ID: 285833
Kierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie koszty
ID: 285833
ID: 285833
Agnieszka Głowicka, Marketing Manager z DAF Trucks Polska, podsumowuje 30-lecie obecności holenderskiej marki w naszym kraju, przypomina jej osiągnięcia, wylicza mocne strony i mówi o ewolucji oczekiwań przewoźników wobec firmy.
Agnieszka Głowicka, Marketing Manager z DAF Trucks Polska, podsumowuje 30-lecie obecności holenderskiej marki w naszym kraju, przypomina jej osiągnięcia, wylicza mocne strony i mówi o ewolucji oczekiwań przewoźników wobec firmy.
~etransport.pl
Posty (22)
~asdasd | jazdaprawna. pl/realne-ryzyko-law iny-roszczen-kierowc ow-wynikajace-braku- moziwosci-wyplaty-di et-i-ryczaltow-nocle gowych-w-kontekscie- orzeczenia-sadu-najw yzzego-w-sprawie-i-p k-71-13/ | |||
~Stary | Daf, jak i inne samochody, ich jakosc porownywalna do chinskiej zapalniczki jednorazowej, dostep do napraw oprocz serwisow zablokowany, napakowane czujnikow i po kazdej trasie swieci sie choinka, czujniki sa chyba zbierane na wysypiaku smieci w chinach taka jest ich jakosc, po 400 tys km samochod nadaje sie do wymiany, wszystko wysiada | |||
~Przewoznik | Moja forma ponisola potężne straty w związku z zakupem dafow Xg. Połowa floty od listopada zeszłego roku stoi naprzemiennie. Dziury w blokach silnika rozwalone przez korbowod. Wtryski awaryjne. Niestety najgorszy model ciagnika siodlowego jaki kiedykolwiek wyszedl na rynek. Cena spadła z 110 tys eur na 83 tys eur to o czymś świadczy. Nie polecam. | |||
~Mariusz D. | Pani Agnieszka to piękna i mądra kobieta, pamietam ja jeszcze gdy pracowała w gdyńskim oddziale VOLVO, to były czasy... Pozdrawiam | |||
~Geju | To najgorszo ciężarówka jakom żem jeździł... Badziew tryn tryn i bez przerwy wtryski... Jedyny plus to duża kabina i na spokojnie mogę się w niej zabawiać z moim chłopakiem Misiem na różne sposoby... | |||
~Andrzej | Daf i jakość a to dobre. Dobre były tylko silniki i to te starsze bo nowe to tragedia. Xf 95 to była ciężarówka każdy model następny coraz gorszy. A xg to jedno wielkie nieporozumienie, po co powiększać kabinę zabierając jej funkcjonalność całkowicie likwidując większość schowków i półek. | |||
~Przemko | Znawcy się znaleźli od siedmiu boleści a Volvo Aero porażka, daf xg bije na głowę to chińskie gowno | |||
~Przemko | Jakość wykonania spasowania elementów milion razy lepsza niż Volvo Aero chińskie gowno | |||
~Bolek | Przemko, mowa jest o dafie więc wymień jego zalety. Ty o volvo i volvo. Co poza kabiną jest godne polecenia w dafie? | |||
~tagoo | Bolek weź sobie trzepnij. | |||
~przewoźnik | dobry Daf skończył sie na modelu 105. Reszta to tidin, tidin, tidin. Kupisz nowego, zaraz serwis i tak poznajesz nowe twarze na bardzo długa znajomość. Masakra. Tylko kabina na +. | |||
~Michał | Codziennie przy używaniu retardera - usterka skrzyni biegów która po zatrzymaniu auta powoduje, że auto gubi bieg, i nie da się ani wrzucić D ani R, usterka tempomatu aktywnego, usterka odległościówki, usterka radu bocznego, radu przedniego, jeden wielki dramt. Ale ważne że mało spala xd | |||
~maly | ~Mariusz D. 21 godzin temu Pani Agnieszka to piękna i mądra kobieta, pamietam ja jeszcze gdy pracowała w gdyńskim oddziale VOLVO, to były czasy... Pozdrawiam tez pamietam... | |||
~Donald Truck | Czy Głowicka wytrzyma w trasce | |||
~pks poland | Daf taki dobry że w 105 oleju nie trzeba wymieniać bo co trasa dolewka 5l. W 106 interkuler szczelny jak ser szwajcarski, w xg wtryski po pierwszej trasie do kosza. do tego cały czas tidin, tidin i czujnik taki siaki i owaki. | |||
tagoo
| No ten alarm walący przy mijimalnej różnicy płynu chłodzącego, to mistrzostwo świata. Konstruktorzy syren na wypadek ataku powietrznego mogą się uczyć... | |||
tagoo
| I do tego jeszcze na czerwono 100 % światła w nocy na tablicy napiertala ci po ślipiach, całkowicie wyłączając podgląd na wszystkie komputerowe parametry auta - włącznie z tachografem. Aby dolać, musisz stanąć na pauzę 9 godzin, aby silnik całkowicie ostygł i można było odkręcić kurek wlewowy. Odkręcasz, a tam weszło pół litra płynu max na 35 do 50 litrów, jeśli jest retarder. Czy to jest ilość, która zagraża czemu kolejek w takiej ciężarówce, aby tak Panu Kierowcy dokuczać? ! Tylko w Dafie... | |||
tagoo
| No, ale biurwy, bez doświadczenia za farajerą są z siebie dumni... | |||
tagoo
| Pod tym względem najgorszy LKW... !!! | |||
~Kasia | Wszystko teraz jasne? | |||
tagoo
| Idź do swojego kuku. Tutaj jest miejsce dla ludzi inteligentnych... | |||
tagoo
| Normalnym inaczej, wstęp wzbroniony... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.