Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?

ID: 266573


Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami

~scan cargo
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (1499)

~scan cargo
Dopiero teraz firmy i osoby prywatne dostaja wyrówniania za prąd i gaz i ze względu na bezwładność rynku dopiero wrzesień październik zaczna ograniczać wydatki a to wiadomo pociągnie za sobą efekt domina, jak dołożyć do tego że znow przygotowują sektorowe lock downy musza zdławić konsumpcje aby wyhamowac inflację to mamy recepte na to aby wykończyć małe firmy bo duże koncerny i państwowe społki sobie dadza rade ale chyba takie były założenia agendy forum Davos
~scan cargo
Ok skoro tak twiedzisz to pewnie tak jest, ja tam nie wiem mam przydomową oczyszczalnie wiec korzystałem dopiero raz ale tylko ze względu na awarie pompy którą trzeba było jakoś wymienić :-) , ale jak zwykle stanałeś na wysokości zadania, bardzo fachowy i merytoryczny wpis
~scan cargo
Wiesz ordynator trzeba dużej inteligencji aby zostac mistrzem ciętej riposty, a na razie cieniutko u ciebie z poziomem sarkazmu i ironi, ale bierz przykład z śp z J Oleksego on dużo czytał ćwiczył umysł i był ostry jak brzytwa
~scan cargo
Oj nie wysiliłeś sie wpadij na jakiś multi chat dla małolatów tam powinno zadziałać, kiedyś sie takie wrzuty robiło na IRC-u ale to bawiło jakieś 20 lat temu
~scan cargo
no mineło ponad 2 miesiace s://www. money. pl/gospodarka/zwolni enia-w-fabryce-w-kra sniku-w-tym-miescie- kaczynski-mowil-o-dr ugich-chinach-682996 9204255424a. html to jest ten zapalnik o którym mowiłem to samo było w 2009 pamietam bo nam wtedy FŁT anulowało zlecenie na transport, bo im anulował to producent, ale taki zapalnik miałem na mysli że zaczna sie wieksze zwolnia w branżach które jako pierwsze reagują na kryzys które nie maja zleceń na wyrost tylko just in time, im wiecej takich firm sie pojawi tym ten proces przyspieszy, w ekonomi jest to efekt kuli śniegowej, jeden z najgorszych scenariuszy czyli ludzie tracą prace oszczedzaja na czym sie da przez to kolejne i kolejne firmy zwalniaja lub padaja, a roznica w porówaninu do 2009 jest taka że wtedy koszty były dużo niższe wiec jak firma miała wzglednie duże oszczedności to mogła wegetować czekajac na prosperite teraz firmy nie beda miały takiej furtki
~scan cargo
s://www. money. pl/gospodarka/zwolni enia-w-fabryce-w-kra sniku-w-tym-miescie- kaczynski-mowil-o-dr ugich-chinach-682996 9204255424a. html
~Kris
Zaraz wpadnie patryk i napisze ze we wrocławiu budują fabrykę na 1000 osób i na kazdym słupie wisi ogłoszenie. A w transporcie to roboty nie przerobienia.
~Kris
Kogo obchodza łożyska jak po pizze jest kolejka.
~scan cargo
Wiesz Kris teraz był arytykół że zamkneła sie jakaś mocno znana burgerownia w Rzeszowie chyba bo im skoczył rachunek z 5 do 21 tys za prąd i gość od razu zdecydował że zamyka, rozmawiałem z gościem co prowadzi pizzerie i kebab w małym miasteczku to powiedział że on ma fart bo ma umowe do 2023 i cene pradu zagwarantowana i tylko to go ratuje ale i tak cena kebsa poszła w 3 lata skoczyla z 11 do 21 pln z tym że gość ma hajsu jak lodu i jest lokalnym politykiem i nie ma żadnej konkurancji. wW takich sytuacjach to są ciezkie decyzje jedni przeprowadza a*alize i podejmą decyzje o zamknieciu inni beda liczyć na odbicie beda przejadac oszczedności do końca i albo im sie uda do momentu powortu prosperity lub nie, mi sie wydaje że jesli ktoś przeprowadzi a*alize i wyjdzie mu że musiałby oddać oszczedności z kilku lat na przetrwanie roku np to każdy doradca biznesowy powie zamykac, ja mowie o prostych biznesach gdzie nie ma bariery wejscia wyjscia licencji itp
~scan cargo
artykuł korekta
~Kris
W jdg jest jeszcze czynnik emocjonalny. W takiej gastronomii jak włożyłes oszczedności życia, jest to twoja pasja itd itp to trudno kierowac się tylko rachunkiem ekonomicznym. Ci ludzie łudzą się że jeszcze moze to się odwróci. Oglądają TV a tam im pier. dolą jak to rząd o nich zadba, słysza o cenach maksymalnych prądu i innych bzdurach i ciągle wierzą ze to się da odrobić.
~scan cargo
Kris każda JDG czy sp zo. o. jesli tworzyłes to od podstaw jest troche jak twoje dziecko, i zamkniecie tego od tak to cieżka decyzja tym bardziej jesli poświeciłeś temu lata ciezkiej pracy czesto i gesto po 16 -18 h dziennie + prawie wszytskie weekendy i oczekiwałeś że zaczniesz w końcu żniwa i zbierać plony swojej ciezkiej pracy
~Kris
I dlatego większość firm pada dopiero jak skonczą się pieniądze. Rzadko są to racjonalne decyzje.
~Kris
Ale tak jak pisałes w zwiazku ze wzrostem kosztów oszczednosci wystarczą na krócej.
~Patryk pogromca dziadow
2 świrów, jeden odkopał wątek w którym pisał ostatni i drugi z nim dyskutuje.

Zalozcie sobie kółko wzajemnej adoracji hahaha
~Kris
My juz mamy kółko. A ty nie jestes tu mile widziany.
~scan cargo
:-) Patryczku jednak nerwica natręctw bo ty sie w każdym udzielasz, jak tam wytropiłeś już wszytskich dziadów w okolicy
jacek-kuba
scan na takie artykuły się łapiesz? ?? ile ty masz lat? ?? Od poniedziałku będzie nowy najemca. Teraz hamburgery mają być większe z lepszego mięsa i 20 procent tańsze. Dodatkowo Cola gratis przy zamówieniu od 20 zł. Co dziesiąte zamówienie, hamburger i Cola gratis. Da się?

-1

~scan cargo
Jacek tu nie wszyscy kumaja twój sarkazm :-)
~scan cargo
po za tym mam znajomych w gastronomi i ci co bardziej zapobiegliwi wolą zaryzykowac i wypowiedzieć umowe na lokale i energie zostawiając sobie zaplecze gastronomiczne bo dochodzą do wniosku że taniej im wyjdzie powalczyć o lokal za poł roku moze rok ale wtedy na spokojnie przeczekaja niż teraz pakowac kase mowie o miejscowościach turystycznych trójmiasto bo jednak najwiecej kasy robią na turystach a poza sezonem to jest przetrwalnik
~scan cargo
a bo zaraz sie Doradca ekonomiczny od gastronomi przyczepi - nie mam na mysli budek z piwem na plazy bo to naturalne że oni tylko na sezon otwieraja tylko mam na mysli lokale w centrum miasta
~scan cargo
Nie śledze wszytskich wiadomości ale patrzac jaki jest wysyp informacji o zwolneiniach grupowych od początku listopada to widać że zaczeło sie ostre hamowanie Najwiecej informacji na razie jest z szeroko pojetej branży budowlanej ale coraz wiecej spływa info z innych branż, chciałbym teraz zaprosić do dyskusji tych wszystkich co jeszcze poł roku temu negowali że coś takiego sie dzieje aby wytłumaczyli ten fenomen dlaczego tyle firm obecnie ogłasza redukcje o 5-10 -20 % zatrudnienia nie to że czuje satysfakcje że miałem racje bo to wystaczyło mieć choć bazową wiedze nawet nie z ekonomi żeby dodać 2+2 i zobaczyć że kryzys jest a rządy jedynie dolały oliwy do ognia ale oni sa niewinni to jest Putinoinflacja :-) tylko weźcie sobie dane z lutego przed 24 02 gdzie inflacja bazowa z wyłaczeniem energi i jedzenia była już w okolicach 7-8 %
~scan cargo
I nie chce być złym prorokiem ale w/g mojej wiedzy to dopiero początek najpierw pojdzie 1 fala a dopiero druga fala bedzie zabójcza jak ludziom sie skończa okresy wypowiedzenia, a jeszcze jak nasi geniusze u władzy dalej beda drukować kase zadłużając na potege to mamy piekną grecką tragedie
~scan cargo
znow odniesienie do Patryczka i naszej dyskusji o inwestycjach - 95 proc. firm rewiduje swoje międzynarodowe plany inwestycyjne - wynika z badania EY CEO Outlook Pulse Survey, które opiera się na ankietach przeprowadzanych wśród prezesów firm z całego świata. Nie wróży to niczego dobrego. chociaz nie wiem czy to do niego trafi, oczywiscie to nie jest tak jak mowił Kononowicz że nie bedzie niczego bo np branża kurierska sie bedzie rozwijac po prostu zmienia sie model gospodarczy
