Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kolejne usprawnienia dla kierowców na A1

ID: 267016


23 czerwca br. skończyły się prace na blisko 16-kilometrowym odcinku A1 od węzła Tuszyn do węzła Piotrków Trybunalski Południe. Ostatnim akcentem było oddanie do użytku łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód na kierunku Warszawa - Łódź.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (7)

~Stary
Za rok będzie remont, bo jak widzę jaka jest podbudowa zrobiona, to na 100%wszystko szlak trafi
g-a
Kolejny "fachowiec". Jakie błędy popełniono, możesz opisać?
~Maniek
Nie wiem czy to błąd ale na odcinku Piotrków - Radomsko położono nową nawierzchnię na stara (gierkowską) podbudowę dodając tylko z boku nową podbudowę.
A poza tym zerknijcie sobie na dylatacje (? te nacięcia wzdłuż i poprzek nawierzchni betonowej) właśnie w okolicach tego węzła są powyszczerbiane. Po roku użytkowania!
~kiero
Kolejny wysokiej klasy specjalista marnuje się jako zwykły kierowca
~Obserwator
Szereg błędów, między innymi.. zla podbudowa (za dużo piasku, za mało kruszywa, zbyt słabe zagęszczenie) za szybko, za niedbale. przyklad.. zwrocic uwagę na oddany do użytku odcinek obwodnicy Częstochowy
~Tołdi
g-a: to co piszą sceptycy niestety może mieć miejsce niebawem. Ja mieszkam w Radomsku, często - gęsto bywałem tuż obok placu budowy, widziałem postępy i teraz widzę w zasadzie już efekt końcowy i napisze tak: wykończeniówka a więc cały pas drogowy wzdłuż autostrady - bylejakość, tumiwisizm, bałagan i ogólny syf aż bije po oczach! Wszystko zrobione z materiałów średniej lub słabej jakości. Wykończenie - szkoda słów! Siatki zabezpieczające przed zwierzętami, bramy techniczne - pomontowane krzywo i byle jak. Odwodnienia, wszelkie elementy betonowe, przepusty, rowy, zbiorniki na wodę - dałbym 4 na szynach lub nawet 3+. Ja wiem, że akurat z infrastruktury tej około-autostardowej kierowcy bezpośrednio nie korzystają, ale to się też zużywa, starzeje i wymaga konserwacji. A im gorzej wykonane, tym będzie to musiało być robione częściej. Co do samej nawierzchni - tam gdzie beton, powiedzmy - jest OK. Ale już tam, gdzie sa fragmenty asfaltowe (nad przepustami, na wiaduktach itp. ) to tam już fuszerę czuć pod kołami - hopki, nierówności, zrysowany już przez podwozia asfalt nawet! Pasy, czy to linie przerywane czy ciągłe - pomalowane byle jaką farbą, ledwo już je widać i można to już robić od nowa. Ekrany akustyczne pomontowane niechlujnie, krzywo, z daleka widać jakby to robili po pijaku. Dużo by jeszcze pisać. mam tylko nadzieję, że do ostatecznego otwarcia planowanego mniej więcej za rok o tej samej porze, przynajmniej zostanie zrobiony dobry "makijaż" tej autostrady i będzie ona cieszyć też trochę przysłowiowe oko.
~Ordynator jest jeden!
Co by tu jeszcze spiertlić.
To flagowe oblicze pissowców.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.239.15.46

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels