ID: 254281
Czy kierowca zawsze musi wrócić do domu co cztery tygodnie?
ID: 254281
ID: 254281
Zapraszamy na bezpłatny webinar o odpoczynkach tygodniowych.
Zapraszamy na bezpłatny webinar o odpoczynkach tygodniowych.
~etransport.pl
Posty (27)
~Wielki Szu | Polski dziad kombinuje jak ominąć prawo. 4 tyg im mało. Za rok cała droga do Świnoujścia będzie obstawiona przez dziadów handlujących kurkami. | |||
~sid | nie nie musi powinien jak czlowiek codziennie z praca wracac do domu | 1 | ||
~sid | tym powonni sie zajac obroncy praw czlowieka nie ludzkie jest trzumanie kogos 4 tygodnie na 2 metrach kwadratowych | 1 | ||
~driver | idziesz do komunalnego zakładu oczyszcznaia miasta pobierasz miotłe taczke łopate i masz prace na wolnym wybiegu | |||
~dziady won | dziady by chcialy zeby kierowca caly rok mieszkal w budzie jak ukry za 30 e dniuwki tylko donosik do pip wystraszy dziada zreszta kazdy dziadtrans musi miec co 2 miesionce naslanaa kontrole to wtedy udaje uczciwego chociaz | |||
~kiero | Chora dyskusja, cztery tygodnie? Ja codziennie w domu śpię i te 7, 5-8 tys. zarobię. Po co tułać się po parkingach. Wystarczy dobra firma i robota na linii. Do tego ZUS od 5 tys brutto odprowadzony. | |||
~//~ | Rozporządzenie (WE) nr 561/2006. Art. 6. 8. Regularne tygodniowe okresy odpoczynku oraz dowolny tygodniowy okres odpoczynku trwający ponad 45 godzin wykorzystywany jako rekompensata za wcześniejsze skrócone tygodniowe okresy odpoczynku nie mogą być wykorzystywane w pojeździe. Muszą one być wykorzystane w odpowiednim dla każdej płci miejscu zakwaterowania wyposażonym w odpowiednią infrastrukturę noclegową i sanitarną. Wszelkie koszty zakwaterowania poza pojazdem pokrywa pracodawca. 8a. Przedsiębiorstwo transportowe organizuje pracę kierowców w taki sposób, aby umożliwić im powrót do centrum operacyjnego pracodawcy, które jest zwyczajową bazą dla danego kierowcy i w którym rozpoczyna się jego tygodniowy okres odpoczynku, w państwie członkowskim siedziby pracodawcy lub powrót do miejsca zamieszkania kierowcy w każdym okresie czterech kolejnych tygodni, tak aby wykorzystali oni przynajmniej jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku lub tygodniowy okres odpoczynku trwający ponad 45 godzin wykorzystywany jako rekompensata za skrócony tygodniowy okres odpoczynku. Jednakże w przypadku gdy kierowca wykorzystał dwa kolejne skrócone tygodniowe okresy odpoczynku zgodnie z ust. 6. przedsiębiorstwo transportowe organizuje pracę tego kierowcy w taki sposób, by mógł on wrócić przed rozpoczęciem regularnego tygodniowego okresu odpoczynku trwającego ponad 45 godzin wykorzystywanego jako rekompensata. Przedsiębiorstwo dokumentuje, w jaki sposób spełnia ten obowiązek, i przechowuje tę dokumentację w swoim lokalu oraz przedstawiają na żądanie organów kontrolnych. | |||
~Kamillo0 | Najlepiej żeby kierowca wogule nie wysiadał z ciężarówki | |||
~VOLVO | A KTO WAS ZMUSZA I CZYM ABYŚ BYŁ KIEROWCĄ IDZ DO OCHRONY JEDEN Z DRUGIM TAM NIE MA DZIADÓW, GUMOFILCÓW TAM WSZYSTKO JEST JAK TRZEBA | |||
~Jam | Niektorzy tak usilnie pchają się za kierownicę. Potem płaczą, narzekają, żalą się jak to są wykorzystywani, okradani i nie szanowani, ale nie chcą odejść z zawodu. O co chodzi? Może o to, że zarabia się dobry i latwy pieniądz. | |||
~sid | po co kasujecie komentarze? | |||
~sid | VOLVO nie tzeba isc do ochrony wystarczy sie troche szanowac | |||
MANnalegalu
| Nie no bez przesady... Żeby raz na 4 tygodnie trzeba było kierowcę do domu ściągać??? Może jeszcze karnet na wakacje na Jamajce i hotel 5gwiazdek... typowo Unia robi na złość polskiemu przewoznikowi | 1 | ||
MANnalegalu
| Wymagania jak księżniczka przed bałem... | |||
~kiero | Praca w ochronie 24 na 24 wolnego. To 24x15x17zł. =6120 brutto. 24 godziny pracy, 15 dni w miesiącu i 17 minimalna stawka za godzinę. Od nowego roku 18, 30. No kierowcy pochwalcie sie który ma opodatkowane i ozusowane 6120 zł. | |||
~Zadowolony | Pokaz mi zwykłego ochroniarza który ma więcej niż 3000 brutto | |||
~Wielki Szu | Szukam pracy (211) Dam pracę (406) Nawet na tabloidalnym etransport dziady skowyczą z braku szoferów. No olx to kwiczą jak knury. | 1 | ||
Ł ysy
| Wielka szmata. Dlaczego przy malejącej z dnia na dzień ilości ładunków, firmy poszukują kierowców?Tego pytania ptzygłupiasta wielka szmata sobie nie zada. Szmato, firmy czyszczą się z szoferskiej hołoty. Stąd ogłoszenia. Tacy jak ty, odpowiadając na ogłoszenie słyszą krótkie spier da laj. Taka rzeczywistość ćwoku. Bijesz pianę chłoptysiu i tyle. | |||
~Gzywka | Łysy kmiotku, napisz gdzie tak maleje z dnia na dzień ilość ładunków? I zadaj sobie ciemniaku pytanie dlaczego | |||
Ł ysy
| Gzywka. Skąd masz dane? Z parkingu? Może masz szefa zadłużonego po uszy spłacającego leasingi, kredyty, biorącego każde gówno do przewozu. Zgodnie z zasadą, koła muszą się kręcić. Oficjalne dane, praktycznie z każdego europejskiego kraju informują o spadku produkcji w każdym sektorze. Zatem, skąd tyle ładunków? Nie pomyślałem, ty pracujesz u The Beściaka. | |||
~kiero | Ja tam nie wiem, jak gdzie indziej, ale u nas rok do roku podwoiła się ilość ładunków na linii. Rok wstecz jeździło 3-4 zestawy, dziś 6-7. Zarobki wzrosły i te na umowie też, dziś 5 tys. brutto. | |||
~Zadowolony | Przez pandemię kurierka wszędzie zwiększyła obroty, ludzie coraz więcej kupują przez internet. | |||
~k. | niedługo nasz pan prezydent rzuci robote w belwederze i przejdzie na krajowke do w sumie za za 25tys brutto szarpac sie z jarkiem s://www. radiozet. pl/Co-gdzie-kiedy-ja k/ile-zarabia-prezyd ent-polski-andrzej-d uda-zarobki-prezyden ta-rp | |||
~kiero | Zarobek 25 tyś. głowy państwa to jałmużna w porównaniu do zarobków prezesów instytucji finansowych. Nawet obrotny nauczyciel akademicki z tytułem doktora zarobi więcej mając dodatkowe fuchy. | |||
~kiero | Ja nie pracuję w kurierce. | |||
~Rafał TIR | Witam Rafał nie wiem o czym piszecie i po co jak mi system nie odpowiada to szukam innego po co sobie wrzucacie na wzajem Szukam pracy na Eu bez Anglia Szwajcarii na izoterma lub chłodnie ale jazda w dzień Obecnie jeżdżę na kontenerach chętnie trasy polska Włochy Chorwacja Grecja itp ewentualnie polska Portugalia i pełny tydzień z weekendem w domu kontakt Rafal_przybyszewsk i@interia. pl | |||
~Romeo | Klient - Spedycja - firma - kierowca. Tak prosta czynność jak informacja o godzinie załadunku oraz adresie załadunku dla naszych dziadów jest problemem.. Kierowcami kierują ludzie bez wyobraźni, nastawieni tylko na zysk. Kierowca nie szanuje siebie, swojej pracy ba.. nie szanuje innych kierowców. Nie dziwię się że ktoś z góry sie za to bierze... bo patologia osiągneła by szczyt bez tych tachografów i bez tych paragrafów. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.