ID: 267016
Kolejne usprawnienia dla kierowców na A1
ID: 267016
ID: 267016
23 czerwca br. skończyły się prace na blisko 16-kilometrowym odcinku A1 od węzła Tuszyn do węzła Piotrków Trybunalski Południe. Ostatnim akcentem było oddanie do użytku łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód na kierunku Warszawa - Łódź.
23 czerwca br. skończyły się prace na blisko 16-kilometrowym odcinku A1 od węzła Tuszyn do węzła Piotrków Trybunalski Południe. Ostatnim akcentem było oddanie do użytku łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód na kierunku Warszawa - Łódź.
~etransport.pl
Posty (7)
~Stary | Za rok będzie remont, bo jak widzę jaka jest podbudowa zrobiona, to na 100%wszystko szlak trafi | |||
g-a
| Kolejny "fachowiec". Jakie błędy popełniono, możesz opisać? | |||
~Maniek | Nie wiem czy to błąd ale na odcinku Piotrków - Radomsko położono nową nawierzchnię na stara (gierkowską) podbudowę dodając tylko z boku nową podbudowę. A poza tym zerknijcie sobie na dylatacje (? te nacięcia wzdłuż i poprzek nawierzchni betonowej) właśnie w okolicach tego węzła są powyszczerbiane. Po roku użytkowania! | |||
~kiero | Kolejny wysokiej klasy specjalista marnuje się jako zwykły kierowca | |||
~Obserwator | Szereg błędów, między innymi.. zla podbudowa (za dużo piasku, za mało kruszywa, zbyt słabe zagęszczenie) za szybko, za niedbale. przyklad.. zwrocic uwagę na oddany do użytku odcinek obwodnicy Częstochowy | |||
~Tołdi | g-a: to co piszą sceptycy niestety może mieć miejsce niebawem. Ja mieszkam w Radomsku, często - gęsto bywałem tuż obok placu budowy, widziałem postępy i teraz widzę w zasadzie już efekt końcowy i napisze tak: wykończeniówka a więc cały pas drogowy wzdłuż autostrady - bylejakość, tumiwisizm, bałagan i ogólny syf aż bije po oczach! Wszystko zrobione z materiałów średniej lub słabej jakości. Wykończenie - szkoda słów! Siatki zabezpieczające przed zwierzętami, bramy techniczne - pomontowane krzywo i byle jak. Odwodnienia, wszelkie elementy betonowe, przepusty, rowy, zbiorniki na wodę - dałbym 4 na szynach lub nawet 3+. Ja wiem, że akurat z infrastruktury tej około-autostardowej kierowcy bezpośrednio nie korzystają, ale to się też zużywa, starzeje i wymaga konserwacji. A im gorzej wykonane, tym będzie to musiało być robione częściej. Co do samej nawierzchni - tam gdzie beton, powiedzmy - jest OK. Ale już tam, gdzie sa fragmenty asfaltowe (nad przepustami, na wiaduktach itp. ) to tam już fuszerę czuć pod kołami - hopki, nierówności, zrysowany już przez podwozia asfalt nawet! Pasy, czy to linie przerywane czy ciągłe - pomalowane byle jaką farbą, ledwo już je widać i można to już robić od nowa. Ekrany akustyczne pomontowane niechlujnie, krzywo, z daleka widać jakby to robili po pijaku. Dużo by jeszcze pisać. mam tylko nadzieję, że do ostatecznego otwarcia planowanego mniej więcej za rok o tej samej porze, przynajmniej zostanie zrobiony dobry "makijaż" tej autostrady i będzie ona cieszyć też trochę przysłowiowe oko. | |||
~Ordynator jest jeden! | Co by tu jeszcze spiertlić. To flagowe oblicze pissowców. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.