ID: 259798
BAG nie odpuszcza i kontynuuje szczegółowe kontrole
ID: 259798
ID: 259798
W maju niemiecki Urząd Transportu Towarowego przeprowadził kolejne kontrole tematyczne, których celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów dotyczących tygodniowego okresu odpoczynku, kabotażu oraz stanu technicznego pojazdu.
W maju niemiecki Urząd Transportu Towarowego przeprowadził kolejne kontrole tematyczne, których celem było sprawdzenie przestrzegania przepisów dotyczących tygodniowego okresu odpoczynku, kabotażu oraz stanu technicznego pojazdu.
~etransport.pl
Posty (21)
~Gucio | Na całe Niemcy to trochę mało tych skontrolowanych pojazdów, powinno być dużo więcej kontroli i jak najczęściej wtedy jest większa szansa na wyłapanie wszelkich cwaniaczków i kombinatorów, a tak kasa ucieka. | 1 | ||
~Jarek | Bardzo dobrze, niech kontrolują, szczególnie stan techniczny jak coś źle to serwis, naprawa a potem hajs za parking, niech dziad płacze i płaci | 1 | ||
~El Ordynatores. | Ty Guciu to masz posrane w tej głowie | |||
Kierowca_niewolnik
| Gucio kasa to ucieka oj ucieka ale po wypłacie. A niech kontrolują bo byśmy dalej na tyrytytkach i drutach jezdzili tak to przynajmniej trochę naprostowali naszych mistrzów transportu. | 1 | ||
~Pingu | Ja bym prosił jednak o bardziej szczegółowe informacje dotyczące kontroli. Po pierwsze -czy ilość kontroli przy np. granicy ze Szwajcarią była podobna jak przy granicy z Polską. Po drugie - jak ma się ilość skontrolowanych aut z rejestracją zagraniczną do aut z rejestracją D. Mam w nosie czy zrobią dobrze czy źle "dziadtransowi"natom iast wiem że to jest JAWNA DYSKRYMINACJA!!!To nie są żadne kontrolę tylko "polowanie na polską rejestrację"!dlaczeg o na tej samej drodze zatrzymuje się do kontroli pl a ciężarówki z D czy F nie są kontrolowane?często siedzi w nich właśnie polski kierowca i mówi o tym że ewidentnie widać inne podejście do auta z pl. dlaczego tylko w dyplomacji obowiązuje zasada"równości"?jak wydala się z jakiegoś państwa kogoś to drugie państwo odwzajemnia się tym samym. to może by tak nasze służby wzięły się za kontrolę D a nie tylko ukr? Może rząd i inne podległe mu agendy zechcieli by łaskawie popatrzeć jak ich obywatele są traktowani?miała być wspólna Europa a muszę mieć 15 umów o pracę bo jak przejeżdżam przez jakieś państwo to muszę mieć niby taka samą pensję jak ich pracownicy. Wymyslanie jakichś pracowników delegowanych. ja nie jestem i nie chcę być pracownikiem delegowanym. jak mamy EU to mamy a jak nie to należy zastanawiać się jak odpowiadać takimi samymi zarządzeniami które będą restrykcyjne w stosunku do D. Działania niemieckie to nic innego jak wywalanie polskich firm by kierowcy pracowali w niemieckiej firmie. wtedy będzie ok i kontrolę znikną. jak to jest, że niemieckie firmy ktore szukają kierowców/ nawet na tym portalu/ dają pracę w systemie 3/1 albo dłużej. i co? Wszystkie mają na bazach hotele?proszę pokazać mi te firmy które zajmuja całe piętra hotelowe, ba całe hotele bo pracownik z Polski musi zrobić pauze45h. wiec zamiast robić łapanki na polskie ciężarówki jest prostsze rozwiązanie. niech niemieckie służby skontrolują 85% Swoich firm i spytają gdzie kierowcy robią pauzę!!! | 1 | ||
~Arek | Jest jak kolega powyżej napisał. Gnoją Polaków Rusków litusow itp a swoich nie zatrzymują. 16 lat jeżdżę to się naogladalem tej patologii | 1 | ||
~tomiaszek | patologią jest to że kiedy mnie zatrzymali zapytałem o powód kontroli w odpowiedzi "bo masz polskie numery"... bez słowa udowodniłem "Hitlerowskim" ziomkom, że nic nie znajdą i nie znalezli... | -1 | ||
~Kierowca | Niemcy ( BAG) czy polizei dyskryminują polskich psiewoznikow bo ci od lat psują rynek pracy europejski. | 1 | ||
~kiero | Popatrzcie na liczby. Ile zostało ukaranych a ile pojazdów i kierowców było bez żadnych zastrzeżen | |||
~Anty Łysy | Kierowca niewolnik wyprasza sobie trytytki może nie ale drut i wiązanie elementów samochodu w tym specjalizuje się Pan Łysy który kleji na śline i wiąże drutem. Więc Łysy to tzw druciarz a wiem to z autopsji bo znam tego prywaciarza bo regularnie kupuje u mnie szpule drutu wiązałkowego. Jest też specem uszczelniania na śline. | |||
~Anty Łysy | Pewnie ci skontrolowani z pausami 45h i ukarani to pewnie siedział UA za kierownica oni siedzą miesiącami brawo BAG wy wiecie z kad kase wyrwać nie nadarmo mówi się Bitte Ales Geld. | 1 | ||
~On77 | A po co jeździć po faszystach zabach itp... ? Jak w Polsce można dobrze zarobić. Pfff je... Ich | |||
~Gucio | 2021-06-10 18:12:15 A po co ganiać swoich jak obcych jest cała masa. To prawda że auta z D są praktycznie nietykalne, nawet pracując jako kierowca obcokrajowiec -ale blachy z D to już masz praktycznie święty spokój, na rozł/zał też jest inne podejście - jest taka niepisana prawda swojego trzeba zrobić -wywali się na parking obcego i warten. Cóż mimo że i wielu Niemców też nie pała do siebie "miłością" ale jednak jesteś swój jakby nie patrzeć. Reszta jest traktowana jak ludzie 2 kategorii (bez urazy ) , tak samo jest z produktami firmy kategoryzują produkty ich jakość pod konsumentów z danego kraju -czyli Polska jest w tej drugiej grupie i dostaje gorszy produkt jak Niemiec, czy Belg, Francuz, tak jest to urządzone. | 1 | ||
~Wielki Szu | Dlatego kupuje się tylko to co polskie na pobliskim ryneczku, a nie w galeriach handlowych. | |||
~Wielki Szu | Tylko że elyta jest leniwa i nie będzie chodzić z torba po straganach i płacić gotówką. Wielcy państwo wolą kupić w galerii pięknie opakowane gówno i się nim zachwycać. | |||
~Gucio | Dobrze że takie służby jak BAG, ITD, oraz tym podobne są, bo dopiero by się działa partyzantka w transporcie bez tego typu nadzoru. | |||
~Wielki Szu | Trzeba czesać kasę na 500+ i na kindergeld. | |||
silverway
| Pingu ma rację, sam jeżdżę na blachach A, kontroli zero | |||
~Kierowca | Szkoda tylko że głównie sprawdzają obce ciężarówki a nie sprawdzają swojego taboru pracowałem u Niemca i wiem jak wygląda ta ich legalna praca jazdy bez karty bo według szefa to tylko 50 euro kary godziny nocne non stop 15 godzin pracy 5 dni w tygodniu na to Niemcy nie patrzą tylko doją kasę od obcokrajowców | |||
~Kierowca | Gucio tak jest jak piszesz też to przerobiłem kontrol bag tylko kontrolował dokumenty od auta i nic więcej obok mnie auto zatrzymali na polskich blachach i kontrol szczegółowa ale i tak jak Niemcy przyjadą do Polski pod załadunek to są lepiej traktowani jak Polacy i też w pierwszej kolejności są obsługiwani | |||
~Ordynator orginał! | Czesać, czesać, czesać! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz