~Anty dziadtrans
| No dziadtransy, czas wracać do swojego zawodu, do wideł i na pole. Ach zapomniałem pola też już nie macie ponieważ sprzedaliście ( zamieniliście ) na wielki biznes, teraz wam jeszcze komornicy zabiorą resztę za długi | 2 | | |
~Milicja
| nie wiem kto pisze i po co takie bzdury, teraz są złote czasy dla transportu, ładunków opór kierowców jak psów w schronisku, | -1 | | |
~El Ordynatores.
| To tak jak dziadów. | | | |
~Mały
| Ano są 12, 5 tysia jest, ależ sie bardzo często ciesze. | 1 | | |
~Ordynacja oryginał!
| Też. mam tyle a rabotac trza dużo że Ho Ho. | | | |
~Ordynacja oryginał!
| Jaja są po 0, 7 zł one tak mają kurna! | | | |
~maly
| no i choojjjj niech umiera odrodza sie nowe firmy typu youtube i spodnie rurki bd po 20 zal/roz dziennie i to wszystko za miche ryzu jak to pinokio gadal juz niedlugo
chyba ze wszyscy wyjda na ulice a tych szmaciarzy z wiejskiej na taczkach wywieziemy | 1 | | |
~Ordynacja oryginał!
| Ha haha a nie trza kurna! | | | |
~Ordynator oryginał!
| Podróba wypad na to co jest grane | | | |
~Ł ysy
| Radość u szoferów z utraty miejsc pracy. Małpa siedząca na gałęzi jest mądrzejsza. | | | |
~Ł ysy
| Dobry tytuł :"Branża umiera po cichu". | | | |
~bary
| TLS to już pie... li jak potłuczone. Klamotów ciągle przybywa roboty też. Gdzie tu umieranie. Polski Transport traci rynki z powodu swojej umysłowej siermieznosc na rzecz Litwinów. To za jakiś czas będzie problem. | 1 | | |
~Milicja
| w tej branży można osiągnąć sukces, prowadzić firmę spokojnie bez nerwów, tylko trzeba szybko działać, szoferska hołota kopa w cztery litery i wy/pad za bramę, tym opornym Max pomaga trafić za bramę, zlecenie od firm, nie z giełdy Transa gdzie większośc ładunków jest przepisana kilka razy, preferowany kierowca w systemie 2/2 dwa miesiące w trasie na dwa tygodnie wolnego, | -2 | | |
~Milicja
| i oczywiście czym więcej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców. | | | |
~El Ordynatores.
| Cycol chyba budda cię opuścił. | | | |
~Dumny szofer
| Ukraina powoli kladzie laske na polskich dziadow i kto ma blisko granocy naszej to jezdzi 3/1 i jakos zyje a Ci co maja daleko wola jezdzic u litwinca bo placi wiecej jak polski gumiok a siedzieć w budzie i tak trzeba | 2 | | |
~Milicja
| Dumny szofer idz do Litwina pracować, za trzy miesiące napisz ile zębów ci zostało, jak opuchlizna schodzi, a Litwini od kiedy tak dobrze płacą? | -2 | | |
~Tomek
| W litewskich firmach malo co litwina zobaczysz sam parch ze wschodu za 50eur siedzi, Dumny szofer 20 lat temu poczotki girteki polacy jezdzili, czasy ci sie po*y, | | | |
~Gucio
| Tak branża umiera, parkingi zawalone na zachodzie nie ma gdzie stanąć (i nie mówicie że to puste naczepy tam stoją ) , teraz dalej firmy powiększają i wymieniają tabor - duże firmy wiadomo dużo aut, coraz więcej aut na LNG i też zamówienia idą, na ciągnik siodłowy Scania trzeba czekać do października na odbiór, nowe naczepy też kilka miesięcy. Owszem są tacy co wyhamowali z inwestycjami, czekają na lepsze czasy, albo po prostu bazują na tym co mają. Nie ma dramatu, a wiele firm z transportem chłodniczym czy izoterma -kurierka to były najlepszy rok obrotu. Także spokojnie. | 1 | | |
~Tadeusz
| To dobrze, im więcej firm ładnie tym lepiej dla kierowców.
Wtedy kierowca będzie mógł za dobre pieniądze pracować. | | | |
~Tadeusz
| padnie* | | | |