Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jakie stawki dzienne w firmie 2022 dla kierowcy

ID: 264575


Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?

~Tadek
*.lyon2.fr.psi.net

Posty (260)

~!!!iiii
Piotrek w Polsce to limuzyny bezdomni rozdają i nie ma problemów z US.

1

~!!!iiii
Ja mam z o. o. więc nawet jakbym chciał i miał takie trasy to mi nie wyjdzie taki nr, bo mam pełną księgowość a wybrać dywidendy to 2x podatek. Raz w firmie CiT drugi raz osobiście akcjonariuszy w PiT.
To nie ma finansowego sensu

1

~Greg
"iiii" jak sobie policzyłeś 500zł więcej, to ja wolę wszystko na czysto i potem emerytury 2/3 tej pensji co ją miałem, ale zaraz byś się wycofał jakbyś to na żywo usłyszał.
~!!!iiii
Greg tak woli a 40 kierowców tak nie wolało i nie wnikam co nimi powodowało nie moja firma to nie mój problem. Ja tylko opisuje jak system nowej ustawy jest patologiczny i jak firmy to mogą wykorzystywać. Nie wspomnę o tym, że nawet jakby to było na papier to szef może nie wypłacić niczego więcej co jest na podstawie, bo wykonują tam takie transportu, które nie podlegają pod PM.
~!!!iiii
Te 1500zl oszczędności na inżynierii fiskalne podatkowej to być może być albo nie być dla tej firmy a dla kierowców mieć fajna robotę w kółkach albo szukać nowej. Nie wiem tego ani ja ani Ty Gregor, bo w przeciwieństwie do wszechobecnej opinii to wcześniej w dobrej firmie transportowej z nowym taborem (leasing) marża wynosiła 2-5% przy dzisiejszym paliwie pewnie 2%. Czyli z 50000tys przychodu na aucie zostawało 1000zl dochodu. Teraz jak koszt pracownika (bo nie jego pensją do ręki) będzie większy o 2000-4000 to podwyżki które teraz walczą przewoźnicy nie są dla nich ani dla kierowców tylko dla danin państwowych. Ergo wszyscy zapłacą za to aby w kasie państwa było więcej.
~!!!iiii
Dobra rada Greg weź te pieniądze 500zł włóż na konto, bo nawet przy tej inflacji będziesz miał więcej odłożone na emeryturę niż dołożyć te 500 do PiT i ZUS bo z tych 500 może o 100zł podniesiesz świadczenie emerytalne a jak nie pożyjesz zbyt długo na emeryturze (życzę Tobie 100lat) to kasa przepadła a tak komuś w spadku zostawiasz. Pomysł kto lepiej rządzi twoimi pieniędzmi, Jarek, Mateuszek, Donek czy inny *eusz czy może jednak Ty.
~Greg
Piszesz o inflacji to na co mi te 500zł, skoro emerytury są rewaloryzowane odpowiednio corocznie. Natomiast szef w grudniu nawet paczek na święta nie dał, a co dopiero aby zaproponował podwyżkę, aby się zrównało co do rosnących cen w sklepach. A tu na czysto w umowie co kwartał jest podwyżka. Tych czterdziestu to chyba ludzie pracy z PRLu dla których płaca nie jest ważna byle by robota była. Kto ma mózg to go używa.
~Pan Kierowca ; )
1000zl Dniowka Może By Pojezdzil Złomem Dziada. Za Mniej Niech Dziad Jedzie. Dziękuję I Pozdrawiam.

1

~!!!iiii
Greg no każdy liczy jak chcę. Ja na państwo nie liczę a po mojemu to wolę 500zl na koncie z dziedziczeniem niż 500zl brutto w pensji z czego może 120zl na emeryturę z waloryzacją.
Czym byla powodowana decyzja tych pracowników nie wiem może dobrze uzasadnioną tezą szefa a może czymś innym. Nie oceniam innych i Tobie też to proponuję, bo ich szef to nie Twój szef. Jak brakuje przez inflację Tobie to myślisz, że szef robi konkurencję mennicy i drukuje kasę w biurze. O inflację miej pretensję do rządu
wybiórczo socjalistycznego. Drukowanie i rozdawanie pieniędzy tak się kończy.
~Greg
"iiii" po tym co piszesz, widzę, że nie zrozumiałeś mnie.
Szef ustala sam stawki, na których jeździ.
Być może piszesz o firmie, która jeździ po rozliczeniu 2zl/km od 10 lat i ani myśli podwyższać.
Natomiast są firmy, co co pół roku negocjują stawkę ponieważ uważają pracownika za wartość i chcą mu na grudzień rokrocznie proponować nowe, lepsze warunki płacowe, aby mógł żyć cały czas na takim samym poziomie.
Ja rozumiem, nie podnosisz, bo jak tu podnieść, aby relacje nie ucierpiały, a klient śmieje się, że barana trafił, wtedy myślisz o drukowaniu.
Jedni rozumieją gospodarkę i co dwa lata wymieniają flotę, a drudzy wożą starymi renatami, ivecami, bo tak ciężko i w ogóle to żadna opłacalność.
~!!!iiii
Greg mi chodziło o to, że inflacja też dotyka szefa. A wątek nie jest o polityce finansowej firm. Są firmy, gdzie wymiana aut co 10lat, bo tam liczy się od godziny a jeździ z magazynu na magazyn i po 10latach auto ma 400000km
~!!!iiii
Łysy chyba w podwójnej i z tego co wiem to km czy % za fracht jest zabroniony ale premia za stosunek innej pracy do jazdy już bez problemu lub za same godziny jazdy też bez problemu. Np premia uznaniowa w przypadku max 10% innej pracy w stosunku do jazdy i tylko po przejechaniu min 42h w tygodniu. I tyle było ze stania na pracy inaczej tak jak wychodzi z programu.
~Tomas
Nie ma:
-stawek dziennych
-stawek diet
-stawek ryczałtów noclegowych
-stawek z km
-stawek % z frachtu
-stawek z kółek
Kierowco zestawu po UE, jak firma odpowiednio dobierze z giełdy same tranzyty/dwustronne, to robisz za GOŁĄ podstawę. Jak szef coś dodatkowo obieca, to może bez żadnych konsekwencji nie wypłacić na koniec miesiąca i wodzić za noc przez trzy miesiące, a Ty nawet nie masz podstaw do pozwu.
~!!!iiii
Tomek zgadza się 1000% ale bądźmy realistami przecież jakieś godne pieniądze kierowca jeżdżący za granicę musi otrzymać pewnie w formie premi czy nagrody. Kwestia jak będzie uregulowana kwestia nagrody. Ja w większości firm z którymi układam regulaminy wynagradzania proponuje od wyjechanych godzin (dziennych, tygodniowych, dwutygodniowych) jeśli to transport międzynarodowy i od stosunku innej pracy (młotki) do jazdy. No takie teraz mamy prawo, że w końcu można doceniać tych robotnych i szybko zweryfikować załogę w firmie.
~Tomas
To może być jedynie premia uznaniowa. A zatem po miesiącu jak szefowi słonko nie tak zaświeci, to może bez konsekwencji powiedzieć kier -w tym miesiącu premii nie będzie. Kier się zwolni, w firmie 4000 oszczędności, a szef złapie następnego. W sierpniu szef jedzie na wakacje za 20tys
Więc żadne godne pieniądze nie są gwarantowane prawnie. Międzynarodówkę można sobie już odpuścić.
Polityk tym że zgodził się różnicować ważność typów przewozów odebrał godność kier międzynarodowemu.
~!!!iiii
Tomas no ale takie ryzyko zawodowe. Myślę, że jak pracownik jest sumienny to pracodawca też go doceni i takiego pracownika nie potraktuje tak jak to opisałeś, bo jaki miałby interes tracić takiego kierowcy chyba tylko taki, że jest faktycznie dziadem co za tym idzie zaraz kończy działalność. Uczciwi kierowcy napewno będą mieli pracę za godne pieniądze oby tylko trafili na dobrą firmę, którą dzięki zmianie przepisów doceni tych sumiennych i oceni i wyceni tych maruderów. Nie miałbym obaw co do wypłaty dla porządnych trackerów w porządnych firmach.
~!!!iiii
Bardziej obawiam się, że wiele firm będzie wykorzystywać ten system do takich praktyk jak opisałeś względem obcokrajowców ale oni też zaraz będą pewnie na swoich forach bezlitośnie opisywać takie sytuacje.
~!!!iiii
I jeszcze jedna rzecz, że nie uczciwe będzie wynagradzanie w firmach po równo jak do tej pory czyli np. premią dzienną lub aby w tej premi nie była uwzględniona efektywność pracy. Mam nadzieję, że pracodawcy skorzystają z okazji jaką dostali w nowych przepisach i dostosują swoje wynagradzanie do wydajności pracy jak to ma miejsce w cywilizowanch kapitalistycznych gospodarkach a nie socjalistycznych systemach.
~olek
za 31 dni jazdy na mawxxxa zarobki to ik 250zł dnufka.
Więcej nie warto płacić. Za te pieniądze masz wybór w kierowcach z UA. Szczególnie teraz. Zgodzą się na wszystko żeby tylko uciec z kraju.
~Tomas
Nie, dlaczego dziad ma kończyć?
Bierze baranka, po miesiącu mówi, że premii uznaniowej w tym miesiącu nie ma, bo zastój finansowy. Na koniec drugiego miesiąca baranek niecierpliwi się, a szef mu mówi pracuj trzeci miesiąc, bo nie dostaniesz nic z tej premii i nadal nie wypłaca. Trzeci miesiąc baranek pracuje obrażony, a na koniec miesiąca szef zmienia ton i mówi "pajacu jak się nie podoba to wypier... frajerze".
A potem bierze następnego.
Tak co trzy miesiące ma 12 tysięcy na czysto.
!!!iiii, jak firma leci na samych dwustronnych, tzw. linię typu PL-D-PL (zamiast D wstaw co chcesz) to firma jest nie do ruszenia. Jak uważasz, że żaden szanujący się pracodawca tak nie zrobi, to jeszcze mało widziałeś, albo parafrazując (w D byłeś i G widziałeś).
~olek
Z resztą kierowcy z pl nie warto zatrudniać nawet za 200zł dnufka.
Może gdyby kierowca płacił 500zł dziennie za możliwość pracy to tak. W innym przypadku to szkodnik generujący straty.
~olek
A może dur... ni kieroffcy maja jeszcze jakieś życzenia?
Pm miał przynieść wybawienie, a co przyniósł widzicie. Każdy wam mówił, że tylko stracicie.
Ale nie, gamoń zza kierownicy przesiadujący latami w kabinie, nie mający bladego pojęcia o niczym, dosłownie o niczym! myśli że wie lepiej.
Nawet na budowach was nie chcą. Leń leser i nieuk o horyzontach do pobliskich krzaków nie nadaje się nawet na ciecia.

Oj Oj, będziecie płakać z utęsknieniem za ciepłą kabinką. Już więcej nie dostaniecie pracy lekkiej i dobrze płatnej.
Łopata dla każdego polskiego łącznika została już wyprodukowana. Teraz to kwestia czasu kiedy za nią złapiesz.
~!!!iiii
Tomas odwróć sytuację, który dobry kierowca będzie siedział w firmie, którą aż 3miesiace nie płaci. Co on tam tyle robi to on sam jest współodpowiedzialny za swoją niedolę. No sorry mam świadomość takich postępowań patotransportu. Ile tak taki pociągnie przecież dobrą
opinie firmy buduje się długi czas a takim czymś to już agonia firmy czas z takiej uciekać. Tak jak pisałem porządny (też myślący, bo tylko tacy są dobrzy) kierowca bez problemu znajdzie dobrze płatną pracę i myślę, że nie w jakiejś dużej odległości od miejsca zamieszkania. Tylko zależy co dla kogo jest dobrą firmą, bo to indywidualne preferencje.
Ł ysy
Olek. Trochę się mylisz. W każdym. prawie sklepie szukają ekspedientek /ekspedientów. Jak widzisz mają chłopaki alternatywę. Nie muszą dymać na łopacie. Z tego co wiem sprzedawcy poza stałą /minimalną / są na procencie od sprzedaży. Już widzę, jak były kierowca z parkingową aparycją, szaletowymi manierami wyrabia wysoką sprzedaż.

1

Ł ysy
Nie oszukujmy się. Nikt nie zwolni, profesjonalnych "kierowców. Firmy czyszczą się z szoferskiej hołoty.

1

~!!!iiii
Łysy ten Twój sarkazm
~Tomas
Dokładnie jeden mądry odchodzi (jak szef jest miły i pozwala pracować 100% na czystym tacho, to 3 miesiące dać szansę miłemu, uprzejmemu, to nie problem) a drugi mądry przychodzi kulturalnie podpisać umowę z satysfakcjonującą premią uznaniową.
Ł ysy
Przy wysokich kosztach pracy dureń zza kierownicy nikomu nie jest potrzebny.

1

Ł ysy
O jakich sarkazmach piszesz?
To tylko obraz brutalnej rzeczywistości.

1

~driver
Już za tydzień nowe deklaracje na ZUS od kierowcow A trzeba się liczyć że będzie 2x drożej Więc powodzenia dziadtransom i dziad kierowcom

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.225.98.111

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels