Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Pneumatyczny klucz do kół

ID: 263129


Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.

Posty (135)

~Ł ysy
300D. Na jakim poziomie musi być ten twój serwis skoro używasz pneumata BJC?
Wstyd.
Przy poborze powietrza przez BJC odkręcenie koła trwa godzinę. Co takim kluczem podłączonym pod ciągnik można zrobić? Po jakiego wała takie gówno kierowcy? Są klucze z zapotrzebowaniem 340l/min, o momencie 2400Nm ale nie z BJC i nie za 600zł.
Zgrywasz się na speca, a ty cienki bolek jesteś.
~Ł ysy
Pierwszy raz muszę się zgodzić z przygłupem 12345. Milwaukee robi robotę. Półcalowym udarem odkręcam i dokręcam koło. Jeden warunek, grafit na szpilę.
300D, chyba wiesz w jakim celu smaruje się śruby grafitem?
~300D
poziom swojego serwizu to już ja sam znam lepiej niż ty.
z tego smaru na szpilki to chce mi się śmiać tak samo jak z klucza milwaukee, poza tym ciężarówek nie naprawiam, ale jakies tam pojęcie w przeciwieństwie od ciebie mam.
~300D
... no i weź pajacyku sprawdź ile to jest pół cala.
serio, sprawdź będziesz mądrzejszy.
Ł ysy
300D. Człeku, nie chciałbym, nawet z konieczności trafić do twojego serwisu. Jestem pewien, że mam więcej sprzętu i o wyższej klasie od ciebie.
Gubisz się, nie wchodź w szczegoły. Obnażasz w ten sposób swojekwalifikacje. Raczej ich brak. Jak ty patrzysz na dane z nalepki /4800Nm/ na sprzęcie BJC, musisz być cienkim bolkiem.
Objaśnię ci leszczu. Ten sprzęt ma moment 4800Nm przez ułamek sekundy.
Kiedyś zrobiliśmy porównanie BJC 4800 zWürtem 2400.
Ten drugi odkręca, a pierwszy nie. Nie znam porządnych serwisów jadących na BJC.
Wszyscy posługują się Würtem, Gedorem, Facomem, Milwaukee.
Dziadostwo jedzie na gównie.
Chociaż grzechotki kątowe, udarowe masz?
Sworznie kulowe młotkiem napier da lasz?
Czym chciałeś błysnąć pisząc :"ile to jest pół cala".
Każdy, kto naprawia samochody wie jaka jest klasyfikacja kluczy udarowych.
1/2 cala, 3/4 cala, 1 cal.
Leszczyku, wychodzisz na dyletanta. Taki przemądrzały głupek z ciebie.
Ł ysy
Dobry tekst :"poziom swojego serwisu, to ja już sam znam lepiej niż ty "
Może warto spytać o opinie klientów? Nie pytasz, bo nie chcesz być rozczarowanym.
Tak trzymaj.
Ł ysy
Kolejny raz expert 300D zamyka ryj. Za kilka dni zacznie szczekać nawiązując do powyższego wątku, całkowicie zmieniając kontekst wypowiedzi adwersarzy.
Ten typ tak ma.
~Generał
Po postach Ł ysego widać, że facet robi mechanikę i ma o niej pojęcie.
Tego samego nie można powiedzieć o 300D.
~300D
no to wkleje własny tekst:
~300D
2021-12-03 18:19:28 sorki, teraz spojrzałem a to jest jest opisane jako niby 4800Nm.
pewnie nikt tego nigdy nie mierzył alle nie o to chodzi.
chodzi o to, że te narzedzia nie zadziałaja prawidłowo zasilane układem pneumatycznym z konia.
~300D
Łysy trolu- mam cie w doopie zakłamany przygłupie
Ł ysy
300D. Skoro jesteś specem za którego się podajesz, na jakiego wała polecasz sprzęt, który z uwagi na zapotrzebowanie powietrza, nie zadziała z instalacji ciągnika? Po jakiego wała mącisz?
Twierdzę, że gówno się znasz. Kolejny raz chciałeś zagrać experta i nie wyszło. Bo jesteś cienkim bolkiem.
Ł ysy
300D. Gdybyś był fachowcem, podejmując decyzję o zakupie konkretnego sprzętu, spojrzałbyś przede wszystkim na zapotrzebowanie powietrza.
Ale jesteś głupek i patrzysz na moc deklarowaną.
To tyle
Cwaniakuj na portalu cerowaczek bielizny.
~Grz
Ja kupiłem bjc5000 i daje rade z konia
~Amator
Moment "zrywajacy" w tego typu narzedziach sie liczy. W pneumatach powinno sie stosowac reduktory powietrza z instalacji na 7 bar bo do takich wartosci sa przystosowane. Zapinanie pod 10/12 bar nic nie daje poza szybszym zuzyciem narzedzi
~300D
daje, przy 10 bar zrywa mocniej. średnica wewnętrzna i długość przewodu też się liczy.
psuja sie przy pracy poniżej 6 bar, przy długim kręceniu bez obciążenia, przy temp ponizej 10stC.
Ł ysy
Amator. Objaśnisz, jak rozumiesz :" zapinanie pod 10-12 bar nic nie daje "?
Bawiłe$ się kiedykolwiek pneumatem?
Pytam, bo mam przeciwstawne odczucia do twoich?
~Amator
Z mojego doświadczenia wynika ze przepływ powietrza jest wazniejszy niz wartosc maksymalna bar.
Ł ysy
300D. Znowu pier do lisz w cały świat. Jakie znaczenie ma temperatura przy odpowiedniej stacji sprężonego powietrza?
Dobry naolejacz, jeszcze lepszy odwadniacz zbierający kondensat i śmiga przy każdej temperaturze.
Popisz się wiedzą, uzasadnij swoje stanowisko?
Ł ysy
Jak jest odpowiednia dostawa powietrza /ilość l/min / ci$nienie ma zaje biste znaczenie. Cały czas jadę Würtem na 12 atmosfer, śmiga, nic się nie dzieje.
Podejrzewam że gówno rozje bie się po miesiącu przy ósemce.
Ł ysy
Amator. Popróbuj przy czterech barach, a zmienisz zdanie.
~Amator
Nie mowie ze ma byc ekstremalnie niskie ale 7 jest optymalne. Liczy sie przeplyw powietrza w m3 jaki dany kompresor jest wstanie dac. Na malym kompresorze na zegarze bedzie 10bar ale przeplyw na poziomie 200 m3 i nic z tym nie zrobisz.
Masz kompresor 500 m3 przeplywu i mozesz sobie robic kluczem podpiętym pod reduktor ustawiony na 7 bar. I zrobisz robote.
~300D
~Amator
2021-12-04 16:11:42

o tym sie nie dyskutuje, to jest oczywiste. narzedzia pneumatyczne mają wdg. producentów pracować w zkresie 6-8bar, o tym sie nie dyskutuje, bo to jest oczywsite.
maja też określone zapotrzebowanie liczone w litrach, oraz zakres temp. w jakich mają pracowć.
to też jest oczywiste i nie polega dyskusji. zmiana parametrów i producent ni bierze odpowiedzialności. o tym też się koorfa nie dyskutuje, bo to koorfa też jest oczywiste.

alle nie o to w tym wątku chodzi.
Ł ysy
Wszystko wymienione wyżej jest tak oczywiste, jak brak twojej wiedzy i próba bycia specem.
"O tym się nie dyskutuje".
~Amator
Litrach nie m3 moj blad.

Mowie z punktu widzenia uzytkownika jak mamy to poustawiane z instalacji. Oczywiscie odwadniacze olejacze do smarowania itd ale fakt mowa tutaj o kluczu do uzywania w warunkach polowych.
~Amator
Wszystko wymienione wyżej jest tak oczywiste, jak brak twojej wiedzy i próba bycia specem.
"O tym się nie dyskutuje".

Twoja wiedza konczy sie na do*iu 12 barow w instalacje.
Chciałem pomoc.

Kazdy pracuje jak chce
Pozdrawiam
~300D
noo, o warunkach polowych i rękach laika.
pozostaje planetarny.
więc powtórzę, na inne niż planetarny szkoda kasy i miejsca.
~300D
olej łysego bo to miejscowy forumowy przygłup, drugi po jacku/kupa

a wracając do bjc, to podciągniety do 10bar, na przewodzie 12mm z kompresora raptem 150L robi robotę. czego chcieć więcej za 1000zł.
temperatura jest istotna, bo smar przestaje uszczelniać i tyle.
~300D
zauważyłem u mechaników taki zły nawyk, że jak spadnie ciśnienie to kręcą na pusto aż sie kompresor włączy. to jest psucie, tak nie należy robić.
po prostu, nie raz popsułem i nie raz naprawiłem taki klucz, więc z grubsza wiem jak to działa.
~Amator
Ja to pisze z wlasnego doswiadczenia warsztatowo mechanicznego. Poprostu bylo tak ze markowy sprzet przy waleniu cisnienia na max z instalacji miewal rozne problemy. Po zastosowaniu takich nastawow jak pisałem wyzej ta ilosc reklamacji napraw drastycznie spadla. Jest to odczuwalne. Narzedzia ktore jechaly na reklamacje mialy diagnozy uzywania zbyt duzych cisnien roboczych. Tez na poczatku mielismy to w * bo liczy sie moc. Ale jednak liczy sie kasa i teraz dzialamy tylko tak.
~Amator
Co do warunkow polowych to jak juz ma byc jakas grubasza inwestycja to stawiam na elektryka. Albo jak piszesz planetarka za 300 i problem z glowy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.191.22

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels