoszą zarobki. | |||
~skg dk | ty to chyba jestes nienormalny albo masz takie papiery jak jacek kupa | |||
~skg dk | w belgii same sciemniacze jak holendrzy tam nawet 4000 e placa ale jak przychodzi wyplata to tylko polowe zobaczysz | |||
jacek-kuba
| Ty się weź za jakąś robotę wreszcie dzięciole i nie wtrącaj się. | |||
~skg dk | jak nie znasz jezyka holenderskiego albo francuskiego to cie tak ustawia ze te 1650 e to za caly miesiac bedzie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.