ID: 263129
Pneumatyczny klucz do kół
ID: 263129
ID: 263129
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Posty (135)
volviak1
| jak w temacie... | |||
~300D | pneumat na 1cal, nazywamy go karabin. poszukaj BJC, sprawdzone, tanie i działają. opisane ze niby 1500Nm. do tego wąż średnicy wewnętrznej co najmniej 10mm bez dławików zaworów itp, tzn. bezpośrenio pod zbiornik. . na pełnym ciśnieniu odkręcasz jedną nakrętkę. jeśli nie poszła to czekasz aż kompresor znów nabije o walisz z pneumata po raz drugi i czekasz aż nabije na ful, bo na następną zabraknie wiatru. te klucze mają duże zapotrzebowanie na powietrze liczone w litrach. robotę w trasie zrobi też klucz planetarny. i zapomnij o tym co napisał forumowy przygłup 12345. | |||
~300D | tyy 12345, mam cie w doopie | |||
~Ccc | Każdy szanujący się siofer przychodzący do nowej pracy w firmie transportowej powinien mieć własny taki klucz. Po tym poznać profesjonalnego siofera. Gołodupce i trzymacze przychodzą z reklamówką świadectw pracy. | |||
~300D | sorki, teraz spojrzałem a to jest jest opisane jako niby 4800Nm. pewnie nikt tego nigdy nie mierzył alle nie o to chodzi. chodzi o to, że te narzedzia nie zadziałaja prawidłowo zasilane układem pneumatycznym z konia. te na baterie, to ledwo daja radę z busami w warunkach warsztatowych, gdzie baterie są ładowane na bieżąco. w trase pozostaje stary poczciwy klucz planetarny | 1 | ||
volviak1
| Panowie bez nerw. Akumulatorowy dobrej marki i z mocą 2400nM to koszt ponad 3 tysie a za pneumata to można mieć od 600zł no i mocy ok 5000nM ale mają one po 65cm długości i ok 18kg te krótsze to ok 35cm i połowę lzejsze. | |||
~300D | pisząc o tych na baterie mam na myśli najwyższą półkę. dodatkowko przydało by sie troche wiedzy na temat działania tych akumulatorów. a tu niestety, jest tak samo jak z mięśniem... nieużywany regularnie flaczeje. mięsień to co prawda nie mózg alle mózg przygłupa 12345... chociaz w jego przypadku to raczej nigdy to nie pracowało prawidłowo. | |||
~300D | tee volviak1. ja ci piszę z poziomu doświadczenia, z poziomu serwisu i w doopie mam co se kupisz. | |||
Puchacz1
| volviak 1. Chyba podany tu " planetarny " klucz to najlepsze wyjście w trasie. Mam taki, na szczęście bardzo mało używany. W 30 min koło zrobione. A i kilku innym się przydał. Jazdy bez " kapci" wszystkim życzę. | |||
~300D | noo, a jak na serwisie nie idzie żadnym, to się bierze planetarny i nie ma bata na maryśke, cóś musi puścić. | |||
~antyszczepionkowiec | Kiedyś gość dokręcił mi koło elektrykiem, trochę Toto było większe niż wkrętarka do wkrętów do gipskartou. Przejechalem jakieś 15km i mnie mierzilo, żeby sprawdzić Jedna trochę dociagnalem. Reszta nakrętek się nie ruszyła. 12345 ma rację, technika poszła do przodu. Jest moc w tych kluczach elektrycznych. Niestety marki nie zapamiętałem, a było to we Italsku. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Od wymieniania kół są serwisy!!! Sygnalizujesz problem i czekasz na serwis. Po robocie podpisujesz kwit i tyle. | |||
~300D | 2021-12-03 18:36:12 wydaje ci się, błądzisz, operujesz Nm podanymi jak pierdy z doopy. dobra rada z mojej strony- zapomnij, nie kupuj tego, szkoda kasy i miejsca. | |||
~NFJ | Ch... a nie pneumat do kół, do reszty was pogięło? To są śruby rzędu M22, 600-700Nm tu potrzeba. Klucz dynamometryczny z odpowiednim zakresem albo laga długości 1m i nacisk na jej końcu 60-70kg, jaki to kłopot. Albo laga 2m i nacisk 30-35kg. Po dystansie 50-100km docisnąć jeszcze raz i po problemie. A ci, kurna, pneumaty, wężyki, zaworki... Potem płacz że się odkręcić nie da, że śruby powyciągane albo gwinty zjechane. Jprdl... | |||
~kiero | Na innym wątku każdy zapewnia, że u dziada żaden nie robi i kół nie zmienia. Od tego jest serwis, a pan kierowca odpoczywa w tym czasie w kabinie. Pytam wiec po co komu taki klucz? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz