Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Zatrudnię kierowcę bez doświadczenia czyli wsparcie dla początkujących

ID: 257727


Co powinni zrobić przewoźnicy, żeby zapewnić bezpieczne warunki pracy i jednocześnie zadbać o opłacalność realizowanych zleceń?

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (25)

~Gucio
Prędzej kierowca bez doświadczenia znajdzie pracę w D jak w PL, u Nas firmy takich ludzi wykorzystują kręcą ich na wynagrodzeniach jak się da - to niby cena za tzw. naukę, owszem nie zarobi takich młody kierowca tego co doświadczony ale bez przesady.

1

~xxx
Gucio, jesteś śmieszny...
~xxx
Co tak jęczysz jak szofer?
Zorientował eś się kim w życiu jesteś?
Że nie potrafisz nic innego i nie możesz zmienić zawodu?
Nie piep.. ze jest inaczej. Gdybys umiał coś poza narzekaniem robiłbyś coś innego.
A tak cala forumowa elita jęczy, wyzywa, zaklina rzeczywistość...

Jako pierwsze pozbyły się was wasze kobiety, rozszyfrowały pana kieroffce. Tak co drugi pan kieroffca kończy związek z kobietą...
Teraz poznali się na was pracodawcy.
Polski maruda wylatuje za bramę.
Ukraina zastąpi was w całości.

-1

~xxx
Zamiast narzekać zastanówcie się lepiej co zrobić, żeby nie wywalono was z kabin.
Jeszcze chwila a będzie za późno.
Jesteście w ogóle świadomi własnej sytuacji? ??

-1

~Ordynator jest jeden!
A kto mnie ma wywalić.
Chachła lub jakiś inny szoszon?
Oni to jedynie mogą mnie cmoknąć.

1

~kiero
Tendencja jest odwrotna.
Coraz więcej przedsiębiorców pozbywa się tanich kierowców ze wschodu.

2

~kiero
Żadne systemy wspomagania czy telematyka nie zastąpią doświadczonego kierowcy.

2

~Ordynator jest jeden!
Ooooo, to to.

1

~Lokal_driver
Koledzy ja bym się nie obawiał że stracimy prace ale że charakter pracy się zmieni dlatego że dla firm liczy się efektywność a słowem klucz do tego jest Intermodalny transport i kolej może na pozabierać trochę tras. Dam wam przykład z mojej pracy jak firma dla której pracuje ograniczyła potrzebę posiadania 65 kierowców do zaledwie 8 i 4 operatorów forktliftów do kontenerów. Firma w której ładujemy zleca nam od poniedziałku do piątku 150 transportów dziennie 30 aut było i trasa na magazyn liczyła 570km dlatego auto robiło kółko 2 dni stad te 60 aut. I tu zarząd znalazł 2 stare nieczynne firmy które miały bocznice kolejowe i się nadawały by zrobić z nich terminal przeładunkowy do kontenerów i naczep małym kosztem, i tym sposobem że zostawiam jeden kontener w rampie a odbieram już załadowany to jestem w stanie zrobić dziennie 10 załadunków na drugim terminalu kierowca też ma taką samom wydajność i robi 10 kontenerów dziennie wiec 2 osoby zrobiły prace 10 i nie chce by wróżbita ale tak może wyglądać transport przyszłości a firmom będzie też łatwiej znaleźć kierowców którzy będą mogli wracać codziennie do domu i obsługując lokalne terminale niż tygodniowe trasy bo kierowcy z mojego pokolenia cenią sobie czas spędzony w domu. Pozdrawiam
~Spocony Knur,
Młodego kierowcę ktoś musi nauczuc? Kto przez niego nocki zarwie? Szef? Nauczysz gościa dumny z siebie że zrobiłeś przyslugie człowiekowi on się zwolni i jeszcze cię obgada,
~Antydziad
Raz dałem ogłoszenie ze szukam pracy i jestem bez doświadczenia, dziady jak zobaczą takie ogłoszenie to popuszczają w spodnie :) ich Koniec juz nadszedł, haha. Nie jeżdżę już 1, 5roku. Jeżdżę wózkiem wysokiego składu 8h dziennie, jak zrobię dwie soboty i 15 nadgodzin w miesiącu pensja wychodzi 4500netto. Pozdrawiam.
~Maro
Młodzi nie idzicie ta droga to nie praca a ąłgry a firmy transportowe to najwieksza patologia, na mowie dostaniecie najnizsza reszta to nic innego to diety ktore sa wg dziadow transportowym pensja a powinny sluzyc temu byc poszedl pod prysznic do toalety i cos zjadl to wlasnie ejst ta dieta, a dziady dosc z eplaca najnizsza to jeszcze rozliczaja od kilometra na to nie idzcie, od frachtu rowniez unikac, jedynie to tylko dniowka, ale suma sumarum to i tak wam srednio wyjdzie 12 zl na godzine bo w nocy tez pilnujecie ciezarowki... nie warto tracic zycia i zdrowia

2

~sid
koge wsadzic za fajere jak w Polin zostali emeryci i ci co dopiero prawko z PUP u zrobili, ten pierwszy dostanie zawalu i polorzy sklad ten 2 -gi spanikuje i polorzy sklad

1

~sid
a jak nie polorzy to po 3 miechach ucieknie na zachod

1

xxxyyy333
lepiej nauczyć się budowlanki, niby niedobór a na każdym kroku zniechęcają do tego zawodu i gnoją kierowców, dla zwykłych ludzi jesteś spoconym burakiem i zawalidrogą, po 40 latach zawodu nie masz żony, kolegów i nie znasz własnych dzieci, a jak pójdziesz na emeryturę to na leki ci nawet nie starczy i zadasz sobie pytanie po co mi to było

1

~xxx
W końcu sami kierowcy widzą jacy są naprawdę.
Z tą różnicą, że nie jesteście w stanie zmienić pracy. Dobrze o tym wiecie.
Wysokie zarobki kuszą prostego szofera. Szofer nie zarobi połowy z tego w innym zawodzie.
Czyli poczekać i powrotem do budy.
~xxx
też bym chciał do budy, ale jestem siermiego życiowa i umiem tylko siedzieć na cieciuwce. I dla tego kierowcuw nie lubie jak niewiem.
~xxx
I w sumie to se mysle, ze lepiej byc takim cieciem i szlaban podnosic niz jezdzic tirem. Bo ja za nic nie odpowiadam, tylko szlaban i juz. I sie moge powymondrzać
~abc
Wysokie zarobki 5 lat temu zarabiałem tyle co teraz takie wysokie
~xxx
Możesz pisać jako xxx trzymaczu. Bawi mnie to.
Jeżeli tego jeszcze nie zauważyłeś nie chodzi o nick, ważna treść.
Twoja przedstawia jedynie przeciętnego, oszalałego szofera.
~xxx
a i tak sobie na tej cieciuwce posiedze i was podenerwuje kierowcy
~Deniz
Zawód dla uległych, którzy nie mają już czego szukać w domu 300 godz w miesiącu gdzie pierwszy lepszy frajer robi po 160 godz na obesranym magazynie czy innym syfie. A zarobki bajońskie nawet nie jeden poseł poszedł za fajere takie kokosy dają :) Dziś młodzi nie są tacy głupi każdy ma kalkulator w telefonie przelicz wypłatę przez godziny i nie bądź frajerem :)
Puchacz1
~Deniz
Tyle razy to było pisane, że to nie jest robota dla "cieniasów".
~Max
Dla cieniasów nie, dla masochistów.
~cygan666
dla wykolejeńców, nie mam innych możliwości, nikt mnie nie lubi i ja nikogo, mam komornika, jestem alkoholikiem, złodziejem albo przemytnikiem, mam wszystko w d... i wole się nachlać w trasie
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.227.161.132

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels