ID: 266900
Kod95 Trudna sprawa po nowemu
ID: 266900
ID: 266900
Chcąc zatrudnić kierowcę z Ukrainy musi zrobić tak zwany kurs dokształcający w tym momencie muszę go zatrudnić i oddelegować go na kurs, taka przyjemność trwa od 6 do 8 tygodni więc dwa miesiące siedzi za darmo a ja mu muszę płacić, kto to stworzył i po co, już nie wspomnę ile ten kurs kosztuje, jak tak dalej pójdzie to towar będą wozić dronami bo kto będzie to robił, jak ludzi do pracy nie ma
Chcąc zatrudnić kierowcę z Ukrainy musi zrobić tak zwany kurs dokształcający w tym momencie muszę go zatrudnić i oddelegować go na kurs, taka przyjemność trwa od 6 do 8 tygodni więc dwa miesiące siedzi za darmo a ja mu muszę płacić, kto to stworzył i po co, już nie wspomnę ile ten kurs kosztuje, jak tak dalej pójdzie to towar będą wozić dronami bo kto będzie to robił, jak ludzi do pracy nie ma
~Zxc*.208.86.104
*.208.86.104
Posty (20)
~Zxc | jak w temacie... | |||
~Zxc | Już nie wspomnę jaka jest bariera językowa a tłumacza nie wolno mieć przy kursancie, tragedia | |||
~Piotrek | Wykonałeś prawidłowy ruch zakładając wątek na tym portalu, Jest tutaj wielu bardzo zaradnych formulowiczow zarówno kierowców jak i szefów, Może nawet zjawi się Driver on takie sprawy łatwi w parę dni! Jest jeszcze szpeci od klozetu tam wysyła odpady i auta mu nie stoją! Czyli da się!!! | |||
~qwerty | Żaden cwaniak już tego nie załatwi bo pierwsza kwalifikacja to długa droga i kończy się egzaminem w Wordzie a tam jak wiadomo za 500zł. nikt się nie podłoży | 1 | ||
~qwerty | Kto jeszcze będzie na tyle głupi by dać się wpuścić w to bagno, zawód kierowcy bez przyszłości, szkoda nerwów i zdrowia | |||
~męczennik transportu | To ukraiński nie jest jeszcze drugim językiem urzędowym w Polsce? Dziwna sprawa | |||
laki81
| Bardzo dobrze w jakimś stopniu wreszcie kierowca ze wschodu będzie musiał się jakoś wykazać, a nie zapłacić za uprawnienia jak ma to u nich miejsce i w drogę. | |||
~Transportowski | Wystarczy zatrudniać wykwalifikowanych kierowców z Polski ale czy to ma sens? | |||
~Szczery | i masz jeden rekin biznesu się zjawił witamy panie transportowski ! Sugeruje by samemu ruszyć w trasę będzie najtaniej !!! | |||
~kierowawa | Gdzieś muszą zdobyć prawko z kodem 95 żeby potem jechać na zachód do roboty :) | |||
~qwerty | Tak by było śmieszniej to w Niemczech chyba będzie taniej i prościej to zrobić | |||
~12345 | Odwróćmy pytanie transportowskiego, czy ma sens zatrudniać się u Polskiego przewoźnika skoro on nie chce zapłacić tylko dziaduje | |||
ono
| tu sami fachowcy są na tym forum. | |||
~Piotrek | Mam staż 25 lat i wtedy jak nie było winet licencji inspekcji z niebieskimi zero problemu w baku czerwone zero tacha co podstawiles to załadowali!!! To od gumiaka slyszalem ( z transport nic nima my to cymomy zeby wyśta robote mieli) I do tej pory tylko płacz zygac się chce | |||
ono
| ~Zxc Uwaga!!! Info rmacje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, należy wziąć pod uwagę, że piszący mógł korzystać np. z kawiarenki internetowej lub innego miejsca publicznego. ostatnio posługuje się nickami: ~Zxc użyt e: 2022-06-21 08:43:20 ~Kierowca użyte: 2022-05-21 08:17:51 | |||
ono
| sami się baran. y nakręcacie. Jedyna na świecie chyba tak destrukcyjna grupa zawodowa... | |||
~Transportowski | 2 tygodnie czekamy na KKK+tydzień na ŚK, więc 3-3, 5 tygodnia i kierowca leci w trasę. | |||
~Transportowski | To fakt, teraz KKK komplikuję sprawę, ale nie ma tragedii. Pamiętam jak pierwsi kierowcy przyjeżdżali do pracy, to komplet dokumentów już na nich czekał, pakowali się do auta i w drogę. Ale to było prawie 10 lat temu. | |||
~Taddek | Autorze jak płacisz 250 dniówki (podstawa i premia uznaniowa) albo wymagasz systemy DŁUŻSZE JAK 2/2, to wtedy kierowcy nie ma. Jak dasz 6000 w 2/2 (12 dni /12 dni) to chętnych tłum. Jaką jakość zapewniasz (ch... wą) taką masz. | |||
~Obejsczał Premium | jak to musi płacić za siedzenie w domu, przecież sefy płacą dniówki w trasie lub przejechane km |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.