~Kris
Ludzie będą co raz bardziej wkur. wieni bo hasło putinflacja nie działa. Jak kopalnia mowi ze sprzedaje wegiel do elektrowni po 300 zł za tone jak w zeszłym roku a prąd drozeje 600%. jak ropa jest tansza niz przed wojna a paliwo drozsze o 3 zł. Jak czytają ze my kupujemy starlinki od Muska a potem dajemy za darmo ukraicom. Ze rozdalismy 40 mld zł na 500+ i inne bzdury a ukraincy latają sobie na wczasy do egiptu z polskiego lotniska. Ile jeszcze ludzie będą łykaćte bzdety? Idziemy na przesilenie.
~scan cargo
a z ropą to faktycznie majstersztyk powienna być po około 5 pln netto 6, 15 brutto 23% a jest po ponad 7 pln netto prawie 8 brutto przy 8 % no ale przedsiebiorcy transportowi nie są grupą docelową dla PIS bo wiadomo na nich nie zagłosują po za tym to troche jest tak że oni wpadli na pomysł jak pośrednio można wyciągnąć do oporu kase od przedsiebiorców i dać ja swoim wyborcom czy zrealizować polityke swoich mocodawców, oni dzieki"pomocy" covidov JPK i innym instrumentom mieli wglad w finanse firm co uzmysłowiło im jak dużo oszcedności maja firmy i że można po nie siegnąc nieoficjalnie nie zwiekszajac podatków, a przyzwolenie społeczne maja no bo kto stanie za tym dziadem złodziejem, ba nawet wywołaja ogólną euforie jesli dzieki im działaniu padnie jakiś przewoźnik
~scan cargo
z punktu widzenia władzy tylko głupi by nie skorzystał z takiej okazji nie wiem czy sie nie pomyliłem na szybko miesiecznie sprzedaje sie około 2 miliardów litrów ropy w polsce wiec jesli wezmiemy pod uwage te 2 pln róznicy netto to mamy 4 000 000 000 pln miesiecznie ( nie moge znaleźć danych ile diesla przypada na transport osobowy a ile cieżarowy ) wiec jak widać ludzi bulwersowało 70 mln jednorazowo na wybory kopertowe a tu mamy grubszy wałek
~Kris
Co do recesji to nawet w NBP przewidują przebieg typu W. Czyli pierwszy dołek w 2023 potem lekkie odreagowanie i pogłębienie w 2025. Niektore firmy juz widzą że popyt nie odbije w ciągu kilku miesiecy więc nie ma sensu trzymac na siłe ludzi w pracy nawet jesli sie w nich zainwestowało.
~Kris
No łatwiej zabrac kazdemu po 2 zł niz jednemu 1 mld.
~Kris
A potem jeden z drugim się cieszy ze dostał dotację na panele. I jeszcze twierdzi ze taka inwestycja mu się zwraca po 7 latach. Była kiedys taka reklama proszku Dosia. I było takie pytanie kto za to płaci? Pan płaci, pani placi.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.140.185.147

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels