ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~scan cargo | Dokłądnie M zgadzam sie w 100 % Najlepiej to obecnie robić jak w korpo obiecac 500 i zrobić umowe jak była w jednej firmie 20 stronicowa i jak ktoś faktycznie jest debesciakiem a takich bedzie 10-20 % pracowników i to też nie każdy miesiac tylko co 3-4 to wypłacic jak pan Bóg przykazał 500 swietnie sie sprawdza taki system bo 90 % goni królika bo nie chce wyjsc na partacza a i tak średnia roczna wyjdzie 420-440 ale jacy wtedy sa zmotywowani kierowcy i żaden na parkingu nie przyzna sie że ma 420 tylko 500 no bo jak sie przyzna to wyjdzie że jest miekka faja a nie debesciak bo sa tacy co maja 500 ( sprawdzone w dużych firmach gdzie kierowca jest numerkiem i nie ma dyskusji że to nie jego wina że mu ktoś lusterko zbił lub że korki były kogo to, to AI ocenia na podstawie danych od wszystkich kierowców chcesz 500 musisz być The best i mieć farta a jak masz pecha to i w wynagrodzeniu masz pecha brutalne i proste ale działa i co najważniejsze macie sporo chetnych do pracy | |||
~M!? | Czwórka rozmiar idealny... haha. | 1 | ||
~M!? | Scan- ja to zawsze jeszcze przeliczam kasę na wykonaną pracę i wychodzi mi zawsze że na przykładowo 100zl zarobione narobiłem się mniej niż kierowca od Paździocha... Na dodatek odwaliłem "turnus" jak mówią Słowacy, pie/rdo/lnął/em drzwiami i w spokoju do domciu. | |||
~scan cargo | Przyznam sie bez bicia mi sie nie chciało 2 to sie nie sprawdzi w małej firmie gdzie kierowca zna szefa, bo albo bedzie miał pretensje że obcinka albo że nikt nie wysłuchał jego racji, ale perfekcyjny model w dużej frimie gdzie nie ma własciciela bezpośredniego tylko jest drabinka kierownik dyrektor zarzad, wtedy kierowca nie ma z kim rozmawiać, tak system go ocenił koniec kropka chcesz mieć wiecej kasy równaj do najlepszych, a to że akurat miałeś non stop 24 t i góry no coż raz jest tak raz jest tak za meisiac bedzie lepiej znam to z wczesniejszej firmy | |||
~Yacenty, czy już dzisiaj | U Glatze jedyna stabilność to auto przypisane do kierowcy. Możesz być pewien że będzie to premiumka. Buachachachaflacha chacha! | |||
jacek-kuba
| To prawda, kiedyś pracownik mógł iść do komitetu i powiedzieć co się stało. Dzisiaj nie ma z kim gadać. Chciałem załatwić coś przez tel. po 30 minutowej walce, ze sztuczną inteligencją -poddałem się. Jak krzyknąłem ku. wa nie wyrobię zaraz-usłyszałem w słuchawce -nie rozumiem, powtórz albo zadaj pytanie inaczej. | |||
~K. | Pensja kierowcy Stawka za dni w trasie stawka... Dodatek za ekologiczna jazdę... Dodatek za kilometry... Minus za uszkodzodzenia i przepal | |||
~Yacenty, czy już dzisiaj | Obowiązkowo dodatkowy schowek na piwo w naczepie. To są detale, ale kierowcy biorą to pod uwagę przy rozmowie z pracodawcą. | |||
jacek-kuba
| No to nie jest detal, 10 szt dziennie żeby nie przeginać -to 300 szt jak na miesiąc się jechało. A tak jak ja czasami na 6/7/8 tygodni? Gdzie ta kasa dzisiaj jest? pracodawca właściwie taki głupoty mógłby pokrywać. | |||
jacek-kuba
| to kurka jakby nie było 15 skrzynek, to trochę miejsca potrzeba. No i pozostaje kwestia chłodzenia. | |||
~Remik | Scan gdzie napisałem, że zarabia się 15 tyś? Dałem przykład ofert gdzie jest napisane, że proponują stawkę większą niż the beściaki z Et. | |||
~Yacenty, czy już dzisiaj | Yacenty, masz u mnie plusa, Wzruszyłem się do łez. | |||
~Remik | Tam u góry masz przykład ile na dystrybucji można zarobić :) Nie trzeba płotków malować jak to powiadasz :) | |||
jacek-kuba
| Remik dziada nikt nie weźmie na dystrybucję -bo wszystko zginie. Tylko łopata, widły, młot -najwyżej szpadel czy kilof zginie. | |||
jacek-kuba
| Wziąłem kiedyś kilku dziadów do odłowu ryby. Pojechałem po pompę taką wielką do OSP. Wracam a dziad już rozlicza się z klientem i spakowany do wyjazdu. 5 minut później i mógłbym wracać do domu bez grosza., | |||
~Remik | Hahaha Masz rację! | |||
~Remik | Po drugie lepsza kasa jest na automatycznym nawadnianiu niż malowaniu płotków :) Szybkie szkolenie około 200euro kosztuje a później za jedno szybkie zlecenie 2/3 tyś euro :) Ale niech sobie dziady kwiczą, że nie ma ładunków :) Trzeba być obrotnym aby żyć spokojnie :) | |||
~Yacenty, czy już dzisiaj | Im więcej firm padnie... ... tym będzie ich mniej! To pisałem ja Toć wieta kto kurna! Buchachachaf lachacha cha! | |||
~K. | Remik ale tys teraz zaimponował Obracasz się jak rolka w kiblu | |||
~Patryk pogromca dziadow | Mi jak by w kraju dobrze nie było to też bym się wziął za ciężka orke na dystrybucji w NL. Tam tygodniowki 1700-2000 euro netto Kasa dobra ale i praca ciężka. Na 100procent nigdy nie pójdę do gumiaków reprezentujących podobny poziom do tych z tego forum :) | 1 | ||
~Remik | Dzisiaj miałem pełne usta roboty, mam juz dosc, mam nadzieje ze helmutowi sie juz dzis nie zachce. Patryk nie dzwon wiecej do mnie, pokazalem twoje zdjecie helmutowi ale mu sie nie spodobałeś. Czekam bo jacek-kuba chce wyslac swoje foto i liczy ze sie zalapie bo ma dosc grzebania w kontenerach za jedzeniem. | |||
~Remik | Masz na 100 % pełny ryj podszywający się szmaciarzu hahahah | 1 | ||
~scan cargo | Remik nie wiem czy Ty masz usilną potrzebe posiadania racji? , chodziło mi o fakt że przytoczyłes oferte z 2022 z górki gdzie wtedy każdy łapał co sie dało wziałby nawet najgorszego de*ila byle miał uprawnenia łącznie ze słynna Girteka i 120 E które jak viral rozniosło sie po internetach, kolejna sprawa to jest to co nie dociera do kierowców że te firmy z górnej połki to nie jest tak że jest ogłoszenie nie wiem za 150 E dziennie aplikujesz i idziesz, jesli na oferty typu 100 E dniowki na Facebook dosłownie roi sie od priv priv to pomysl jak by sie zarobiło na 150 E dniówki można by dobierać kolor oczu kierowcy do auta Ja nie twierdze że jest tabun kierwców bez pracy tylko to że jest duża grupa kierowców którzy szukaja bo albo nie dostaja kasyod pracodawcy albo zarabiaja tyle samo od roku i po prostu widza że na wiele ich nie stać i chca coś zmienić. | |||
~Remik | Jest wielu podróżników co sama nie wie czego chce i tyle. Takim to choćbyś 200euro dniówki dał to i tak będzie narzekał. PS dałem przykład ile można było spokojnie zarobić nawet w tamtym roku i jeżeli ktoś się trzyma dalej takiej pracy to też dobrze zarabia. | |||
~scan cargo | A ja ci Remiku podałem jak działa wolny rynek czyli firmy jak miały zlecenia i mogły zarobić to cisneły stawki dla kierowców grubo powyżej rynku a obecnie nie maja takiej potrzeby wiec aby sie utrzymać po prostu zredukowały koszty, zrozum że Twoja firma ona nie jest uczestnikiem rynku jako takiego, z jakiegoś powodu zarzad zdecydował że chca miec transport na potrzeby własne i nie chca tego outsorcować firmie zewnetrznej, ale ona nie podlega pod takie prawa jakinne firmy to tak jakbyś wpracowal w KGHM i mowił innym że kurcze ja zarabiam 13 z premiami a inni to sa jacys niepełnosprytni i dziadowskie firmy bo nie potrafia zapłacic pracownikowi 13 tys z premiami | |||
~scan cargo | to jest własnie to co ty uskuteczniach podajesz ogłoszenia z zeszłego roku z NL itp no to podaj z zeszłego roku z USA wyjdzie jeszcze lepiej a najlepiej to wytłumacz kierowcom w biednych krajach że pracuja u dziadów za 100-200 USD skoro w USA płacą 7000-15000 USD wtedy bedziesz miał juz 101 % racji :-) | |||
~scan cargo | w PL jest duże zróżnicowanie zarobków to co oferuja w Szczecinie Zielonej Wrocławiu nijak sie ma do tego co oferuja w Białumstoku Zamosciu czy Przemyślu, różnice w zarobkach potrafia być 2 krotne a co dopiero zestawiajac prace na dystrybcji w NL z firma z Białegostoku | |||
~Remik | Nie sądzisz, że do Nl jest bliżej niż do USA? I łatwiej o pracę? Przecież nie neguję tego, że zarobki nawet w Polsce są zróżnicowane a nawet mogłem się przekonać kiedyś dostarczając towar np do Olsztynka czy Tymbarku. | |||
~Remik | Sie dziwiłem, że ludzie za tak nędzne pieniądze pracują... | |||
~Pan mgr | Panowie rozmawiając o tych wszystkich stawkach chyba zapominacie ze teraz za byle prace po 8h jest minimum 200 netto/ dniowi i do tego urlop l4 i inne benefity. Będzie to co jest na zachodzie, jeździć będą imigranci a Polacy pójdą do normalnych prac. Sam lubię ta robote i pracuje od 11 lat ale obecnie zarabiam mniej niż moja kobieta która pracuje zdalnie po 8h z czego pracy jest 2h a reszta to gadanie z koleżankami na teamsie. Za 400 dniówki nie ma sensu ta orka. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.