~o losie ty moj 2020-11-28 20:54:24 | glupcem jest ten co nie umie zarabiac na tym co wie.
a ze ty bedziesz placil? a co mnie to obchodzi :D
a ze nie odszczekasz? a kim ty jestes zebym sie tym przejmowal? :D | | | |
~Ben32 2020-11-28 20:58:35 | We F
druga 24h (w drugim tygodniu)
jest traktowana jako 45h
-przy kontroli
najpierw zaplacisz 1500e
a przy odwolaniu (pismo w j. fr. ) dostaniesz zwrot
i tak za kazdym razem | | | |
~Majkelo 2020-11-28 21:01:36 | Szczeniak się bawi lewą ręką a prawą odpowiada na wiadomości, lepiej odpuścić i niech mu to sprawi przyjemność | | | |
~o losie ty moj 2020-11-28 21:04:46 | szczypie w * bo trzeba zaplacic? :D
mnie to wisi kmiotku :D | | | |
~Ł ysy 2020-11-28 21:11:00 | O losie ty mój. Podsumujmy to kolega majkelo potrzebuje pomocy. Jest przewoźnikiem czegoś nie wie i zadaje publiczne pytanie na forum. Ty niby znasz odpowiedź nie chcesz się z nim podzielić i rzucasz inwektywami. Nie prościej by Ci było milczeć? Kolega zapewne szuka wiedzy nieodpłatnej od człowieka bardziej życzliwego. A tobie z wiedzą proponuje założyć płatne kursy dokształcające kierowców i przewoźników. | | | |
~Majkelo 2020-11-28 21:12:06 | Nic mnie nie szczypie, będę musiał to zapłacę, człowiek uczy się na błędach :) | | | |
~Sesek 2020-11-28 21:14:02 | ~o losie ty moj
Popatrz na to co piszesz i domniemam, że rozumiesz co piszesz? :)
Posiadając wiedzę nie sprzedałeś jej ani też przyzwoitego wizerunku nie zyskałeś- ważniejszy niż pieniądze!
Tylko pozornie tak wygląda, że nie przejmujemy się cudzymi opiniami choć anonimowymi.
Będziesz mielił na swój temat przez chwil kilka albo i dłużej.
I będziesz ciekaw kto cię poprze w twoim pojmowaniu idei sprzedawania wiedzy na etransie ; ) | | | |
~o losie ty moj 2020-11-28 21:18:32 | etransport jest niczym garbsen. tutaj wchodze dla zabawy, na garsena nigdy.
poziom jest w zasadzie taki sam. zreszta wszedzie tam gdzie zbierze sie kilku rodzimych " drajwerow"
poziom bliski dna. szlam i gnoj
takze w ogole mnie nie ciekawi kto mnie tutaj poprze :D | | | |
~skg dk 2020-11-28 21:18:59 | wiekszosc tu nie ma zadnej wiedzy wiec nie ma co sprzedawac | | | |
~o losie ty moj 2020-11-28 21:21:08 | o, dobry przyklad logiki bywalcow :
wiekszosc tu nie ma zadnej wiedzy wiec nie ma co sprzedawac
skoro paczesniaku nie maja wiedzy, to jest co sprzedawac :D | | | |
~o losie ty moj 2020-11-28 21:25:01 | powiedzial zcx, bydlo tutejsze
i gnojowisko stalo sie wieksze | | | |
~Sesek 2020-11-28 21:31:23 | ~o losie
-To jest smutne :)
ty moj | | | |
~Heniu1 2020-11-29 08:17:54 | Majkelo, nie chodzi o to "ze bede musial" ale o to ze nie rozumiesz ze 45h w kabinie jest przeciwko Twemu bezpieczenstwu finansowemu.
Dlatego najbezpieczniej jest wziasc system 2/1 lub 2/2. | | | |
~sid 2020-11-29 08:27:05 | wyjdz z kabiny i zostaw otwarte okna niech sie wywietrzy przyjdz za min 45 h wsiadz i opisz nam roznice | | | |
~//~ 2020-11-29 08:44:22 | ~Majkelo
"... tachograf każe mi robić 45h... "
Tachograf cyfrowy może pokazywać błąd, sugerując natychmiastowy odpoczynek 45h nawet jeżeli kierowca ma OK, bo po prostu oprogramowanie tego (nowych przepisów co do 2x24h) nie przewiduje z przyczyny że to (2x24h) jest ODSTĘPSTWO.
Jeśli w drodze ODSTĘPSTWA spełniłeś obowiązujący warunek żeby W CIĄGU KOLEJNYCH CZTERECH TYGODNI było WYKORZYSTANO (zrobiono całkiem w ramach granic określonego okresu czasu) przynajmniej CZTERY TYGODNIOWE OKRESY ODPOCZYNKU, z których PRZYNAJMNIEJ DWA byli REGULARNYMI tygodniowymi okresami odpoczynku WYKORZYSTANYMI POZA POJAZDEM i jednocześnie PRZYNAJMNIEJ JEDEN z tych dwóch regularnych tygodniowych okresów odpoczynku był WYKORZYSTANY w BAZIE KRAJU SIEDZIBY FIRMY lub w MIEJSCU ZAMIESZKANIA KIEROWCY (Roz. nr 561/2006. Art. 8 ust. 6, 8, 8a), jako przykład :
-1 tydzień - 45h
0 tydzień - 45h
1 tydzień - 24h
2 tydzień - 24h
lub
0 tydzień - 45h plus 45h
1 tydzień - 24h
2 tydzień - 24h
, to masz OK.
Jeśli masz, jako przykład :
-1 tydzień - 24h
0 tydzień - 45h
1 tydzień - 24h
2 tydzień - 24h
, to wtedy masz problem. | 1 | | |
~kiero 2020-11-29 09:00:49 | Dodatkowym warunkiem jest, że obydwa skrócone odpoczynku muszą być poza granicami kraju.
Jeśli pierwszy skrócony miał w Polsce, to niestety ale w następnym tygodniu już nie może skorzystać z tego odstępstwa i musi zrobić prawidłowo 45 godzin odpoczynku | | | |
~kiero 2020-11-29 09:01:23 | Więc pamiętajcie, obydwa skrócone poza granicami Polski. | | | |
~Gucio 2020-11-29 11:23:11 | Dokładnie tak. | | | |
~Sesek 2020-11-29 11:44:13 | ~Majkelo
Tachograf każe zrobić 45- teraz.
Jak sytuacja będzie wyglądała w przyszłym tygodniu dowiesz się jutro podczas ruszania minimum o godz. 1:00
Tachograf pokaże Ci ile czasu możesz jechać i ile godzin pracy będziesz miał.
Napisałeś, że tachograf każe zrobić 45 godzin pauzy ale za ile godzin ma to nastąpić?
Jak w nim pogmerasz to się dowiesz :)
Pozdrawiam ; )
Ps. Możesz to zrobić na postoju po włączeniu stacyjki lub podczas pracy przy młotkach. | | | |
~kiero 2020-11-29 12:48:02 | Ostatnim momentem do rozpoczęcia odpoczynku tygodniowego regularnego jest godzina 23. 59 w niedzielę.
I takie daty podawane są przez tacho | | | |
~//~ 2020-11-29 13:35:38 | 2020-11-29 12:48:02
"Ostatnim momentem do rozpoczęcia odpoczynku tygodniowego regularnego jest godzina 23. 59 w niedzielę... "
BZDURA !!!
WCZEŚNIEJSZE CZYNIENIE tygodniowego okresu ODPOCZYNKU (znacznie wcześniej niż przed bezpośrednio zakończeniem sześciu okresów 24 godzinnych) ani jak NIE ZABRANIA SIĘ ta jeszcze i w odpowiednich okolicznościach nawet MOŻE BYĆ OBOWIĄZUJĄCYM (jak przykład, wykonując w dowolnych okresach dwutygodniowych co najmniej dwa WYKORZYSTANE tygodniowe okresy odpoczynku, z których przynajmniej jeden będzie regularnym lub (w drodze ODSTĘPSTWA) wykonując w dowolnych okresach czterotygodniowych co najmniej cztery WYKORZYSTANE tygodniowe okresy odpoczynku, z których przynajmniej dwa będą regularnymi (Roz. nr 561/2006. Art. 8 ust. 6) lub po wykorzystaniu jednego z limitów - ograniczenie 56 godzin jazdy w tygodniu, 60 godzin pracy ("jazda" plus "młotki") w tygodniu i średnie 48 godzin pracy w tygodniu w okresie rozliczeniowym (Roz. nr 561/2006 Art. 6 ust. 2 lub Uoczpk Art. 12), 90 godzin jazdy w dwóch kolejnych tygodni (Roz. nr 561/2006 Art. 6 ust. 3).
Jako przykłady :
1. W drodze ODSTĘPSTWA,...
-1 tydzień - 45h (W BAZIE KRAJU SIEDZIBY FIRMY lub W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KIEROWCY)
0 tydzień - 45h
1 tydzień - 24h-44:59h
2 tydzień - 24h-44:59h
3 tydzień - 9/11h plus 2x (00:01h-21h) plus 45h (rozpoczęcie odpoczynku w Sr 22:00 - Pt 17:58 W BAZIE KRAJU SIEDZIBY FIRMY lub W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KIEROWCY)
4 tydzień - 45h
lub
0 tydzień - 45h plus 45h (W BAZIE KRAJU SIEDZIBY FIRMY lub W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KIEROWCY)
1 tydzień - 24h-44:59h
2 tydzień - 24h-44:59h
3 tydzień - 9/11h plus 2x (00:01h-21h) plus co najmniej 00:01h tygodniowego okresu odpoczynku 45h (rozpoczęcie odpoczynku w Pt 18:59 - Nd 14:57 W BAZIE KRAJU SIEDZIBY FIRMY lub W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KIEROWCY)
4 tydzień - 45h
2. Wystarczy kierowcy wypracowywać od Pn codziennie powiedzmy 8 godzin "jazdy" z 4 godzinami "innej pracy" co nie jest z powodu specyfiki pracy czymś niemożliwym i kierowca będzie miał OBOWIĄZUJĄCY tygodniowy odpoczynek w Sb do co najmniej 24:00 godzdiny Nd (Roz. nr 561/2006 Art. 6 ust. 2 lub Uoczpk Art. 12).
3. Wystarczy kierowcy, który ma pracę związaną przeważnie tylko z jazdą na pojazdach objętych przepisami Roz. nr 561/2006, wypracować w pierwszym tygodniu 56 godzin jazdy (od Pn do Pt lub Sb) a w drugim (od Pn do Cz) 34 godziny i kierowca będzie miał OBOWIĄZUJĄCY tygodniowy odpoczynek w Pt do co najmniej 24:00 godzdiny Nd (Roz. nr 561/2006 Art. 6 ust. 2-3. ) | 1 | | |
~O lakaka 2020-11-29 13:39:29 | Szoszon u nas w Polsce obowiązują polskie przepisy. Swoje szoszonskie zachowaj dla siebie.
de*il jesteś i tyle | | | |
~kiero 2020-11-29 14:15:45 | Szoszon wciąz coś sobie bredzi.
Jest mądrzejszy od tachografu i od wszystkich europejskich służb kontrolnych. | | | |
~//~ 2020-11-29 14:57:19 | Chamskie zachowanie z powodu braku argumentów jak i nie zdolność do czytania ze zrozumieniem - oznaka słabości jak i niskiego poziomu wychowania, rozwoju, wykształcenia, edukacji i kultury.
Kiedy nie ma czego sensownego powiedzieć i jak adekwatnie zareagować, słaby zawsze zaczyna kręcić, próbuje obmówić, stara się oczerniać i idzie na zniewagi, lecz w końcu zawsze skazany na przegranie i pośmiewisko. Wynik na jaźń.
Nie bez przyczyn niektórych, niby to "panów" / "pań" (nędznych motłochów łachopszeków, tamtych z coconów, nie mylić z prawdziwymi), w starej Europie i nie tylko traktują jako świń. | 2 | | |
~K. 2020-11-29 14:59:54 | Szoszon ma chyba płacone za sianie zamętu i podpuszczanie kierowcow to taka blać | | | |
~o lakakaka 2020-11-29 16:22:33 | swolocz sam nie rozumie co napisze :D
zarzuca komus co sam robi :D
typowe szoszonskie myslenie i zachowanie | | | |
~kiero 2020-11-29 16:48:52 | Szoszon zmienia przepisy, by udowodnić swoje brednie | | | |
~o lakakaka 2020-11-29 16:50:28 | a najlepsze jest to ze bydlo szoszonskie wali sobie mietusami aby byc " wazniejszym " :D:D | | | |
~kiero 2020-11-29 17:05:51 | Boi się pisać jako zalogowany, gdyż ujawnił dane osobowe forumowicza, a to jest karalne | | | |
~Sesek 2020-11-29 19:28:11 | ~kiero
Ty "~//~"
Możesz pedikir, menikir ew. laskę mu zrobić bez szkody dla twojego mózgu: (
Bo rozumu w nim ni hcuja; ) | | | |